[Raport] Top 7 Najpopularniejszych Prezenterów Wiadomości

13 września 2012, Paulina Pocheć

Na podstawie badań przeprowadzonych przez instytut Ipsos dla TVP postanowiliśmy sprawdzić, który z rodzimych prezenterów głównych wydań programów informacyjnych cieszy się największą popularnością w internecie.  Przedstawiamy Wam naszą nową infografikę, do której opracowania zainspirowała nas postać amerykańskiego anchormana, w którego w serialu „The Newsroom”, produkcji HBO, wciela się Jeff Daniels.

W naszym zestawieniu uwzględniliśmy siedmiu najpopularniejszych prezenterów wskazanych przez respondentów podczas badania Ipsos i porównaliśmy liczbę publikacji internetowych na ich temat w dniach 1 stycznia – 31 sierpnia 2012 roku. Jako materiał badawczy uwzględniliśmy publikacje z systemu Newspoint, który monitoruje obecnie 4 tysiące polskich i 44 tys. zagranicznych portali oraz  ponad 1 mln domen w social media.

Wyróżniliśmy następujących prezenterów wiadomości: Piotr Kraśko, Kamil Durczok, Maciej Orłoś, Dorota Gawryluk, Justyna Pochanke, Jarosław Gugała oraz Andrzej Turski.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...