Newspoint wprowadza nowy, wydajny i szybki mechanizm monitoringu Facebooka, ważny dla każdego, kto zainteresowany jest wysoką jakością zbierania i analizowania danych z fanpage’y na tej platformie.
Dzięki integracji z Facebookiem każdy klient monitoringu mediów Newspoint, z włączoną opcją dostępu do tego medium, będzie miał możliwość dodania do 50 kluczowych dla siebie fanpage’y do monitorowania i uzyskiwania z nich pełnych danych w trybie real time. Oznacza to, że publiczne posty i komentarze z tych fanpage’y będą indeksowane z wysokim priorytetem, a użytkownik panelu Newspoint będzie miał możliwość przeglądania tych wpisów praktycznie bez opóźnień w stosunku do momentu publikacji.
Zgodnie z polityką prywatności Facebooka, żadne dane prywatne nie będą nam udostępniane ani nie będziemy mieli dostępu do prywatnych profili, dla których została wykonana integracja. Opisany poniżej mechanizm integracji jest autoryzowany przez Facebooka, a Newspoint uzyskał od Facebooka bezpośrednią zgodę na jego oferowanie klientom.
Jak wykonać integrację z Facebookiem w panelu Newspoint?
Kliknij w zakładkę “Integracje”, którą znajdziesz w rozwijanym menu w prawym górnym rogu panelu.
Prawe menu w panelu Newspoint
Wybierz pole “Monitorowanie wybranych przez Ciebie stron na Facebooku”.
Integracje Newspoint
Wybierz “Dodaj Konto”. Jedno konto z FB będzie mogło być przypisane do integracji na jednym koncie Newspoint.
Dodawanie konta do integracji
Każda integracja jest ważna 60 dni. System informuje, ile dni pozostało do wygaśnięcia danej integracji.
Integracja z kontem
Kliknij niebieski przycisk edycji oraz wprowadź URL fanpage’a wraz z językiem, w którym jest prowadzony. Kliknij przycisk Dodaj. Czerwony przycisk umożliwia usunięcie integracji.
Wklejanie adresu URL monitorowanych stron
Dodawanie kolejnych stron, które chcemy priorytetowo monitorować, odbywa się tak samo.
Strony, które chcesz monitorować
Jeśli zależy Ci na utworzeniu projektu, w którym chcesz mieć wyniki tylko z wybranych, priorytetowych fanpage’y kliknij “Stwórz projekt”.
Nie musisz jednak tego robić; jeśli na koncie są utworzone projekty obejmujące Facebook, dane z wybranych, priorytetowych fanpage’y (które spełniają kryteria wyszukiwania) będą w nich widoczne
Jeśli taki projekt utworzony został wcześniej, a teraz dodajesz nowe fanpage, to kliknij “Zaktualizuj projekt”.
Aktualizowanie projektu
Projekt z danymi z nowych, wybranych, priorytetowych fanpage’y wygląda podobnie, jak inne Twoje projekty w panelu Newspoint.
Projekt z danymi z nowych fanpage’y
W edycji projektu istnieje możliwość dopisania słów kluczowych zawężających wyniki wyszukiwania. Pamiętaj że samo dodanie nowych fanpage’y i aktualizacja projektu nie zmienia innych ustawień projektu w tym słów kluczowych dla których prowadzisz monitoring.
Masz pytania? Chętnie pomożemy!
Czekamy na wiadomości od Ciebie – napisz do nas na czacie, zadzwoń (22) 415 59 96 lub wyślij maila na kontakt@newspoint.pl.
W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...
W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...
W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.