Ulepszamy monitoring Facebooka

10 sierpnia 2021, Robert Sadowski

Newspoint wprowadza nowy, wydajny i szybki mechanizm monitoringu Facebooka, ważny dla każdego, kto zainteresowany jest wysoką jakością zbierania i analizowania danych z fanpage’y na tej platformie.

Dzięki integracji z Facebookiem każdy klient monitoringu mediów Newspoint, z włączoną opcją dostępu do tego medium, będzie miał możliwość dodania do 50 kluczowych dla siebie fanpage’y do monitorowania i uzyskiwania z nich pełnych danych w trybie real time. Oznacza to, że publiczne posty i komentarze z tych fanpage’y będą indeksowane z wysokim priorytetem, a użytkownik panelu Newspoint będzie miał możliwość przeglądania tych wpisów praktycznie bez opóźnień w stosunku do momentu publikacji.

Zgodnie z polityką prywatności Facebooka, żadne dane prywatne nie będą nam udostępniane ani nie będziemy mieli dostępu do prywatnych profili, dla których została wykonana integracja. Opisany poniżej mechanizm integracji jest autoryzowany przez Facebooka, a Newspoint uzyskał od Facebooka bezpośrednią zgodę na jego oferowanie klientom. 

Jak wykonać integrację z Facebookiem w panelu Newspoint?

  1. Kliknij w zakładkę “Integracje”, którą znajdziesz w rozwijanym menu w prawym górnym rogu panelu. 
Prawe menu
Prawe menu w panelu Newspoint
  1. Wybierz pole “Monitorowanie wybranych przez Ciebie stron na Facebooku”.
Integracje Newspoint
Integracje Newspoint
  1. Wybierz “Dodaj Konto”. Jedno konto z FB będzie mogło być przypisane do integracji na jednym koncie Newspoint. 
Integracja z Facebookiem
Dodawanie konta do integracji

Każda integracja jest ważna 60 dni. System informuje, ile dni pozostało do wygaśnięcia danej integracji.

Integracja z kontem
Integracja z kontem

  1. Kliknij niebieski przycisk edycji oraz wprowadź URL fanpage’a wraz z językiem, w którym jest prowadzony. Kliknij przycisk Dodaj. Czerwony przycisk umożliwia usunięcie integracji. 
Wklejanie adresu URL
Wklejanie adresu URL monitorowanych stron

Dodawanie kolejnych stron, które chcemy priorytetowo monitorować, odbywa się tak samo.

Strony, które chcesz monitorować
Strony, które chcesz monitorować
  1. Jeśli zależy Ci na utworzeniu projektu, w którym chcesz mieć wyniki tylko z wybranych, priorytetowych fanpage’y kliknij “Stwórz projekt”. 

Nie musisz jednak tego robić; jeśli na koncie są utworzone projekty obejmujące Facebook, dane z wybranych, priorytetowych fanpage’y (które spełniają kryteria wyszukiwania) będą w nich widoczne

Jeśli taki projekt utworzony został wcześniej, a teraz dodajesz nowe fanpage, to kliknij “Zaktualizuj projekt”.

Aktualizowanie projektu
Aktualizowanie projektu

Projekt z danymi z nowych, wybranych, priorytetowych fanpage’y wygląda podobnie, jak inne Twoje projekty w panelu Newspoint. 

Projekt z danymi z nowych fanpage'y
Projekt z danymi z nowych fanpage’y

W edycji projektu istnieje możliwość dopisania słów kluczowych zawężających wyniki wyszukiwania. Pamiętaj że samo dodanie nowych fanpage’y i aktualizacja projektu nie zmienia innych ustawień projektu w tym słów kluczowych dla których prowadzisz monitoring.

Masz pytania? Chętnie pomożemy!

Czekamy na wiadomości od Ciebie – napisz do nas na czacie, zadzwoń (22) 415 59 96 lub wyślij maila na kontakt@newspoint.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.