Nowoczesna Firma – warsztaty „ROI w social media marketingu”

6 października 2012, Paulina Pocheć

Wraz z organizatorem, Nowoczesną Firma S.A., serdecznie zapraszamy na warsztaty „ROI w social media marketingu”, które odbędą się 11-12 października 2012 r, w Warszawie. Podczas tego spotkania dowiecie się  jakich efektów z inwestycji w określone działania marketingowe można spodziewać się w przyszłości. Inwestując pieniądze w kampanię reklamową, oczekujemy zwykle odzyskania tej kwoty oraz osiągnięcia dużych zysków. Dzięki ROI możemy monitorować inwestycję w reklamę w porównaniu do zysków jakie one przynoszą i wybierać te reklamy, które dają nam większe korzyści biznesowe. Zaproszeni Eksperci z Praktycy.pl, Polkomtela, Metamarketing.eu, Newspoint oraz Socializer podzielą się swoją wiedzą na temat rozwiązań ułatwiających pomiar działań marketingowych, powiedzą o wyzwaniach oraz jakie są najczęstsze problemy związane z mierzeniem komunikacji i jak sobie z nimi radzić.

Podczas praktycznych warsztatów dowiecie się m.in.:
•    jak efektywnie dotrzeć do zdefiniowanych grup docelowych
•    jak dobierać wskaźniki efektywności przy planowaniu działań social media marketingowych
•    w jaki sposób mierzyć nowe trendy i mody w marketingu mediów społecznościowych

Zachęcamy do zapoznania się z ulotką reklamową warsztatów, którą udostępniamy pod tym linkiem. W imieniu Newspointa w warsztatach weźmie udział Anna Miotk, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...