Webinar Newspoint: Kiedy wrzucać posty na social media

29 kwietnia 2020, Robert Sadowski

Zapraszamy na kolejny webinar Newspoint, w czasie którego Robert Sadowski, nasz Digital Marketing Manager, przedstawi wyniki badania, przeprowadzonego na olbrzymiej liczbie danych z monitoringu mediów. Wnioski pokażą, w jakich godzinach i dniach tygodnia publikować posty na poszczególnych platformach społecznościowych aby osiągać wyższe konwersje w postaci reakcji, komentarzy i udostępnień. Zaczynamy we wtorek 5 maja o 12:00.

Zapisz się na webinar

Każdy marketer chciałby wiedzieć, kiedy wstawiać posty na platformy społecznościowe aby uzyskiwać jak najlepsze rezultaty. Oczywiście wyniki bardzo zależą od wagi, treści i edukacyjnej mocy przekazu, zilustrowania go obrazkiem, wykresem, pozyskanymi danymi czy infografiką albo filmem. Branża i grupa docelowa też są ważne.

Zakładając, że każdy komunikat jest wartościowy i uszyty na miarę, nasze doświadczenia i rekomendacje ekspertów wykazują lepsze i gorsze przedziały czasowe postowania. My poszliśmy dalej i przeanalizowaliśmy wszystkie wpisy zebrane na przestrzeni całego 2019 roku, przez narzędzie do monitoringu mediów – Newspoint, na najpopularniejszych w Polsce platformach społecznościowych. Badaliśmy je miesiąc po miesiącu, dzień po dniu, godzina po godzinie. 50 mln rekordów z Facebooka, 25 mln z Instagrama, 30 mln z Twittera, 5 mln filmów z YouTube. Sprawdziliśmy, kiedy najczęściej wypuszczano posty i jak to przełożyło się na liczby komentarzy, udostępnienia i otrzymane reakcje (Like, Super, Ha-ha, Wow, Przykro mi, Wrr).

Zachęcamy do udziału. Zostań w domu i posłuchaj.

Wymagana jest rejestracja. Wtorek, 5 maja 2020, 12:00.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.