Webinar Newspoint: Monitoring mediów w opiece zdrowotnej

29 listopada 2022, Robert Sadowski

Zapraszamy na 37. webinar NewspointKsenia Kostrzewska – Customer Service Specialist Newspoint pokaże, jak wykorzystać bazy danych (szczególnie fora internetowe i grupy) w celu wyszukiwania informacji o rozwiązaniach problemów emocjonalnych, psychicznych i zdrowotnych. Wyszukiwanie informacji i wiadomości o placówkach medycznych, pomyłkach lekarskich, opiniach, publikacjach książkowych, wywiadach oraz wydarzeń i konferencji. Szkolenie o tym, jak monitoring mediów może być narzędziem wsparcia w branży ochrony zdrowia.

Zapraszamy do darmowej rejestracji na webinar. Poniedziałek, 12 grudnia 2022, 14:00.

Agenda webinarium:

  • Monitoring mediów – czym zajmuje się Newspoint, jakie dane przetwarza, na jakich obszarach działa (prasa, social media, rtv)
  • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
  • Informacje branżowe z mediów
  • Aktualna dyskusja w mediach – przykładowy przegląd newsów z ostatniego miesiąca

Wydarzenie bezpłatne. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Liczba miejsc ograniczona.

Webinar dedykowany właścicielom prywatnych gabinetów lekarskich, pracownikom przychodni, państwowym szpitalom i pozostałym specjalistom z branży opieki zdrowotnej.

Szkolenie na żywo z sesją pytań i odpowiedzi. Poniedziałek, 12 grudnia, 14:00. Zarezerwuj pół godziny. Zapraszamy.

***

Jeśli nie mogliście się z nami spotkać na żywo, to udostępniamy nagranie tego webinaru:




Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.