Wspieramy ogólnopolską akcję #MIESZKODLAUKRAINY

18 listopada 2022, Robert Sadowski

Wspieramy ogólnopolską akcję #MIESZKODLAUKRAINY, której głównym celem jest zbiórka środków pieniężnych na rzecz uchodźców wojennych z Ukrainy, organizowaną za pośrednictwem platformy www.pomagam.pl.

Głównym celem #MIESZKODLAUKRAINY jest zbiórka środków pieniężnych na rzecz uchodźców wojennych z Ukrainy, przebywających na stałe w Hotelu Mieszko w Gorzowie Wielkopolskim. Kwota jaka jest do zebrania do 1 milion złotych, który pozwoli na zakup artykułów żywnościowych, środków czystości, medykamentów, a także pozwoli sfinansować m.in. wyprawki szkolne oraz zajęcia dla ukraińskich dzieci i ich mam.

Ambasadorami przedsięwzięcia zostały osoby znane i cenione – Krystyna Janda, Agnieszka Holland, Alicja Majewska, Andrzej Seweryn, Adam Małysz, Artur Barciś, Cezary Żak, Sebastian Świderski, Michał Bajor, zespół ENEJ, Adam Nowak, Robert Biedroń, Kazimierz Marcinkiewicz, Radosław Sikorski, Włodzimierz Cimoszewicz, Dariusz Rosati, Jarosław Wałęsa, Tomas Frankowski, Maciej Kurzajewski, Rafał Cieszyński, Eryk Lubos, Marcin Bosak, Michał Piela, Sławomir Orzechowski, Tomasz Dedek, Rafał Patyra, Dorota Kamińska, Wojciech Solarz, Piotr Kędzierski, Robert Mateja, Natalia Lesz, Agnieszka Wielgosz, Renata Pałys, Bartłomiej Firlet, Piłkarze Warty Poznań oraz Janusz Kruciński.

Dodatkowo, w związku z akcją, za pośrednictwem platformy www.charytatywni.allegro.pl organizowane są licytacje charytatywne.

Newspoint przygotował raport medialny na podstawie prowadzonego dla Hotelu Mieszko monitoringu mediów w okresie 1 sierpnia do połowy listopada 2022 roku.

Raport medialny #MIESZKODLAUKRAINY

Zapraszamy do udziału w akcji.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...

21 grudnia 2023, Robert Sadowski

Wesołych Świąt życzy Newspoint

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku życzymy zdrowia, wszelkiej pomyślności i żadnych negatywnych wzmianek w mediach.

30 listopada 2023, Robert Sadowski

Podsumowanie 30. Akcji Sprzątanie świata – Polska

Sprzątanie świata – Polska to największa i najstarsza akcja ekologiczna w Polsce, odbywająca się już od 30 lat. W tym roku w Akcji udział wzięło ponad pół miliona osób. Tegoroczne efekty – zebrane niemal 490 ton śmieci – pokazują, że nadal mamy olbrzymi problem z zaśmieceniem naszej Ziemi. Cieszy jednocześnie rosnące grono osób angażujących się...