Wspieramy ogólnopolską akcję #MIESZKODLAUKRAINY, której głównym celem jest zbiórka środków pieniężnych na rzecz uchodźców wojennych z Ukrainy, organizowaną za pośrednictwem platformy www.pomagam.pl.
Głównym celem #MIESZKODLAUKRAINY jest zbiórka środków pieniężnych na rzecz uchodźców wojennych z Ukrainy, przebywających na stałe w Hotelu Mieszko w Gorzowie Wielkopolskim. Kwota jaka jest do zebrania do 1 milion złotych, który pozwoli na zakup artykułów żywnościowych, środków czystości, medykamentów, a także pozwoli sfinansować m.in. wyprawki szkolne oraz zajęcia dla ukraińskich dzieci i ich mam.
Ambasadorami przedsięwzięcia zostały osoby znane i cenione – Krystyna Janda, Agnieszka Holland, Alicja Majewska, Andrzej Seweryn, Adam Małysz, Artur Barciś, Cezary Żak, Sebastian Świderski, Michał Bajor, zespół ENEJ, Adam Nowak, Robert Biedroń, Kazimierz Marcinkiewicz, Radosław Sikorski, Włodzimierz Cimoszewicz, Dariusz Rosati, Jarosław Wałęsa, Tomas Frankowski, Maciej Kurzajewski, Rafał Cieszyński, Eryk Lubos, Marcin Bosak, Michał Piela, Sławomir Orzechowski, Tomasz Dedek, Rafał Patyra, Dorota Kamińska, Wojciech Solarz, Piotr Kędzierski, Robert Mateja, Natalia Lesz, Agnieszka Wielgosz, Renata Pałys, Bartłomiej Firlet, Piłkarze Warty Poznań oraz Janusz Kruciński.
Dodatkowo, w związku z akcją, za pośrednictwem platformy www.charytatywni.allegro.pl organizowane są licytacje charytatywne.
Newspoint przygotował raport medialny na podstawie prowadzonego dla Hotelu Mieszko monitoringu mediów w okresie 1 sierpnia do połowy listopada 2022 roku.
W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...
W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...
W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.