Współpraca z Akademią Leona Koźmińskiego

25 lutego 2021, Robert Sadowski

Firma Newspoint została partnerem studiów I i II stopnia na kierunku zarządzanie – socjologia biznesu i mediów Akademii Leona Koźmińskiego.

Eksperci z firmy Newspoint poprowadzą zajęcia o charakterze praktycznym dla studentów socjologii biznesu i mediów. Studenci tego kierunku będą również mieli możliwość korzystania z wersji testowej narzędzia do monitoringu mediów na potrzeby zajęć dydaktycznych i seminariów dyplomowych przez 60 dni. Firma Newspoint umożliwi im również odbywanie praktyk i staży.

Spoglądając na pragmatyczny i społeczny wymiar rzeczywistości medialnej, cyfrowego świata, w którym przyszło nam żyć i pracować, pobieranie, przetwarzanie, wizualizowanie i analizowanie informacji pochodzących z monitoringu mediów (tradycyjnych i społecznościowych) to kluczowe kompetencje pracowników dobrze odnajdujących się w erze gospodarki cyfrowej, a także możliwość naukowego poznania wielowymiarowych mechanizmów społecznych zachodzących w ekosystemie mediów. Doświadczenie naszego partnera, firmy Newspoint, jest w tym obszarze bezdyskusyjne, a wspólne działania stanowić będą wartość dla naszych studentów oraz otoczenia biznesowego” – mówi dr Krzysztof Kuźmicz, kierownik studiów zarządzanie – socjologia biznesu i mediów.

Dla Newspoint współpraca z ALK jest szansą na dotarcie do przyszłych użytkowników aplikacji wspomagających biznes w cyfrowej rzeczywistości, w tym narzędzi monitoringu mediów i analityki online i uwzględnienie perspektywy pokolenia wkraczającego na rynek pracy w rozwoju naszych produktów” – powiedział CEO Newspoint, Robert Stalmach.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...