Współpraca z Akademią Leona Koźmińskiego

25 lutego 2021, Robert Sadowski

Firma Newspoint została partnerem studiów I i II stopnia na kierunku zarządzanie – socjologia biznesu i mediów Akademii Leona Koźmińskiego.

Eksperci z firmy Newspoint poprowadzą zajęcia o charakterze praktycznym dla studentów socjologii biznesu i mediów. Studenci tego kierunku będą również mieli możliwość korzystania z wersji testowej narzędzia do monitoringu mediów na potrzeby zajęć dydaktycznych i seminariów dyplomowych przez 60 dni. Firma Newspoint umożliwi im również odbywanie praktyk i staży.

Spoglądając na pragmatyczny i społeczny wymiar rzeczywistości medialnej, cyfrowego świata, w którym przyszło nam żyć i pracować, pobieranie, przetwarzanie, wizualizowanie i analizowanie informacji pochodzących z monitoringu mediów (tradycyjnych i społecznościowych) to kluczowe kompetencje pracowników dobrze odnajdujących się w erze gospodarki cyfrowej, a także możliwość naukowego poznania wielowymiarowych mechanizmów społecznych zachodzących w ekosystemie mediów. Doświadczenie naszego partnera, firmy Newspoint, jest w tym obszarze bezdyskusyjne, a wspólne działania stanowić będą wartość dla naszych studentów oraz otoczenia biznesowego” – mówi dr Krzysztof Kuźmicz, kierownik studiów zarządzanie – socjologia biznesu i mediów.

Dla Newspoint współpraca z ALK jest szansą na dotarcie do przyszłych użytkowników aplikacji wspomagających biznes w cyfrowej rzeczywistości, w tym narzędzi monitoringu mediów i analityki online i uwzględnienie perspektywy pokolenia wkraczającego na rynek pracy w rozwoju naszych produktów” – powiedział CEO Newspoint, Robert Stalmach.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.