Wywiad z agencją More Bananas

1 września 2023, Robert Sadowski

Na nasze pytania odpowiedziała Anna Ledwoń – Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach”.

W jaki sposób korzystacie z Newspoint?

Dwojako: dla siebie i dla swoich klientów. 

W kontekście własnej firmy monitorujemy wzmianki o nas, ale również o pracownikach, którzy budują swoją markę osobistą. Mierzymy również efekty naszych działań PRowych, eventowch czy CSRowych

W przypadku klientów, Newspoint przydaje się od samego początku (ofertowania) do samej współpracy z klientem. Wszystko jest kwestią zakresu działania: monitorowanie wzmianek, zapobieganie sytuacjom kryzysowym lub reagowanie na nie, research grupy docelowej, danego tematu, branży czy konkurencji, Social Listening. Newspoint świetnie również sprawdza się do dobierania kanałów komunikacji, wybierania liderów opinii czy influencerów. 

Czego oczekujecie od takiego narzędzia?

Po pierwsze wsparcia supportu i szybkiej reaktywności w projektach. To naprawdę wiele zmienia. Narzędzie powinno również wyłapywać większość wzmianek (we wszystkie nie wierzymy w żadnym narzędziu, zresztą to niemożliwe), mieć dobry UX, być intuicyjne w zakładaniu projektu czy jego monitorowaniu. Wygląd raportów czy maili schodzących na skrzynkę również jest ważny. 

Co zyskujecie dzięki Newspoint?

Wszystko powyższe. 🙂 Po prostu. Ale również świetnego partnera biznesowego. 

Jakie media i rynki monitorujecie?

Media społecznościowe bez wyjątku, fora dyskusyjne, portale, strony wydawców. Wszystko jest również kwestią projektu czy Klienta. Skupiamy się głównie na rynku polskim. 

Jakie działy w Waszej organizacji korzystają z Newspoint?

Ja, czyli creative owner / zarząd, dział Social Media oraz dział Contentu – głównie. Czasami to również usprawnienie dla działu sprzedaży. 

Czy wykorzystujecie Newspoint do pomiaru działań komunikacyjnych?

Tak, jak najbardziej. Chyba już nawet o tym wspominałam. 

Czy korzystacie z analityki influencerów Newspoint?

Tutaj przyznam szczerze rzadko, dlatego że korzystamy z dedykowanego narzędzia służącego kompleksowej współpracy z influencerami, ale jak najbardziej do ich poszukiwania czy szukania liderów opinii bądź mierzenia efektów kampanii z influ. 

Co najbardziej podoba Wam się w Newspoint?

Partnerskie podejście, obsługa Klienta, support, intuicyjne rozwiązanie. 

Jakie przyszłe potrzeby Waszej organizacji mógłby wspomóc Newspoint?

Większe wsparcie w zakresie researchu grupy docelowej i desk researchu jako takiego. 

Czy coś chcesz dodać na koniec?

Powodzenia w rozwoju! Wam, sobie, naszym i Waszym klientom. 🙂

Dziękujemy za rozmowę!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



1 września 2023, Robert Sadowski

Wywiad z agencją More Bananas

Na nasze pytania odpowiedziała Anna Ledwoń – Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach”. W jaki sposób korzystacie z Newspoint? Dwojako: dla siebie i dla swoich klientów.  W kontekście własnej firmy monitorujemy...

29 sierpnia 2023, Robert Sadowski

Wywiad z Soletanche Polska

Odpowiedzi na nasze pytania udzieliła Karolina Bukała – Głowa, Manager ds. Marketingu i Komunikacji w Soletanche Polska, która zajmuje się marketingiem i komunikacją wewnętrzna oraz zewnętrzną. Występuje w roli rzecznika prasowego oraz koordynatora regionu ECE and Greater Middle Esast w ramach struktury Soletanche Bachy, która jest światowym liderem budownictwa podziemnego oraz członkiem Grupy VINCI Construction.

25 sierpnia 2023, Robert Sadowski

Wywiad z Fundacją Nasza Ziemia

Przeprowadziliśmy wywiad z przedstawicielkami Fundacji Nasza Ziemia. Fundacja Nasza Ziemia jest organizacją pozarządową, założoną w 1994 roku, która realizuje cele mające status pożytku publicznego, specjalizując się w edukacji ekologicznej i obywatelskiej. Dąży do podniesienia poziomu świadomości ekologicznej społeczeństwa, wzmocnienia poczucia odpowiedzialności za środowisko naturalne i aktywizacji do działań służących jego ochronie.

2 sierpnia 2023, Robert Sadowski

Nowa aplikacja mobilna Newspoint

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów oraz rynku udostępniamy mobilną aplikację. Aplikacja umożliwia szybsze i wygodniejsze przeglądanie ostatnio opublikowanych treści spełniających kryteria wyszukiwania ustawione przez użytkownika. Skierowana jest do tych, którzy zawsze, także w drodze, chcą być na bieżąco z informacjami i publikacjami medialnymi dotyczącymi tematów ważnych z ich punktu widzenia.

19 lipca 2023, Robert Sadowski

Wywiad z fundacją Ogólnopolski Operator Oświaty

Przeprowadziliśmy wywiad z Bartłomiejem Dwornikiem z Ogólnopolskiego Operatora Oświaty, który działa w mediach i internecie od ponad ćwierć wieku. Z wykształcenia jest dziennikarzem związanym z redakcjami prasowymi i internetowymi. Przez lata pełnił funkcję wiceredaktora naczelnego największych mediów biznesowych w Polsce: portalu Money.pl i serwisów ekonomicznych Grupy Wirtualna Polska. Czynnie wspiera organizacje pożytku publicznego. W fundacji...