Wywiad z agencją More Bananas

1 września 2023, Robert Sadowski

Na nasze pytania odpowiedziała Anna Ledwoń – Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach”.

W jaki sposób korzystacie z Newspoint?

Dwojako: dla siebie i dla swoich klientów. 

W kontekście własnej firmy monitorujemy wzmianki o nas, ale również o pracownikach, którzy budują swoją markę osobistą. Mierzymy również efekty naszych działań PRowych, eventowch czy CSRowych

W przypadku klientów, Newspoint przydaje się od samego początku (ofertowania) do samej współpracy z klientem. Wszystko jest kwestią zakresu działania: monitorowanie wzmianek, zapobieganie sytuacjom kryzysowym lub reagowanie na nie, research grupy docelowej, danego tematu, branży czy konkurencji, Social Listening. Newspoint świetnie również sprawdza się do dobierania kanałów komunikacji, wybierania liderów opinii czy influencerów. 

Czego oczekujecie od takiego narzędzia?

Po pierwsze wsparcia supportu i szybkiej reaktywności w projektach. To naprawdę wiele zmienia. Narzędzie powinno również wyłapywać większość wzmianek (we wszystkie nie wierzymy w żadnym narzędziu, zresztą to niemożliwe), mieć dobry UX, być intuicyjne w zakładaniu projektu czy jego monitorowaniu. Wygląd raportów czy maili schodzących na skrzynkę również jest ważny. 

Co zyskujecie dzięki Newspoint?

Wszystko powyższe. 🙂 Po prostu. Ale również świetnego partnera biznesowego. 

Jakie media i rynki monitorujecie?

Media społecznościowe bez wyjątku, fora dyskusyjne, portale, strony wydawców. Wszystko jest również kwestią projektu czy Klienta. Skupiamy się głównie na rynku polskim. 

Jakie działy w Waszej organizacji korzystają z Newspoint?

Ja, czyli creative owner / zarząd, dział Social Media oraz dział Contentu – głównie. Czasami to również usprawnienie dla działu sprzedaży. 

Czy wykorzystujecie Newspoint do pomiaru działań komunikacyjnych?

Tak, jak najbardziej. Chyba już nawet o tym wspominałam. 

Czy korzystacie z analityki influencerów Newspoint?

Tutaj przyznam szczerze rzadko, dlatego że korzystamy z dedykowanego narzędzia służącego kompleksowej współpracy z influencerami, ale jak najbardziej do ich poszukiwania czy szukania liderów opinii bądź mierzenia efektów kampanii z influ. 

Co najbardziej podoba Wam się w Newspoint?

Partnerskie podejście, obsługa Klienta, support, intuicyjne rozwiązanie. 

Jakie przyszłe potrzeby Waszej organizacji mógłby wspomóc Newspoint?

Większe wsparcie w zakresie researchu grupy docelowej i desk researchu jako takiego. 

Czy coś chcesz dodać na koniec?

Powodzenia w rozwoju! Wam, sobie, naszym i Waszym klientom. 🙂

Dziękujemy za rozmowę!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...