Na nasze pytania odpowiedziała Anna Ledwoń – Co-founder & Creative Director w agencji More Bananasoraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach”.
W jaki sposób korzystacie z Newspoint?
Dwojako: dla siebie i dla swoich klientów.
W kontekście własnej firmy monitorujemy wzmianki o nas, ale również o pracownikach, którzy budują swoją markę osobistą. Mierzymy również efekty naszych działań PRowych, eventowch czy CSRowych.
W przypadku klientów, Newspoint przydaje się od samego początku (ofertowania) do samej współpracy z klientem. Wszystko jest kwestią zakresu działania: monitorowanie wzmianek, zapobieganie sytuacjom kryzysowym lub reagowanie na nie, research grupy docelowej, danego tematu, branży czy konkurencji, Social Listening. Newspoint świetnie również sprawdza się do dobierania kanałów komunikacji, wybierania liderów opinii czy influencerów.
Czego oczekujecie od takiego narzędzia?
Po pierwsze wsparcia supportu i szybkiej reaktywności w projektach. To naprawdę wiele zmienia. Narzędzie powinno również wyłapywać większość wzmianek (we wszystkie nie wierzymy w żadnym narzędziu, zresztą to niemożliwe), mieć dobry UX, być intuicyjne w zakładaniu projektu czy jego monitorowaniu. Wygląd raportów czy maili schodzących na skrzynkę również jest ważny.
Co zyskujecie dzięki Newspoint?
Wszystko powyższe. 🙂 Po prostu. Ale również świetnego partnera biznesowego.
Jakie media i rynki monitorujecie?
Media społecznościowe bez wyjątku, fora dyskusyjne, portale, strony wydawców. Wszystko jest również kwestią projektu czy Klienta. Skupiamy się głównie na rynku polskim.
Jakie działy w Waszej organizacji korzystają z Newspoint?
Ja, czyli creative owner / zarząd, dział Social Media oraz dział Contentu – głównie. Czasami to również usprawnienie dla działu sprzedaży.
Czy wykorzystujecie Newspoint do pomiaru działań komunikacyjnych?
Tak, jak najbardziej. Chyba już nawet o tym wspominałam.
Czy korzystacie z analityki influencerów Newspoint?
Tutaj przyznam szczerze rzadko, dlatego że korzystamy z dedykowanego narzędzia służącego kompleksowej współpracy z influencerami, ale jak najbardziej do ich poszukiwania czy szukania liderów opinii bądź mierzenia efektów kampanii z influ.
W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...
W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...
W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.