Wywiad z agencją More Bananas

1 września 2023, Robert Sadowski

Na nasze pytania odpowiedziała Anna Ledwoń – Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach”.

W jaki sposób korzystacie z Newspoint?

Dwojako: dla siebie i dla swoich klientów. 

W kontekście własnej firmy monitorujemy wzmianki o nas, ale również o pracownikach, którzy budują swoją markę osobistą. Mierzymy również efekty naszych działań PRowych, eventowch czy CSRowych

W przypadku klientów, Newspoint przydaje się od samego początku (ofertowania) do samej współpracy z klientem. Wszystko jest kwestią zakresu działania: monitorowanie wzmianek, zapobieganie sytuacjom kryzysowym lub reagowanie na nie, research grupy docelowej, danego tematu, branży czy konkurencji, Social Listening. Newspoint świetnie również sprawdza się do dobierania kanałów komunikacji, wybierania liderów opinii czy influencerów. 

Czego oczekujecie od takiego narzędzia?

Po pierwsze wsparcia supportu i szybkiej reaktywności w projektach. To naprawdę wiele zmienia. Narzędzie powinno również wyłapywać większość wzmianek (we wszystkie nie wierzymy w żadnym narzędziu, zresztą to niemożliwe), mieć dobry UX, być intuicyjne w zakładaniu projektu czy jego monitorowaniu. Wygląd raportów czy maili schodzących na skrzynkę również jest ważny. 

Co zyskujecie dzięki Newspoint?

Wszystko powyższe. 🙂 Po prostu. Ale również świetnego partnera biznesowego. 

Jakie media i rynki monitorujecie?

Media społecznościowe bez wyjątku, fora dyskusyjne, portale, strony wydawców. Wszystko jest również kwestią projektu czy Klienta. Skupiamy się głównie na rynku polskim. 

Jakie działy w Waszej organizacji korzystają z Newspoint?

Ja, czyli creative owner / zarząd, dział Social Media oraz dział Contentu – głównie. Czasami to również usprawnienie dla działu sprzedaży. 

Czy wykorzystujecie Newspoint do pomiaru działań komunikacyjnych?

Tak, jak najbardziej. Chyba już nawet o tym wspominałam. 

Czy korzystacie z analityki influencerów Newspoint?

Tutaj przyznam szczerze rzadko, dlatego że korzystamy z dedykowanego narzędzia służącego kompleksowej współpracy z influencerami, ale jak najbardziej do ich poszukiwania czy szukania liderów opinii bądź mierzenia efektów kampanii z influ. 

Co najbardziej podoba Wam się w Newspoint?

Partnerskie podejście, obsługa Klienta, support, intuicyjne rozwiązanie. 

Jakie przyszłe potrzeby Waszej organizacji mógłby wspomóc Newspoint?

Większe wsparcie w zakresie researchu grupy docelowej i desk researchu jako takiego. 

Czy coś chcesz dodać na koniec?

Powodzenia w rozwoju! Wam, sobie, naszym i Waszym klientom. 🙂

Dziękujemy za rozmowę!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

29 lutego 2024, Robert Sadowski

TVN24, Gazeta Wyborcza i Onet na podium rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

Na czele najnowszego rankingu Najbardziej opiniotwórcze media znajduje się stacja TVN24. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że w styczniu 2024 roku redakcja była cytowana przez inne media blisko 5,5 tys. razy. Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza z liczbą ponad 4,1 tys. powołań, a podium zamyka Onet, do którego inni dziennikarze odnosili się przeszło 3,8...

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...

25 stycznia 2024, Robert Sadowski

On The Marketing Tour 2 – relacja z Kielc

23 stycznia poprowadziliśmy w Kielcach szkolenie z cyklu On The Marketing Tour 2 – marketingowych podróży po Polsce. Szóstka ekspertów z Newspoint, Instytutu Monitorowania Mediów i More Bananas pokazała trendy marketingowe, biznesowe doświadczenia, case study, wskazówki i praktyczne inspiracje z monitoringu mediów, analizy danych z mediów, badania wizerunku marki, SEO i content marketingu.

9 stycznia 2024, Robert Sadowski

IMM kupuje Newspoint

4 stycznia br. firmy Newspoint i Instytut Monitorowania Mediów podpisały umowę, w wyniku której 100% udziałów Newspoint zostało kupione przez IMM. Dzięki wymianie doświadczeń między firmami będziemy mogli lepiej rozwijać ofertę, a tym samym skuteczniej spełniać oczekiwania naszych klientów. W obecnych czasach znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc...