E-commerce Standard już 8-9 października w Warszawie!
            
            
              
                25 września 2019,                 Kamil Kalinowski              
              
             
            
Rekomendujemy udział w XIV edycji  jednego z najważniejszych wydarzeń w branży e-commerce. Bogata agenda, dwa dni wydarzenia, podczas których: pierwszego dnia kilkanaście case studies, dyskusje panelowe. Drugiego dnia uczestnicy będę mieli możliwość pogłębienia wiedzy w czasie interaktywnych sesji warsztatowych. Wieczorem zapraszamy na wieczorną imprezę, która będzie doskonałą okazją do networkingu! 
W programie m.in. 
- PANEL DYSKUSYJNY: Kierunki rozwoju e-commerce, trendy i wyzwania.
 Szymon Bujalski, E-commerce Director, Member of the Board, Empik Group
 Piotr Frankowski, Dyrektor E-commerce, DUKA
 Daniel Rogiński, Vice President, Drogerie Natura (ex. Dyrektor E-commerce na Europę, Eobuwie)
 Mateusz Waligórski, Deputy Director of the Digital Solitions Office, PWPW
 Wojciech Zięba, E-commerce & Omnichannel Director, Decathlon
 Radosław Łach, Sales Director, Dotpay & eCard
 Prowadzi: Jakub Gierszyński, E-commerce and Marketing Director, Inter Cars
- CASE STUDY TALLY WEIJL: Personalnie o personalizacji. 
 Bartosz Jabłoński, Director of E-commerce Platform & Innovations, Tally Weijl
- CASE STUDY SWAROVSKI: Jak budować obecność marki premium na platformach typu marketplace w dobie ich rosnącej popularności. 
 Bożena Nawara-Borek, E-commerce Manager Europe/CEEMEA, Swarovski
- CASE STUDY SFERIS․PL: Rozwój projektów e-commerce w dużych organizacjach. 
 Małgorzata Radkiewicz, E-commerce Director / E-commerce Strategist, Sferis․pl
- Strategie wsparcia sprzedaży online / omnichannel. Współpraca producentów ze sklepami internetowymi.
 Justyna Dziegieć, Chief Digital Officer, Burda Media Polska
- CASE STUDY RAINBOW TOURS: Jak analityka i modele atrybucji zwiększyły ROAS o 100%. 
 Michał Jaworski, Dyrektor E-commerce, Rainbow Tours
- CASE STUDY ORANGE POLSKA: Dane. Czas. Kontekst. Kultura. 
 Adam Skręt, Dyrektor Digital i Performance Marketing, Orange Polska
- CASE STUDY ETAM & UNDIZ POLAND: Idealny model atrybucji w e-commerce – czy coś takiego w ogóle istnieje. 
 Michał Skarżyński, Head of e-Commerce, Etam & Undiz Poland
Jako patron wydarzenia, mamy specjalną zniżkę dla naszych odbiorców 
– 300zł zniżki przy rejestracji do 27.09!
Aby skorzystać ze zniżki, należy zarejestrować się przez link: https://www.internetstandard.pl/konferencja/ecommercestandard/wykup?token=newspoint  lub przy rejestracji, wpisać w polu “kody promocyjne” kod NEWSPOINT. 
Więcej informacji na stronie www.ecommercestandard.pl. 
Do zobaczenia!