13. FinTech & 12. InsurTech Digital Congress

8 kwietnia 2023, Robert Sadowski

13. FinTech & 12. InsurTech Digital Congress odbędzie się 17-18 maja 2023 r. w The Westin Warsaw Hotel. W jakim kierunku będzie się rozwijać branża fintech i insurtech? Wydarzenie po raz kolejny zgromadzi kluczowych ekspertów branży, którzy przeanalizują aktualne trendy w rozwoju technologii sektora finansowego i ubezpieczeniowego. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

Wstęp do dwudniowej dyskusji stanowić będzie debata The Global Fintech Landscape. Prelegenci podejmą tematy kluczowe dla branży fintech i insurtech w 2023 r. m.in.: odporność fintechów w czasie kryzysu, wyzwania dla sektora bankowości i ubezpieczeń związana ze światową recesją, perspektywa nowych możliwości oraz wyzwania makroekonomiczne w kontekście zmian geopolitycznych. Następnie eksperci skupią się na zagadnieniach związanych z procesem oczyszczania rynku wynikającego ze zmian klimatu gospodarczego – inwestycjach w dobie gospodarki cyfrowej, przyczynach wyhamowania finansowania w Polsce oraz kierunkach wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Kolejny panel przebiegnie pod hasłem #ARTIFICIAL INTELLIGENCE & DATA KINGDOM. Zawierał on będzie wątki dotyczące synergii danych i sztucznej inteligencji oraz jej potencjał w biznesie. Podczas debat poświęconych cyberbezpieczeństwu i blockchain szczegółowo omówione zostaną najważniejsze aspekty i wyzwania związane z rozwojem tych technologii w sektorach fintech i insurtech. 

Dzień drugi poświęcony zostanie kwestiom regulacyjnym oraz trendom rozwijającym się w sektorze fintech i insurtech. Eksperci przeanalizują wpływ zmian prawnych na sektor finansowy i ubezpieczeniowy (m.in. wyzwania regulacyjne w innowacjach finansowych, zmiany w zakresie Data Act i DORA, następstwa rozporządzenia MiCA, dyrektywa NIS 2 w sektorze bankowym). W zakresie nowych trendów w branży finansowej omówione zostaną m.in. tematy dotyczące alternatywnych źródeł finansowania, atrakcyjności pożyczek pozabankowych, BNPL i usług transgranicznych, otwartej bankowość, platform inwestycyjnych i Embedded Finance. Nie zabraknie rozmowy poświęconej przyszłości przestrzeni kryptograficznej. 

Rozpatrzone zostaną perspektywy rozwoju sektora ubezpieczeniowego w kontekście digital – automatyzacji  i upraszczania procesów ubezpieczeniowych, realizacji strategii ESG, modelowania strategii zarządzania ryzykiem, rozwoju Embedded Insurance i Open Insurance. Prelegenci przedyskutują tematy związane z kluczowymi potrzebami klientów w 2023 roku i kwestie poruszające kształtowanie oraz utrzymanie Customer Experience na wysokim poziomie Customer Experience, a także skupią się na zagadnieniach związanych z zarządzaniem doświadczeniami pracowników.

FinTech & InsurTech Digital Congress jest kluczową pozycją na mapie branżowych eventów. To miejsce, gdzie pomysły i wiedza kluczowych liderów świata finansów i ubezpieczeń, którzy nie boją się wyzwań i potrafią wykorzystywać nowe technologie, przynoszą rewolucyjne projekty i rozwiązania. Wydarzenie skierowane jest dla przedstawicieli sektora bankowego i ubezpieczeniowego, fintechów, insurtechów, firm pożyczkowych, kancelarii prawnych, inwestorów, firm technologicznych, IT, startupów oraz przedstawicieli administracji państwowej i firm doradczych. Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane kadrze menedżerskiej oraz zarządom firm.

Zapraszamy do rejestracji na https://fintechdigitalcongress.pl/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...