26. Banking & 22. Insurance Forum już w październiku! Odporność polskiego sektora finansowego oczami liderów.

2 października 2023, Robert Sadowski

26. Banking & 22. Insurance Forum odbędzie się już 16-17 października 2023 roku w The Westin Warsaw Hotel. Forum jest wydarzeniem skupiającym liderów świata finansów, którzy dwa razy do roku spotkają się, aby przedyskutować priorytety oraz wyzwania sektora bankowego i ubezpieczeniowego w Polsce. Newspoint został Patronem Medialnym wydarzenia.

Otwarcie kongresu stanowić będzie dyskusja ekspertów na temat odporności polskiej gospodarki oraz aktualnych wyzwań na rynkach finansowych. Poruszone zostanę m.in. wątki związane z potrzebami polskiej gospodarki, zagrożeniami dla koniunktury gospodarczej oraz wspólnymi wyzwaniami sektora finansowego i administracji. Kolejnym ważnym tematem jesiennego Forum będzie rentowność polskiego sektora bankowego. Prelegenci omówią zagadnienia dotyczące m.in. wpływu obecnej sytuacji makroekonomicznej na wyniki sektora, sytuacji kapitałowej banków i zdolności finansowania potrzeb kredytowych polskich firm oraz potencjału inwestycyjnego sektora bankowego w Polsce.

Tematem kolejnego bloku dyskusyjnego będą trendy technologiczne kształtujące rzeczywistość. Rozważone zostaną zagadnienia z zakresu innowacyjności sektora bankowego i ubezpieczeniowego, utrzymania przewagi konkurencyjnej na jak najwyższym poziomie, cyberzagrożeń w bankowości i ubezpieczeniach  oraz wykorzystania blockchain w sektorze. Następnie akcent zostanie przeniesiony na  potencjał AI w sektorze finansowym. Eksperci zastanowią się w jaki sposób efektywnie wykorzystywać sztuczną inteligencję, jakie możliwośći otwiera Chat GPT, jakie zastosowanie w finansach ma Open AI oraz jak w etyczny sposób korzystać z technologii, w tym ze sztucznej inteligencji. Dzień drugi wydarzenia otwarty zostanie debatą na temat roli sektora bankowego i ubezpieczeniowego w budowaniu edukacji społeczeństwa. Przeanalizowane zostaną m.in. zmiany demograficzne w perspektywie 20-30 lat oraz ich wpływ na świadomość finansową społeczeństwa, strategie edukacji liderów, konieczność współpracy banków i ubezpieczeń z systemem oświaty w zakresie edukacji najmłodszych klientów oraz edukacji seniorów. 

Następnie agenda Forum podzielona zostanie na dwie ścieżki tematyczne, bankową oraz ubezpieczeniową. Część bankowa rozpocznie się od dyskusji na temat moral hazard w bankowości – społecznej polityki państwa wobec funkcjonowania banków w kontekście bezpieczeństwa klientów, przyczyn i czynników wpływających na moral hazard w

bankowości, edukacji i budowania świadomości kredytobiorców. Kolejnym tematem będzie polityka ESG w polskiej bankowości. Prelegenci pochylą się na kwestiami dotyczącymi kształtowania polityki biznesowej sektora bankowego w sposób odpowiedzialny środowiskowo, wpływu sektora bankowego na szeroko rozumiane otoczenie społeczno-gospodarcze oraz roli instytucji finansowych w podnoszeniu kompetencji i możliwości cyfrowych konsumentów i firm.
 
Eksperci przeanalizują profil nowoczesnego banku i proces tworzenia odpowiedzi na potrzeby współczesnych klientów, przyszłość sprzedaży produktów finansowych w e-commerce, potencjał danych w kontekście personalizacji usług oraz ochronę klienta bankowego. Skomentowana zostanie także rola banków na rynku hipotecznym oraz aktualna polityka mieszkaniowa państwa.

Część ubezpieczeniowa obejmować będzie tematy związane z budowaniem atrakcyjnego rynku ubezpieczeniowego – kreowaniem pozytywnego i odpowiedzialnego wizerunku sektora, czynnikami wpływającymi na jego reputację, wartość i rozwój oraz rolą strategii marketingowych. Następnie przeanalizowane zostaną zagadnienia dotyczące dystrybucji ubezpieczeń w niekorzystnych warunkach makroekonomicznych. Prelegenci porozmawiają m.in. o planach rozwoju dystrybucji ubezpieczeń na najbliższe lata, zarządzaniu cenami w ubezpieczeniach, dopasowaniu oferty w dobie wojny, inflacji i przyspieszonej transformacji cyfrowej oraz konstruowaniu produktów z myślą o cyfrowym komforcie klienta. Pojawią się również wątki z obszaru trendów kształtujących ubezpieczenia zdrowotne i na życia oraz technologii w ubezpieczeniach.

W gronie prelegentów 26. Banking & 22. Insurance Forum wystąpią m.in.:

  • Aleksandra Agatowska, Prezes Zarządu, PZU Życie
  • Paweł Borys, Prezes Zarządu, Polski Fundusz Rozwoju
  • Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu, Bank Millennium
  • Elżbieta Czetwertyńska, Prezes Zarządu, Citi Handlowy
  • Ewa Dąbrowska, Wiceprezes Zarządu, SIGNAL IDUNA
  • Edyta Fundowicz, Członek Zarządu, Nationale-Nederlanden
  • Arkadiusz Garbarczyk, Wiceprezes Zarządu, pierwszy zastępca Prezesa Zarządu, Bank Ochrony Środowiska
  • Zbigniew Jagiełło, Współprzewodniczący Rady Programowej Banking Forum
  • Andrzej Jaworski, Prezes Zarządu, PZU Życie SA
  • Monika Leżyńska, Członek Zarządu, Allianz
  • Piotr Narloch, Prezes Zarządu, Interrisk
  • Leszek Skop, Prezes Zarządu, PKO Ubezpieczenia
  • Tomasz Styczyński, Prezes Zarządu, Krakowski Bank Spółdzielczy
  • Paweł Szałamacha, Członek Zarządu, Narodowy Bank Polski
  • Agnieszka Wolska, Wiceprezeska odpowiedzialna za Obszar Bankowości MSP i Korporacyjnej, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Banking & Insurance Forum jest cyklicznym spotkaniem skupiającym kluczowe osobistości i spółki z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Jest on doskonałą okazją do debat dotyczących najistotniejszych kwestii, problemów, szans i wyzwań dla wszystkich zainteresowanych tym, co dzieje się i będzie się dziać w branży usług finansowych. 

Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm. Więcej na www.mmcpolska.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...