Bezpłatne spotkania online z cyklu IMOK Future of Skills

2 listopada 2022, Robert Sadowski

Już 15 listopada 2022 r. o godz. 19:00, odbędzie się bezpłatne wydarzenie online pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?”. Jest ono drugą (i na pewno nie ostatnią!) częścią cyklu IMOK Future of Skills, którego organizatorem jest Instytut Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl). Newspoint objął ten cykl patronatem.

Podczas najbliższego spotkania będą poruszane takie tematy, jak:
✅ jak budować strategię marki i komunikację marki,
✅ co robi i za co jest odpowiedzialny Brand Manager,
✅ jak zostać Brand Managerem,
✅ czy w każdej firmie powinien pracować Brand Manager.

Gośćmi wydarzenia będą:
🔹 Michał Makowski, Senior Brand Manager marek Tarczyn i Tymbark,
🔹 Krzysztof Gońka, Head of brand&communication w Decathlon Polska,
🔹 Barbara Kossak, Brand Marketing Manager w Ideo Force Sp. z o.o.,
🔹 Jarosław Jezioro, Brand Manager w OSHEE.

Dyskusję poprowadzą Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń- Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas.

Dlaczego warto wziąć udział w „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie”?
✅ poznasz najważniejsze kompetencje Brand Managera,
✅ zyskasz możliwość zadania swoich pytań naszym ekspertom,
✅ będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby poznać wykładowców szkolenia Brand Manager: Annę Ledwoń-Blachę, Annę Cybulkę, Annę Karcz-Czajkowską, Annę Przybysz, Agatę Patołę, Martę Orzechowską, Mariusza Łodygę, Uladzimira Cybulkę, Pawła Jóźwika oraz Mateusza Muryjasa,
✅ to i tak będzie wtorkowy, jesienny, chłodny wieczór – ciekawszego eventu o tej porze nie znajdziesz!

Wszystkie szczegóły spotkania i bezpłatne zapisy na ➡ https://imok.edu.pl/ifos_2/
Zapraszamy serdecznie!

Więcej o szkoleniu Brand Manager od IMOK dowiesz się z ➡ https://imok.edu.pl/brandmanager/.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...