Data Economy Congress – jak wyglądać będzie gospodarka przyszłości?

9 lutego 2023, Robert Sadowski

Już 4-5 kwietnia 2023 roku w The Westin Warsaw Hotel odbędzie się Data Economy Congress. Jest to pierwsze wydarzenie mające na celu cross-sektorową dyskusję na temat mechanizmów i trendów kształtujących gospodarkę przyszłości. Liderzy sektorów takich jak bankowość, energetyka, sieci handlowe i retail, e-commerce, logistyka, telco & ICT i media wspólnie przeanalizują nowy model gospodarki opartej o dane. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

Data Economy Congress zainauguruje debata Future of Data Economy. Eksperci porozmawiają m.in o tym, jak efektywnie wykorzystywać dane w biznesie, jak będzie wyglądała gospodarka przyszłości oraz przeanalizują wpływ nowych technologii na gospodarkę danych.

W kolejnym bloku zgłębione zostaną zagadnienia dotyczące danych w ujęciu współpracy międzysektorowej firm i instytucji publicznych. Uczestnicy poznają przykłady kooperacji firm i instytucji, reprezentujących różne sektory gospodarki, które współdziałają w zakresie wymiany, analizy i wykorzystania danych. Przedstawione zostaną idee, koncepcje oraz projekty poszerzenia obszarów współpracy oraz otwarcia nowych baz danych m.in możliwości wykorzystania publicznych baz danych.

Następnym ważnym wątkiem będzie Data Driven Organization, czyli teoria mówiąca o zarządzaniu organizacją w oparciu o dane i podejmowaniu decyzji na podstawie zaawansowanej analizy i interpretacji danych. Nie zabraknie również komentarza w zakresie wyzwań związanych ze zmianą klimatu m.in. implementacji strategii ESG, wykorzystania nowych technologii w projektach dążących do zrównoważonego rozwoju i ograniczenia zmian klimatu, analiza i wykorzystanie danych oraz Machine Learning i AI.

Dzień drugi Data Economy Congress rozpoczęty zostanie od dyskusji na temat budowania zaufania we współczesnej gospodarce danych oraz znaczenia odpowiedzialności podmiotów przetwarzających dane. Omówione zostaną także kwestie krajowych i unijnych regulacji prawnych obejmujące obszar data economy. Podczas wydarzenia przedstawione zostaną inspirujące przykłady praktycznego zastosowania rozwiązań i technologii opartych na sztucznej inteligencji oraz uczeniu maszynowym wykorzystywane w różnych gałęziach gospodarki. Zakończenie kongresu stanowić będzie blok poświęcony cyberbezpieczeństwu danych wykorzystywanych w działalności firmy: wewnętrznym procesom organizacji, wymianie wrażliwych informacji z klientami oraz współpracy z innymi podmiotami rynku. Rozważone zostaną również szanse i zagrożenia związane z rozwojem koncepcji open data economy.

Data Economy Congress

Data Economy Congress jest najważniejszym kongresem, podczas którego przeanalizowane zostaną kwestie ekonomiczne i biznesowe, otoczenie rynkowe i prawno-regulacyjne dotyczące wykorzystania potencjału danych. Program wydarzenia tworzą czołowi eksperci rynku. W skład Rady Założycielskiej i Rady Programowej wchodzą m.in.:

  • Rafał Brzoska, Honorowy Przewodniczący Rady, Prezes Zarządu InPost
  • Szymon Wałach, Współprzewodniczący Rady Programowej Data Economy Congress, Wiceprezes Zarządu InPost
  • Mariusz Cholewa, Współprzewodniczący Rady Programowej Data Economy Congress, Prezes Zarządu BIK
  • Dominika Bettman, Dyrektor Generalna, Microsoft Polska
  • Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Future, Żabka Polska
  • Janusz Cieszyński, Sekretarz Stanu, Pełnomocnik Rządu do Spraw Cyberbezpieczeństwa, KPRM
  • Jarosław Królewski, CEO/Founder, Synerise
  • prof. Aleksandra Przegalińska, Ekspertka AI, Prorektor, Akademia Leona Koźmińskiego

Wydarzenie skierowane jest do zarządów spółek sektora nowych technologii, sektorów tradycyjnych takich jak: bankowość, ubezpieczenia, finansowego (w tym VP i PE), energetyka, sieci handlowe, logistyka, supply-chain, telco & ICT, administracji publicznej, spółek ecosystemu fintech, analityków danych, data-scientists, programistów, a także twórców, entuzjastów i promotorów nowych technologii. 

MMC Polska

Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm. Więcej na www.mmcpolska.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...