e-TRADE SHOW- 3. edycja targów branży ecommerce 10 września 2020

18 maja 2020, Robert Sadowski

Targi eTrade Show to cykliczna kontynuacja wydarzenia powstałego w odpowiedzi na wciąż rosnące zapotrzebowanie branży. Bacznie obserwując rynek, organizatorzy przygotowali trzecią edycję targów dla branży e- handlu, która odbędzie się już 10 września 2020, na PGE Narodowym. Ponownie podczas tego wyjątkowego dla biznesu dnia, w jednym miejscu spotka się ponad 100 branżowych firm, które przedstawią najnowsze trendy światowe i rozwiązania dla biznesu e-commerce. Po sukcesie dwóch poprzednich edycji, trzecia odsłona Targów eTrade Show zaskoczy wszystkich innowacyjnością oraz tematami paneli naukowych. Pomimo pandemii organizatorzy pracują nad przeprowadzeniem całego przedsięwzięcia zgodnie z planem, zapewniając najwyższe środki ostrożności dla bezpieczeństwa odwiedzających. Newspoint objął patronatem tegoroczną edycję i przygotuje foto relację z targów.

Dowiedz się czego potrzebuje Twój eBiznes i jak wyróżnić swój biznes na tle konkurencji!

eTrade Show to nie tylko bogata oferta firm wystawienniczych, ale przede wszystkim spersonalizowane pod branżę i wymagania rynku wydarzenia towarzyszące, które są idealną okazją do poszerzana i zdobywania wiedzy z zakresu rozwoju oraz prowadzenia biznesu.

Konferencje edukacyjne prowadzone przez najlepszych mówców i specjalistów w Polsce z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e- handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową i kierunku w e-commerce, sposobów jak skutecznie prowadzić sklep internetowy,  jak kontaktować się z klientami i sposoby pozwalające w prosty sposób zwiększyć ilość zamówień, przeznaczone są dla każdego kto prowadzi biznes lub stawia w nim pierwsze kroki. To także sprecyzowana informacja dotycząca zmian oczekiwań rynku oraz wyzwań, z jakimi musi się mierzyć przedsiębiorca.

Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego biznesu?

eTrade Show to wydarzenie, gdzie każdy pozna najnowsze trendy branży e-commerce, nawiąże wartościowe relacje biznesowe oraz poszerzy wiedzę w obszarach sprzedaży czy marketingu internetowego.

Wśród wydarzeń towarzyszących targów eTrade Show 2020 znajdą się aż 3 sceny konferencyjne, na których podczas wykładów i praktycznych case study, Prelegenci zabiorą Was w podróż po Customer Journey. Czym jest, jak znaleźć najprostsze rozwiązania, jak zbudować skuteczną strategię, jak analizować zgromadzone informacje, jak stworzyć mapę Customer Journey, czym jest Customer Experience- jednym słowem najnowsze trendy branżowe związane z e-handlem w ciągu jednego dnia!

Ponadto podczas targów eTrade Show na odwiedzających czeka:

  • Strefa wystawiennicza – to przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Poznamy rozwiązania dla sklepów internetowych takie jak: narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, e-logistykę, obsługę klienta w online czy formy e-płatności. Wśród wystawców pojawią się największe firmy w branży handlu.
  • Business matching– dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączeniu wystawców z odwiedzającymi oraz nawiązaniu cennych relacji biznesowych. Czekają na Państwa 15 minutowe spotkania biznesowe- ciesząca się zainteresowaniem forma bezpośrednich, konkretnych spotkań umawianych za pomocą targowej aplikacji
    mobilnej.
  • eCommerce Awards – prestiżowy i wyjątkowy konkurs dla branży e-commerce.

Trzecia edycja Targów eTrade Show 2020 to wydarzenie dla aktualnych liderów e-biznesu, cała masa inspiracji, trendów i nowości dla tych którzy chcą poszerzać swoje sieci klientów online, rozwijać markę oraz swoją wiedzę o e-commerce. Złotym Sponsorem wydarzenia jest firma InPost – lider usług logistycznych i pierwsza firma w Polsce, która stworzyła sieć Paczkomatów.

Sprawdź program i korzyści z uczestnictwa na www.eTradeShow.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.