Ecommerce Universe 2022

10 maja 2022, Robert Sadowski

4 edycja konferencji Ecommerce Universe odbędzie się 29 czerwca 2022 w wersji online. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

Tematem przewodnim tej edycji Ecommerce Universe będzie budowa klienckich baz danych:

  • jak efektywnie pozyskiwać właściwe dane?
  • jak skutecznie używać danych: identyfikować i segmentować klientów, zarządzać nimi i zwiększać za ich pomocą sprzedaż?
  • z jakich rozwiązań i narzędzi korzystać?

Zaproszeni prelegenci odpowiedzą na takie pytania jak:

  • jakie dane zbierać, a jakie nie? Do czego ich używać?
  • jak budować skuteczne ścieżki klienta – aktywacje danych w kanałach: Newsletter, SMS, WEB, app, programmatic, Search, Social Media?
  • jak łączyć dane, żeby zbudować profil klienta 360?
  • jak analizować dane klientów (CLV vs CAC)?
  • które działania i kanały wybrać i jak analizować ich efektywność: promocje, zaangażowanie, program lojalnościowy, remarketing, customer insights, segmentację RFM?

Bezpłatna rejestracja na: ecommerceuniverse.eu. Zapraszamy do udziału.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...