eTrade Awards – potwierdź swoją jakość w branży e-commerce

16 kwietnia 2021, Robert Sadowski

eTrade Awards to konkurs organizowany w ramach eTrade Show, którego Newspoint jest patronem medialnym, czyli najbardziej merytorycznego wydarzenia w branży e-commerce. To prestiżowe wyróżnienie, po które może sięgnąć każdy, który rewolucjonizuje rynek.

Dla eTrade Show liczy się przede wszystkim jakość. To ona przyświeca zarówno wystawcom, na których stawiamy w czasie eventu, ale również prelegentom, którzy ekspercko podchodzą do tematów związanych z branżą e-commerce. Event stoi pod znakiem maksymalnej jakości. Taką też chcą docenić dzięki eTrade Awards, czyli konkursowi, podczas którego nagradzane będą najbardziej zasłużone dla branży firmy.

eTrade Awards to sześć kategorii

Organizatorzy widzą, jak złożona i kompleksowa jest branża e-commerce. Właśnie dlatego podczas eTrade Awards wyróżnić chcą aż sześć firm. Jakie kategorie będą brane pod uwagę?

  • Najlepszy dostawca 2020
  • Najlepszy system płatności cyfrowych 2020
  • Innowacja roku 2020
  • Startup roku 2020
  • Najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020
  • Najlepszy sklep e-commerce 2020

Kto decyduje o wygranej w eTrade Awards?

Konkurs eTrade Awards składa się z czterech etapów. Zgłoszenia przyjmowane są przed specjalny formularz zamieszczony na stronie Organizatora Konkursu. Następnie Organizator weryfikuje zgłoszenia, a także wybiera finalistów. Kolejny etap jest najważniejszy. W głosowanie na zwycięzców poszczególnych kategorii angażuje się zarówno Kapituła Konkursu, jak i publiczność zgromadzona podczas eTrade Show. Podczas tego wydarzenia odbędzie się również ceremonia wręczenia nagród zwycięzcom.

W Jury Konkursu eTrade Awards znaleźli się:

  • Rahim Blak – CEO Mosaico
  • Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist Brand24
  • Krzysztof Marzec – CEO Deva Group
  • Patrycja Inowadzka – Event Coordinator eTrade Show
  • Maciej Tkacz – Project Manager eTrade Show

Dlaczego warto wziąć udział w eTrade Awards?
Powodów do wzięcia udziału w eTrade Awards jest wiele:

  • okazja do kompleksowego zaprezentowania produktu i pokazania go szerokiemu gronu przedstawicieli branży e-commerce
  • promocja produktu na jednym a najważniejszych branżowych wydarzeń
  • podkreślenie prestiżu i innowacyjności prezentowanych rozwiązań
  • szansa na zbudowanie pozytywnego wizerunku producenta
  • pozycjonowanie się na rynku w sektorze marek premium
  • możliwość benchmarkingu produktu
  • podniesienie wiarygodności marki
  • zwiększenie rozpoznawalności w grupie docelowej
  • budowanie niezbędnego w biznesie zaufania do brandu
  • szeroki pakiet świadczeń promocyjnych na kanałach Organizatora

Udział w Konkursie eTrade Awards jest darmowy dla wszystkich wystawców eventu eTrade Show.
Partnerami Konkursu zostali mosaico, DEVA Group oraz Brand24.

eTrade Show
Termin: 15 września 2021
Miejsce: PGE Narodowy Warszawa

Nie czekaj i zarejestruj się już dziś! Więcej informacji o wydarzeniu i bilety znajdziesz na stronie internetowej etradeshow.pl.

Strona konkursowa: etradeshow.pl/etrade-awards
Wybierz eTrade Show i postaw krok w stronę rozwoju Twojego biznesu!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...