Forum IAB 2022

26 kwietnia 2022, Robert Sadowski

Najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce wraca do trybu stacjonarnego, przebiegnie pod hasłem „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów” i potrwa aż 3 dni! Forum IAB 2022 odbędzie się 7-9 czerwca w Warszawie. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

W programie Forum IAB m.in.:

✔ Ile razy mam to powtarzać!? – jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą.
Michał Protasiuk, Google, Michał Zajdel, Kantar

✔ Jak zmierzyć pandemię? Estymacja wpływu COVID-19 na sprzedaż przy wykorzystaniu modeli ekonometrycznych.
Piotr Kociszewski, Havas Media Group

✔ Dlaczego w erze „diversity” wszyscy myślimy tak samo?
Filip Beźnicki, Havas Media Group

✔ Kreatywność w świecie bez ciasteczek.
Magda Wójtowicz, Google

✔ MAdTech (marketing&ad tech): wdrażaj lub giń! Jak pokonać strach przed nieznanym i zacząć czerpać zyski?
Iryna Ilkiv i Przemysław Bryk, Data Science Publicis Groupe

✔ Czy twoje ulubione masło walczy już o równouprawnienie i czyste oceany? Rozbuchane oczekiwania “brand purpose” a rachunek biznesowy.
Jacek Karolak, 180heartbeats + Jung v Matt

✔ Depresja systemu. Co nam covid zrobił z głową.
Anna Gumkowska, TVN Grupa Discovery i Piotr Toczyski, EAAD-Best.eu

✔ NFT: scam czy wyścig po nowe cyfrowe złoto?
Michał Guzowski, [m]Spark i Jarosław Pająk, GroupM

✔ I tak oto powoli kończy się influencer marketing… a zaczyna ekonomia twórców.
Kamil Bolek, LTTM

✔ Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital.
Paweł Lewandowski, MediaCom, Dobromir Ciaś, ABTShield

✔ Skuteczne budowanie sprzedaży marek CPG w post-covidowym świecie. Historia sukcesu RB i Allegro.
Krzysztof Andrzejczak, Allegro, Bartosz Krzemień i Joanna Koczwarska, Reckitt Hygiene/Home

✔ Od streamu do mainstreamu – jak polscy widzowie nawigują na szerokich wodach treści i serwisów VOD.
Joanna Kopeć, Nielsen

✔ Kiedy z dnia na dzień produkt marki staje się kluczowy w życiu społeczeństwa… Jak pandemia zmieniła rolę telekomów oraz wpłynęła na relacje między konsumentami i marką.
Marta Perwenis, T-Mobile i Bartłomiej Trośniak, Performics

✔ Branżo, nikt ci tego nie mówi, ale jesteś zajebista.
Rafał Madajczak, Agora

… i wiele więcej! Forum IAB to ponad 70 wystąpień oraz ponad 80 potwierdzonych prelegentów.

Zobacz agendę i bądź z nami 7, 8 i 9 czerwca w Warszawie! Kup bilet teraz!

Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i bilety na udział online.

Zapraszamy!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

25 maja 2022, Robert Sadowski

Rozdano nagrody w Konkursie Genius Universitatis 2022

X edycja konkursu Genius Universitatis na kreatywną kampanię szkoły wyższej pokazała najlepsze reklamy polskich uczelni. Od 2012 roku to największy i najbardziej rzetelny konkurs na kreatywną rekrutację szkoły wyższej w Polsce. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich uczelni (również wydziałów i instytutów), a udział w konkursie jest bezpłatny. W tym roku...

20 maja 2022, Robert Sadowski

Europejski Kongres Finansowy 2022

W dniach 6-8 czerwca odbędzie się w Sopocie Europejski Kongres Finansowy. To jeden z największych kongresów finansowych i gospodarczych w Polsce. Newspoint został partnerem medialnym wydarzenia.

13 maja 2022, Robert Sadowski

10 największych fake newsów 2022 – analiza medialna

Zapraszamy na webinar 10 największych fake newsów 2022 – analiza medialna. Wykorzystanie monitoringu mediów do walki z dezinformacją. Wtorek 17 maja o 15:00. Webinar poprowadzą – Aleksandra Kamińska, Senior Analyst oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager Newspoint.

12 maja 2022, Robert Sadowski

Konferencja marketingowa 'Na pograniczu strategii i egzekucji'

Konferencja odbędzie się w wersji on-line już 25-26 maja, a tegorocznym tematem przewodnim będą strategie oraz ich egzekucja, a także nowości i trendy w digital marketingu. Event organizowany jest przez agencję kreatywną More Bananas, która w ten sposób świętuje swoje 6. urodziny. Newspoint został partnerem wydarzenia.

10 maja 2022, Robert Sadowski

Ecommerce Universe 2022

4 edycja konferencji Ecommerce Universe odbędzie się 29 czerwca 2022 w wersji online. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.