Forum IAB 2022

26 kwietnia 2022, Robert Sadowski

Najbardziej inspirująca konferencja marketingowa w Polsce wraca do trybu stacjonarnego, przebiegnie pod hasłem „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów” i potrwa aż 3 dni! Forum IAB 2022 odbędzie się 7-9 czerwca w Warszawie. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

W programie Forum IAB m.in.:

✔ Ile razy mam to powtarzać!? – jaką wartość ma pojedynczy kontakt z reklamą.
Michał Protasiuk, Google, Michał Zajdel, Kantar

✔ Jak zmierzyć pandemię? Estymacja wpływu COVID-19 na sprzedaż przy wykorzystaniu modeli ekonometrycznych.
Piotr Kociszewski, Havas Media Group

✔ Dlaczego w erze „diversity” wszyscy myślimy tak samo?
Filip Beźnicki, Havas Media Group

✔ Kreatywność w świecie bez ciasteczek.
Magda Wójtowicz, Google

✔ MAdTech (marketing&ad tech): wdrażaj lub giń! Jak pokonać strach przed nieznanym i zacząć czerpać zyski?
Iryna Ilkiv i Przemysław Bryk, Data Science Publicis Groupe

✔ Czy twoje ulubione masło walczy już o równouprawnienie i czyste oceany? Rozbuchane oczekiwania “brand purpose” a rachunek biznesowy.
Jacek Karolak, 180heartbeats + Jung v Matt

✔ Depresja systemu. Co nam covid zrobił z głową.
Anna Gumkowska, TVN Grupa Discovery i Piotr Toczyski, EAAD-Best.eu

✔ NFT: scam czy wyścig po nowe cyfrowe złoto?
Michał Guzowski, [m]Spark i Jarosław Pająk, GroupM

✔ I tak oto powoli kończy się influencer marketing… a zaczyna ekonomia twórców.
Kamil Bolek, LTTM

✔ Jak defraudować pieniądze dzięki reklamie online? Krótka historia przekrętów w świecie reklamy digital.
Paweł Lewandowski, MediaCom, Dobromir Ciaś, ABTShield

✔ Skuteczne budowanie sprzedaży marek CPG w post-covidowym świecie. Historia sukcesu RB i Allegro.
Krzysztof Andrzejczak, Allegro, Bartosz Krzemień i Joanna Koczwarska, Reckitt Hygiene/Home

✔ Od streamu do mainstreamu – jak polscy widzowie nawigują na szerokich wodach treści i serwisów VOD.
Joanna Kopeć, Nielsen

✔ Kiedy z dnia na dzień produkt marki staje się kluczowy w życiu społeczeństwa… Jak pandemia zmieniła rolę telekomów oraz wpłynęła na relacje między konsumentami i marką.
Marta Perwenis, T-Mobile i Bartłomiej Trośniak, Performics

✔ Branżo, nikt ci tego nie mówi, ale jesteś zajebista.
Rafał Madajczak, Agora

… i wiele więcej! Forum IAB to ponad 70 wystąpień oraz ponad 80 potwierdzonych prelegentów.

Zobacz agendę i bądź z nami 7, 8 i 9 czerwca w Warszawie! Kup bilet teraz!

Forum IAB 2022 odbywa się w formule hybrydowej, co oznacza, że w ofercie są zarówno bilety na udział stacjonarny, jak i bilety na udział online.

Zapraszamy!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.