Forum IAB 2023

19 kwietnia 2023, Robert Sadowski

30 i 31 maja blisko 100 ekspertów zaprezentuje najnowsze marketingowe trendy i rozwiązania podczas tegorocznego Forum IAB. Organizator, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, właśnie opublikował listę wystąpień, które będziemy mieli przyjemność obejrzeć. Newspoint został partnerem wydarzenia.

Ostatnie lata to fale niepojących zdarzeń, które wpływają na prowadzenie biznesu w branży. Tematem przewodnim tegorocznego Forum IAB jest „2023 mówi: Sprawdzam! Jaka strategia na »ciekawe czasy«”. Podczas dwóch dni konferencji wystąpi blisko 100 ekspertów, którzy wygłoszą ponad 80 prelekcji. Podczas wydarzenia omówią, jakie strategie marketingowe są skuteczne w dzisiejszych czasach, kiedy klienci są coraz bardziej wymagający, a rynek stale się zmienia.

W programie Forum IAB znajdą się takie wystąpienia:

  • Już dawno nie wystarczy mieć opinii. O tym, jak wyrazistość światopoglądowa może stać się elementem premiumizacji marki. Janina Bąk,
  • Artificial Intelligence revolution in media – quick wins and use cases. How to adapt and not die in 2023. Anna Gumkowska – digital strategy and development director i Marcin Choiński, data & AI director, TVN Warner Bros Discovery,
  • Jakie reklamy (nie)działają? Efektywność reklamy digitalowej w świetle najnowszych badań i studiów przypadku.
    Dariusz Doliński, psycholog, członek rzeczywisty PAN, SWPS i Łukasz Grobelny, analityk, Questpass,
  • Sprawdzam Attention – czyli od globalnych teorii do lokalnej praktyki. Rafał Szafraniec, group account director, OMD i Anna Gruszka, industry director, Teads,
  • W szalonych czasach bądź Mad Menem. Marcin Wójtowicz, dyrektor zarządzający, Think Eco,
  • Zbriefowaliśmy AI na kampanię kreatywną i wiemy, jak ocenili ją konsumenci. Czy sztuczna inteligencja zastąpi nas w pracy? Damian Borowiec, media&creative strategist, MediaHub i Marta Głowacka, digital strategist, MullenLowe Warsaw,
  • Me Too 2.0. O potrzebie nowej wrażliwości społecznej. Agata Groszek, strategy and insights specialist, Havas Media Group,
  • Czy księżyc istnieje, gdy nikt na niego nie patrzy, czyli wiedza o kwantach w służbie współczesnego marketingu. Sebastian Szade, dyrektor ds. strategii i innowacji, Starcom,
  • Praca z domu to nie praca, czyli paranoja braku efektywności. Dominika Nawrocka, strategy & research manager, PHD/Media Direction OMD,
  • „Miało być tak pięknie, a jest jeszcze trudniej”, czyli o programmatic wideo w epoce powrotu przed telewizory. Kamil Glenszczyk, programmatic media lead CEE, Google Ireland,
  • Unicorn Rex 2.0, czyli jak lokalnie budować kulturę innowacji, łącząc siłę korporacji i kreatywność start-upu. Adam Nitecki, general manager e-commerce, L’Oreal Polska & Kraje Bałtyckie.

Oprócz wymienionych powyżej wystąpią także:

  • Katarzyna Zalewska (Kantar Polska),
  • Philipp von Hilgers (Meetrics),
  • Hubert Świtalski (DoubleVerify),
  • Joanna Karwowska-Koza (Publicis Worldwide Poland),
  • Mateusz Garbarczyk (Value Media),
  • Marta Ulman (Grupa Pracuj),
  • Jakub Kwaczyński (GoldenSubmarine),
  • Tomasz Zarychta (Media4U),
  • Piotr Sankowski (Idaes NCBR),
  • Maciej Żyto,
  • Justyna Majewska (ING Bank Śląski),
  • Michał Krysztofiak (Kantar Polska),
  • Agnieszka Petla (Grupa OMD),
  • Olga Kamińska (Grupa OMD),
  • Michał Taranta (Mediabrands),
  • Magdalena Milewska (Allegro),
  • Sebastian Kalmus (Silver Agency, Silver Models),
  • Krzysztof Nowicki (Live.Market),
  • Wincenty Kokot (GoldenSubmarine),
  • Adrianna Kubik (They.pl),
  • Katarzyna Strachota (Dentsu Creative),
  • Jakub Strutyński (McDonalds Polska),
  • Bartosz Malinowski (Adform),
  • Michał Buszko (Nielsen),
  • Michał Wrąbel (Delve Partners),
  • Anna Sierakowska (Delve Partners),
  • Rafał Oracz (AdNext),
  • Krzysztof Beniowski (Gazeta.pl),
  • Katarzyna Lewińska (Kantar Polska),
  • Maja Świderska (Yotta by Publicis Groupe),
  • Aniceta Cymbała (Yotta by Publicis Groupe),
  • Rafał Madajczak (Gazeta.pl),
  • Magdalena Bigaj (Instytut Cyfrowego Obywatelstwa),
  • Justyna Pyzik (Publicis Worldwide Poland),
  • dr inż. Jacek Kotarbiński,
  • Jan Krzyżanowski (OLX),
  • Anna Rama (Mindshare Poland),
  • Łukasz Kołdys (Wavemaker),
  • Magdalena Kordulasińska (Wavemaker),
  • Olga Wójcicka (Mediahub),
  • Anna Siwińska (Mediahub),
  • Krzysztof Andrzejczak (Allegro),
  • Piotr Grabowski (Saatchi&Saatchi),
  • Marcin Skrzypek (Saatchi&Saatchi),
  • Dominik Ryżko,
  • Marek Pełszyński (LPP),
  • Agata Pilacińska Jakubowska (Google Poland),
  • Szymon Lipiński (Wavemaker),
  • Katarzyna Baranowska (Wavemaker),
  • Karolina Chołuj (Mindshare Polska),
  • Agnieszka Parfienowicz (Mindshare Polska),
  • Stanisław Grabowski (EssenceMediacom),
  • Paweł Gala (Wavemaker),
  • Paweł Kopacki (Allegro),
  • Michał Zajdel (Kantar),
  • Jacek Dymkowski (Reprise),
  • Leszek Trela (Grupa OMD),
  • Bogumiła Albrycht (Reckitt),
  • Anna Rzeźnik (CPC Brand Consultants),
  • Paweł Kuczma (Pure Play),
  • Patryk Pacenko (PepsiCo),
  • Dorian Szymański (Mindshare Polska),
  • Żaneta Szysz (Mindshare Polska),
  • Tadeusz Żórawski (Molecular BBDO),
  • Filip Beźnicki (Stratosfera),
  • Michał Kaliński (Yotta),
  • Anna Sakowicz (Yotta by Publicis Groupe),
  • Anna Michalowska (Rakuten TV),
  • Tanya Samoilenko (Rakuten TV),
  • Krzysztof Sobieszek (Meta),
  • Adam Nowakowski (Meta),
  • Małgorzata Niska (Dentsu Polska),
  • Agata Szymańska (Dentsu Polska),
  • Szymon Kukanow (PHD).

Zapraszamy do rejestracji: https://forumiab.pl/bilet/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 26

Już 22 lutego odbędzie się kolejny odcinek webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Tematy najbliższego spotkania będą szczególnie interesujące dla właścicieli biznesów internetowych. Newspoint jest partnerem tej serii webinarów.

1 lutego 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

Połączone siły grup roboczych IAB Polska przedstawią aktualną wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Wszystko po to, by zwiększyć efektywność w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Konferencja IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii już 15 lutego 2024. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

8 stycznia 2024, Robert Sadowski

in Digital Marketing Conference – rozwija marketingowe skrzydła i ładuje pomysłami!

Serdecznie zapraszamy na in Digital Marketing Conference – wydarzenie, które jest organizowane od 2015 roku i koncentruje się na zwiększaniu kompetencji pracowników z działu marketingu. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

8 stycznia 2024, Robert Sadowski

semWAW#2 – startup edition

Pierwsza edycja semWAW zakończyła się sukcesem, dlatego już 22 marca impreza powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego. Na uczestników czeka duża dawka merytorycznej wiedzy oraz spotkania ze sponsorami i innymi specjalistami z branży. Ponownie oprócz prelekcji na scenie odbędzie się panel dyskusyjny, a sponsorem...

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

5 seria webinarów „Pomówmy o marketingu” od DevaGroup

Wraz z początkiem nowego roku powraca dobrze znany cykl webinarów od DevaGroup dla pasjonatów marketingowej wiedzy. Podczas spotkań zaproszeni eksperci podzielą się wskazówkami na efektywne wykorzystanie narzędzi, aby wyniki działań były jeszcze lepsze, a strona bezpieczniejsza. Newspoint został Partnerem Medialnym wydarzenia.