IAB HowTo: AI TRANSFORMATION – jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes

27 października 2023, Robert Sadowski

Najnowsza konferencja Grupy Roboczej Artificial Intelligence IAB Polska pokaże, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze biznesy. Zostanie poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową. Spotykamy się 16 listopada 2023, 09:30, Warszawa, Multikino Złote Tarasy. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

Sztuczna inteligencja stała się wszechobecna. Integruje się z wieloma dziedzinami ludzkiego życia: od stawiania diagnoz medycznych, przez marketing, social media, projekty społeczne, odkrywanie leków czy zastosowania w kancelariach prawnych.

Podczas konferencji IAB HowTo AI dowiesz się:

  • jak praktycznie wprowadzić mechanizmy oparte na sztucznej inteligencji do swojej organizacji,
  • jak budować AI Mindset w organizacji i jak sprawić, żeby zespoły rozwijały umiejętności w tym zakresie,
  • jak wykorzystywać możliwości sztucznej inteligencji w planowaniu i egzekucji kampanii reklamowych,
  • jaka jest rola sztucznej inteligencji w pracy grafików, copywriterów oraz osób tworzących content,
  • jakie sią regulacje prawne dotyczące sztucznej inteligencji oraz badania na temat AI, najnowsze trendy, zjawiska, inspirujące case studies,
  • jak wykorzystać sztuczną inteligencją do działań w social mediach i jak poprawnie rozmawiać ze sztuczną inteligencją, czyli pisanie promptów od zera do inżyniera.

Zobacz pełny program i dołącz do wydarzenia na https://howto.iab.org.pl/konferencje/ai-transformation/

Widzimy się 16 listopada w Warszawie. Zapraszamy!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



17 listopada 2023, Robert Sadowski

Konferencja I ❤ Business & HR

28 – 30 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja I ❤ business & HR. Wydarzenie kompleksowo poruszy wszystkie najważniejsze kwestie funkcjonowania biznesu – od zadowolenia klienta (CX), przez HR, po tematy strategiczne i biznesowe. Newspoint został Patronem Medialnym wydarzenia. Event dostarczy konkretne wskazówki, co można zmienić w organizacji, aby była bardziej dochodowa....

27 października 2023, Robert Sadowski

IAB HowTo: AI TRANSFORMATION – jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes

Najnowsza konferencja Grupy Roboczej Artificial Intelligence IAB Polska pokaże, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze biznesy. Zostanie poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową. Spotykamy się 16 listopada 2023, 09:30, Warszawa, Multikino Złote Tarasy. Newspoint jest patronem tego wydarzenia. Sztuczna inteligencja stała się...

26 października 2023, Robert Sadowski

Przyszłość Retail w epoce cyfrowej: optymalizacja, innowacje i strategie budowania lojalności klienta

23 października 2023 r. w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbyła się 5. edycja RetailTec Congress. Podczas wydarzenia ponad 400 uczestników wysłuchało wystąpień oraz debat z udziałem najbardziej cenionych ekspertów w branży retail – prezesów i członków zarządu kluczowych dla rynku podmiotów, przedstawicieli firm technologicznych oraz instytucji doradczych. Newspoint był Patronem Medialnym wydarzenia. 

23 października 2023, Robert Sadowski

Banking & Insurance Forum 2023: Polska gospodarka wobec globalnych trendów

16-17 października 2023 r. w The Westin Warsaw Hotel odbyło się 26. Banking & 22. Insurance Forum. Wydarzenie zgromadziło prawie pół tysiąca uczestników, którzy wysłuchali merytorycznych wystąpień i debat z udziałem kluczowych osobistości i przedstawicieli spółek z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Newspoint był Patronem Medialnym tego wydarzenia.

16 października 2023, Robert Sadowski

2. Data Economy Congress: Od analizy trendów do wdrażania AI w biznesie

9-10 października w The Westin Warsaw Hotel odbyła się 2. edycja Data Economy Congress – spotkania, którego celem była analiza mechanizmów i trendów zachodzących w gospodarce opartej o dane. Wydarzenie zgromadziło niemal pół tysiąca uczestników, którzy wysłuchali debat i wystąpień z udziałem kluczowych ekspertów w dziedzinie zarządzania danymi. Newspoint był Patronem Medialnym tego wydarzenia.