IAB HowTo: Badania – Jakość, Uważność i Bezpieczeństwo

11 września 2023, Robert Sadowski

Konferencja Grupy Roboczej Badania IAB Polska zostanie poświęcona najważniejszemu trendowi marketingowemu ostatniego czasu, czyli uważności oraz sposobom jej badania, w odniesieniu do różnych działań komunikacji marketingowej. Spotykamy się 5 października 2023, 09:00, Warszawa, Multikino Złote Tarasy. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

Z tego IAB HowTo: Badania dowiesz się

  • Jak istotną rolę w komunikacji marketingowej pełnią jakość i bezpieczeństwo przekazu w świetle najnowszych badań
  • Jak zawalczyć o uwagę użytkowników w przeładowanym informacjami świecie
  • Jakie innowacyjne narzędzia i metody badawcze mogą pomóc Ci osiągnąć sukces w środowisku multimedialnym

Wydarzenie skierowane jest dla wszystkich, którzy chcą zyskać aktualną wiedzę na temat przyciągania i utrzymania uwagi użytkowników, oraz jak jakościowo mierzyć zainteresowanie marką na podstawie najnowszych badań. W szczególności dla tych, którzy: analizują, planują, kreują i zarządzają.

IAB HowTo: Badania. „Triada sukcesu w efektywnej komunikacji marketingowej: Jakość, Uważność i Bezpieczeństwo” już 5 października w Warszawie!  

W agendzie IAB HowTo: Badania. m.in.:

  • 5 mitów ze świata mediów czyli nie daj się zwieść (zbyt) prostym historiom. Joanna Kopeć, Nielsen
  • Badania AI w Polsce i na świecie AI – uważność i badanie. Anna Gumkowska, TVN Warner Bros Discovery; Karolina Stępczyńska, Burda Media
  • Uwaga a uważność jako funkcje mózgu a nie oczu. Marek Sztomberski, nFactor
  • Badanie uważności w konsumpcji contentu. Tomasz Wileński, CEO, iSlay
  • Jak uwaga przekłada się na efektywność – różne formy pomiarów uwagi. Michał Wawrzyniak, Grupa Żywiec; Michał Zajdel, Kantar
  • Brand safety, suitability, antyfraud. Anna Gruszka, Teads
  • Panel dyskusyjny: Wyzwania dla pomiaru cross-mediowego. Karolina Chołuj, Mindshare; Lucyna Koba, Nielsen; Marcin Niemczyk, Polskie Badania Internetu
  • Skąd przychodzi zaangażowany użytkownik? Analiza źródeł ruchu. Dorota Mroczkowska, Polska Press

Zobacz pełny program i dołącz do wydarzenia na https://howto.iab.org.pl/konferencje/badania-2023

Zapraszamy!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...