IAB HowTo: Badania – Jakość, Uważność i Bezpieczeństwo

11 września 2023, Robert Sadowski

Konferencja Grupy Roboczej Badania IAB Polska zostanie poświęcona najważniejszemu trendowi marketingowemu ostatniego czasu, czyli uważności oraz sposobom jej badania, w odniesieniu do różnych działań komunikacji marketingowej. Spotykamy się 5 października 2023, 09:00, Warszawa, Multikino Złote Tarasy. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

Z tego IAB HowTo: Badania dowiesz się

  • Jak istotną rolę w komunikacji marketingowej pełnią jakość i bezpieczeństwo przekazu w świetle najnowszych badań
  • Jak zawalczyć o uwagę użytkowników w przeładowanym informacjami świecie
  • Jakie innowacyjne narzędzia i metody badawcze mogą pomóc Ci osiągnąć sukces w środowisku multimedialnym

Wydarzenie skierowane jest dla wszystkich, którzy chcą zyskać aktualną wiedzę na temat przyciągania i utrzymania uwagi użytkowników, oraz jak jakościowo mierzyć zainteresowanie marką na podstawie najnowszych badań. W szczególności dla tych, którzy: analizują, planują, kreują i zarządzają.

IAB HowTo: Badania. „Triada sukcesu w efektywnej komunikacji marketingowej: Jakość, Uważność i Bezpieczeństwo” już 5 października w Warszawie!  

W agendzie IAB HowTo: Badania. m.in.:

  • 5 mitów ze świata mediów czyli nie daj się zwieść (zbyt) prostym historiom. Joanna Kopeć, Nielsen
  • Badania AI w Polsce i na świecie AI – uważność i badanie. Anna Gumkowska, TVN Warner Bros Discovery; Karolina Stępczyńska, Burda Media
  • Uwaga a uważność jako funkcje mózgu a nie oczu. Marek Sztomberski, nFactor
  • Badanie uważności w konsumpcji contentu. Tomasz Wileński, CEO, iSlay
  • Jak uwaga przekłada się na efektywność – różne formy pomiarów uwagi. Michał Wawrzyniak, Grupa Żywiec; Michał Zajdel, Kantar
  • Brand safety, suitability, antyfraud. Anna Gruszka, Teads
  • Panel dyskusyjny: Wyzwania dla pomiaru cross-mediowego. Karolina Chołuj, Mindshare; Lucyna Koba, Nielsen; Marcin Niemczyk, Polskie Badania Internetu
  • Skąd przychodzi zaangażowany użytkownik? Analiza źródeł ruchu. Dorota Mroczkowska, Polska Press

Zobacz pełny program i dołącz do wydarzenia na https://howto.iab.org.pl/konferencje/badania-2023

Zapraszamy!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



17 listopada 2023, Robert Sadowski

Konferencja I ❤ Business & HR

28 – 30 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja I ❤ business & HR. Wydarzenie kompleksowo poruszy wszystkie najważniejsze kwestie funkcjonowania biznesu – od zadowolenia klienta (CX), przez HR, po tematy strategiczne i biznesowe. Newspoint został Patronem Medialnym wydarzenia. Event dostarczy konkretne wskazówki, co można zmienić w organizacji, aby była bardziej dochodowa....

27 października 2023, Robert Sadowski

IAB HowTo: AI TRANSFORMATION – jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes

Najnowsza konferencja Grupy Roboczej Artificial Intelligence IAB Polska pokaże, jak sztuczna inteligencja zmienia nasze biznesy. Zostanie poświęcona najnowszym trendom, wymianie wiedzy praktyków, ciekawym case studies, a także aktualnej sytuacji prawnej oraz wpływom AI na branżą reklamową. Spotykamy się 16 listopada 2023, 09:30, Warszawa, Multikino Złote Tarasy. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

26 października 2023, Robert Sadowski

Przyszłość Retail w epoce cyfrowej: optymalizacja, innowacje i strategie budowania lojalności klienta

23 października 2023 r. w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbyła się 5. edycja RetailTec Congress. Podczas wydarzenia ponad 400 uczestników wysłuchało wystąpień oraz debat z udziałem najbardziej cenionych ekspertów w branży retail – prezesów i członków zarządu kluczowych dla rynku podmiotów, przedstawicieli firm technologicznych oraz instytucji doradczych. Newspoint był Patronem Medialnym wydarzenia. 

23 października 2023, Robert Sadowski

Banking & Insurance Forum 2023: Polska gospodarka wobec globalnych trendów

16-17 października 2023 r. w The Westin Warsaw Hotel odbyło się 26. Banking & 22. Insurance Forum. Wydarzenie zgromadziło prawie pół tysiąca uczestników, którzy wysłuchali merytorycznych wystąpień i debat z udziałem kluczowych osobistości i przedstawicieli spółek z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Newspoint był Patronem Medialnym tego wydarzenia.

16 października 2023, Robert Sadowski

2. Data Economy Congress: Od analizy trendów do wdrażania AI w biznesie

9-10 października w The Westin Warsaw Hotel odbyła się 2. edycja Data Economy Congress – spotkania, którego celem była analiza mechanizmów i trendów zachodzących w gospodarce opartej o dane. Wydarzenie zgromadziło niemal pół tysiąca uczestników, którzy wysłuchali debat i wystąpień z udziałem kluczowych ekspertów w dziedzinie zarządzania danymi. Newspoint był Patronem Medialnym tego wydarzenia.