IAB HowTo: Make Customer Journey More Efficient?

23 stycznia 2023, Robert Sadowski

Pierwsza tegoroczna konferencja IAB HowTo o tematyce retailowej odbędzie się już 25 stycznia w Warszawie. Grupa Robocza Mobile IAB Polska podzieli się swoimi obserwacjami, w jaki sposób wykorzystać technologie oparte o mobile, aby ułatwić konsumentowi dokonanie zakupu zarówno w świecie offline, jak i online. Newspoint jest partnerem tego wydarzenia.

Kolejna odsłona konferencji z cyklu IAB HowTo zostanie poświęcona budowaniu efektywnej ścieżki klienta za pomocą technologii opartych o mobile. Jak zaprojektować ścieżkę klienta do naszej marki? Gdzie ustawić drogowskazy i jak je opisać? Na te pytania odpowiedzą członkowie Grupy Roboczej Mobile Marketing IAB Polska.

W agendzie znalazło się kilkanaście praktycznych i inspirujących wystąpień, dyskusji i case studies, podczas których poznasz:
➡️ innowacyjne strategie i narzędzia omnichannel;
➡️ nowe trendy w zachowaniach konsumentów;
➡️ opinie i case studies z wielu źródeł, którymi możesz się inspirować;
➡️ różne obszary komunikacji marketingowej, które otwierają nowy potencjał w zwiększaniu sprzedaży.


Wydarzenie adresowane jest w szczególności do przedstawicieli branży retail i FMCG, którzy interesują się najnowszymi trendami oraz chcą dowiedzieć się, jak docierać do klientów zarówno tych tradycyjnych, jak i e-retailowych.

Zarezerwuj bilet i spotkaj się z ekspertami na żywo ➡️ https://howto.iab.org.pl/retail-2023

Też tam będziemy. Zapraszamy.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...

14 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 26

Już 22 lutego odbędzie się kolejny odcinek webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Tematy najbliższego spotkania będą szczególnie interesujące dla właścicieli biznesów internetowych. Newspoint jest partnerem tej serii webinarów.