IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium

11 kwietnia 2023, Robert Sadowski

Digital Out of Home przebojem wdarł się na rynek reklamowy oraz do mediaplanów. Jest najszybciej rozwijającą się kategorią w segmencie Out of Home. Czym jest, gdzie można go znaleźć, jak wyglądają ekrany, jak można kupować kampanie, do kogo dociera, jak można go wykorzystać w swoich kampaniach reklamowych? Na te pytania poznasz odpowiedzi podczas IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium. Wydarzenie odbędzie się 26 kwietnia 2023 roku w WarszawieNewspoint został partnerem tej konferencji.

Podczas IAB HowTo: Digital Out of Home:

  • dowiesz się, czym jest Digital Out of Home i jak możesz wykorzystać to medium do realizacji swoich celów komunikacyjnych
  • zobaczysz najlepsze kampanie reklamowe, z kraju i ze świata, które realizowane były na Digital Out of Home
  • poznasz charakterystykę tego kanału komunikacji i dowiesz się czy Digital Out of Home to bardziej Digital czy Out of Home
  • nauczysz się, jak skutecznie i efektywnie planować działania na powierzchniach DOOH i jak łączyć je z innymi mediami

Konferencja skierowana dla

  • osób, które odpowiadają za strategie komunikacyjne i reklamowe, czyli do planerów, brand managerów oraz reklamodawców
  • osób odpowiadających za promocję marki i decydujących, w jaki sposób wykorzystać budżet na reklamę

Digital Out of Home jest bardzo młodym medium, o którym na rynku jeszcze niewiele wiadomo, a które niesie ze sobą ogromne możliwości. Dlatego też konferencja ta będzie świetną inwestycją w zdobycie nowej wiedzy i nowych kompetencji zarówno dla osób stawiających pierwsze kroki w świecie reklamowym, jak i dla branżowych „wyjadaczy”.

Bez względu na to za jakie media odpowiadasz i jak długo jesteś w branży, to wydarzenie pomoże Ci odkryć reklamę Out of Home na nowo.

Zapraszamy do rejestracji na https://howto.iab.org.pl/dooh-2023/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 26

Już 22 lutego odbędzie się kolejny odcinek webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Tematy najbliższego spotkania będą szczególnie interesujące dla właścicieli biznesów internetowych. Newspoint jest partnerem tej serii webinarów.

1 lutego 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

Połączone siły grup roboczych IAB Polska przedstawią aktualną wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Wszystko po to, by zwiększyć efektywność w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Konferencja IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii już 15 lutego 2024. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

8 stycznia 2024, Robert Sadowski

in Digital Marketing Conference – rozwija marketingowe skrzydła i ładuje pomysłami!

Serdecznie zapraszamy na in Digital Marketing Conference – wydarzenie, które jest organizowane od 2015 roku i koncentruje się na zwiększaniu kompetencji pracowników z działu marketingu. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

8 stycznia 2024, Robert Sadowski

semWAW#2 – startup edition

Pierwsza edycja semWAW zakończyła się sukcesem, dlatego już 22 marca impreza powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego. Na uczestników czeka duża dawka merytorycznej wiedzy oraz spotkania ze sponsorami i innymi specjalistami z branży. Ponownie oprócz prelekcji na scenie odbędzie się panel dyskusyjny, a sponsorem...

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

5 seria webinarów „Pomówmy o marketingu” od DevaGroup

Wraz z początkiem nowego roku powraca dobrze znany cykl webinarów od DevaGroup dla pasjonatów marketingowej wiedzy. Podczas spotkań zaproszeni eksperci podzielą się wskazówkami na efektywne wykorzystanie narzędzi, aby wyniki działań były jeszcze lepsze, a strona bezpieczniejsza. Newspoint został Partnerem Medialnym wydarzenia.