IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium

11 kwietnia 2023, Robert Sadowski

Digital Out of Home przebojem wdarł się na rynek reklamowy oraz do mediaplanów. Jest najszybciej rozwijającą się kategorią w segmencie Out of Home. Czym jest, gdzie można go znaleźć, jak wyglądają ekrany, jak można kupować kampanie, do kogo dociera, jak można go wykorzystać w swoich kampaniach reklamowych? Na te pytania poznasz odpowiedzi podczas IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium. Wydarzenie odbędzie się 26 kwietnia 2023 roku w WarszawieNewspoint został partnerem tej konferencji.

Podczas IAB HowTo: Digital Out of Home:

  • dowiesz się, czym jest Digital Out of Home i jak możesz wykorzystać to medium do realizacji swoich celów komunikacyjnych
  • zobaczysz najlepsze kampanie reklamowe, z kraju i ze świata, które realizowane były na Digital Out of Home
  • poznasz charakterystykę tego kanału komunikacji i dowiesz się czy Digital Out of Home to bardziej Digital czy Out of Home
  • nauczysz się, jak skutecznie i efektywnie planować działania na powierzchniach DOOH i jak łączyć je z innymi mediami

Konferencja skierowana dla

  • osób, które odpowiadają za strategie komunikacyjne i reklamowe, czyli do planerów, brand managerów oraz reklamodawców
  • osób odpowiadających za promocję marki i decydujących, w jaki sposób wykorzystać budżet na reklamę

Digital Out of Home jest bardzo młodym medium, o którym na rynku jeszcze niewiele wiadomo, a które niesie ze sobą ogromne możliwości. Dlatego też konferencja ta będzie świetną inwestycją w zdobycie nowej wiedzy i nowych kompetencji zarówno dla osób stawiających pierwsze kroki w świecie reklamowym, jak i dla branżowych „wyjadaczy”.

Bez względu na to za jakie media odpowiadasz i jak długo jesteś w branży, to wydarzenie pomoże Ci odkryć reklamę Out of Home na nowo.

Zapraszamy do rejestracji na https://howto.iab.org.pl/dooh-2023/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.