II Edycja Forum E-COMMERCE CHALLENGE 2023

30 marca 2023, Robert Sadowski

23-24 maja 2023 w Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbędzie się kolejne E-COMMERCE CHALLENGE – strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail w Polsce. II edycja forum odbywać się będzie pod hasłem #rentowność w dobie kryzysu. Agenda wydarzenia powstała na podstawie doświadczeń liderów i ekspertów rynku e-commerce. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

E-COMMERCE CHALLENGE to doskonała okazja do branżowego networkingu oraz niepowtarzalna okazja do wspólnej debaty na temat jakże wymagających wyzwań stojących przed branżą w 2023 roku.

Jak mówi Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director  brave conferences: „Dziś dyrektorzy e-commerce nie skupiają się na trendach i rozwoju, interesuje ich głównie utrzymanie planu i wyniku na rok 2023. Ze względu na rosnące koszty wiele pomysłów, które firmy chciały wdrożyć, ulega zawieszeniu.

Podczas II forum E-COMMERCE CHALLENGE podejmowane będą dyskusje na temat najważniejszych wyzwań stojących przed branżą:

  • rentowność;
  • optymalizacja działań operacyjnych;
  • zarządzanie kosztami;
  • konwersja;
  • marketplace;
  • delivery excellence;
  • rozwój i doskonalenie UX;
  • retencja;
  • pozyskanie klienta;
  • cross border commerce.

W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in. : AMAZON, ANIA KRUK, ANSWEAR,  BIELENDA KOSMETYKI NATURALNE, MOLIERA2,  CASTORAMA, CARREFOUR ITALIA,  DANON, DUKA, EMPIK GROUP, FRISCO, GEMINI,  GROHE,  INPOST POLSKA, INTERSPORT, KUBOTA, LEGO, MARTES SPORT, MODIVO, MORELE, OSHEE, PEPSICO, SMSUNG SDS, TATUUM i wielu innych.

Agenda forum jest dostępna na serwisie: https://ecommercechallengepoland.pl/program-1-dzien

Bilety można kupić na: https://ecommerce2023.registration-form.online/

Zapraszamy.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...

14 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 26

Już 22 lutego odbędzie się kolejny odcinek webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Tematy najbliższego spotkania będą szczególnie interesujące dla właścicieli biznesów internetowych. Newspoint jest partnerem tej serii webinarów.

1 lutego 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

Połączone siły grup roboczych IAB Polska przedstawią aktualną wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Wszystko po to, by zwiększyć efektywność w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Konferencja IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii już 15 lutego 2024. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

8 stycznia 2024, Robert Sadowski

in Digital Marketing Conference – rozwija marketingowe skrzydła i ładuje pomysłami!

Serdecznie zapraszamy na in Digital Marketing Conference – wydarzenie, które jest organizowane od 2015 roku i koncentruje się na zwiększaniu kompetencji pracowników z działu marketingu. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

8 stycznia 2024, Robert Sadowski

semWAW#2 – startup edition

Pierwsza edycja semWAW zakończyła się sukcesem, dlatego już 22 marca impreza powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego. Na uczestników czeka duża dawka merytorycznej wiedzy oraz spotkania ze sponsorami i innymi specjalistami z branży. Ponownie oprócz prelekcji na scenie odbędzie się panel dyskusyjny, a sponsorem...