III edycja CuValley Hack 2023 – wirtualny hackathon kontra realne wyzwania

16 stycznia 2023, Robert Sadowski

Wystartowała rejestracja do udziału w hackathonie CuValley Hack. Wydarzenie już po raz trzeci organizowane jest w formule online, przez KGHM Polska Miedź S.A. oraz KGHM Centrum Analityki sp. z o.o. Na uczestników czeka 40 godzin pełnych emocji, zabawy ale przede wszystkim wytężonej pracy, a w finale nagrody o łącznej wartości 120 000PLN. Newspoint został Community Partnerem wydarzenia.

Sukces dwóch pierwszy edycji CuValley Hack utwierdził organizatorów w przekonaniu, że w poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań warto sięgać po niestandardowe ścieżki ich pozyskiwania. Projekt dotyczący Stabilizacji pracy pieca Zawiesinowego, pozyskany w ramach I edycji CuValley Hack właśnie został zakończony, a kolejne trzy projekty pozyskane w ramach II edycji hackathonu są w trakcie realizacji. 

Trzecia edycja CuValley Hack odbędzie się w dniach 27-29 stycznia, gdzie przykładem lat ubiegłych organizatorzy stawiają na innowacje i poszukują pionierskich rozwiązań. 

W trakcie hackathonów szukamy rozwiązań z jak największym potencjałem wdrożeniowym, jesteśmy otwarci na pomysłu spoza KGHM, gdzie wykorzystywana jest analiza danych, sztuczna inteligencja, Machine Learning czy Big Data w układach automatyki przemysłowej – powiedział Tomasz Zdzikot, prezes zarządu KGHM Polska Miedź S.A. 

Realne zadania w wirtualnym hackathonie

Podczas nadchodzącej III edycji CuValley Hack uczestnicy będą mieli 40 godzin na stworzenie inspirujących i możliwych do zaimplementowania rozwiązań związanych z funkcjonowaniem Zakładu Wzbogacania Rudy oraz Zakładu Hydrotechnicznego.

Optymalizacja energetyczna procesu mielenia I stopnia, wirtualny estymator wielkości ziarna miedzionośnego, stworzenie systemu automatycznej estymacji poziomu wody w rzece czy stworzenie aplikacji mobilnej do agregacji danych z różnych źródeł, to realne wyzwania przed jakimi staną uczestnicy wirtualnego maratonu programowania. 

Od samego początku uczestnicy będą mogli liczyć na wsparcie mentorów, którzy przez cały czas będą dostępni na dedykowanej platformie online. Eksperci pomogą obrać odpowiedni kierunek w pracy nad projektem oraz podpowiedzą, w jaki sposób podejść do tematu by rozwiązanie było skuteczne i praktyczne.

  -Do udziału w hackathonach organizowanych przez KGHM przyciągają uczestników nie tylko atrakcyjne nagrody, ale możliwość pracy na prawdziwych danych przemysłowych, realnych problemach i co najważniejsze perspektywa wdrożenia projektów. Przykładem tego może być projekt zespołu Data Drivers, który w I edycji hackathonu, w 2021 roku zajął pierwsze miejsce w zadaniu pt. Stabilizacja pieca zawiesinowego i właśnie miesiąc temu zakończyliśmy wdrażanie tego rozwiązania w Hucie Miedzi Głogów – mówił Daniel Lichota, prezes KGHM Centrum Analityki sp. z o.o. (więcej o zrealizowanym projekcie przeczytać można tutaj

Jak dołączyć do wydarzenia

Aby dołączyć do wydarzenia i zmierzyć się z wybranym zadaniem należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie www.cuvalley.com. Pierwszych 160 potwierdzonych uczestników, którzy zapiszą się na wydarzenie do 20 stycznia otrzyma atrakcyjny GiftPack.

Uczestnicy CuValley Hack mogą pracować nad pomysłami w pojedynkę lub z zespołem (max. 5 osób). Osoby/drużyny z najlepszymi projektami w danej kategorii wystąpią na wirtualnej scenie i wezmą udział w sesji Q&A na żywo.

Nie tylko programowanie

W trakcie hackathonu na uczestników czeka również wiele dodatkowych atrakcji w postaci webinarów tematycznych, talków prowadzonych przez Keynote Speakerów, nie zabraknie również konkursów i networkingu. 

Sukcesy minionych edycji

KGHM Polska Miedź S.A. wspólnie z KGHM Centrum Analityki sp. z o.o. zorganizowali już dwie edycje wspomnianego wydarzenia, gdzie każda wzbudziła bardzo duże zainteresowanie w świecie IT i Data Science.  

Pierwsza edycja CuValley Hack zorganizowana została w 2021r. (11-13 czerwca). Zgłosiło się wówczas blisko 300 uczestników, którzy połączyli się w 69 zespołów, które po 40 godzinach kodowania przesłały finalnie 53 projekty. Druga edycja CuValley Hack odbyła się w 2022r. (11-13 marca) i była efektem bardzo dobrego odbioru wśród uczestników z I edycji. W drugiej edycji wzięło udział 250 uczestników, którzy połączyli się w 60 zespołów, aby kodować przez 40 godzin i finalnie przygotowały 40 projektów.

Hackathony zrealizowane są w ramach powołanej w 2021 roku inicjatywy Dolina Miedziowa.  

Więcej informacji na stronie internetowej.

Śledź CuValley Hack!

Facebook: https://www.facebook.com/CuValleyHack
LinkedIn:
https://www.linkedin.com/company/cuvalley-hack/
Twitter:
https://twitter.com/cu_valley



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.