III Forum Loyalty PLanet 360°

20 stycznia 2023, Robert Sadowski

19-20 kwietnia 2023 roku w Warszawie odbędzie się III FORUM LOYALTY PLANET 360°. To największe i jedyne tak kompleksowe spotkanie branży lojalnościowej w Polsce, dedykowane managerom odpowiedzialnym za strategie budowania lojalności klienta, zarówno na rynku B2C jak i B2B, za pomocą programu lojalnościowego, jak i poza nim. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

Agenda spotkania powstała na podstawie doświadczeń managerów zarządzających największymi programami i wiodącymi agencjami specjalistycznymi. Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na trzy równoległe sesje operacyjne: trends&tools, programy lojalnościowe oraz budowanie relacji lojalnościowych bez programu. Uczestnicy reprezentują sektory: retail, usługi, dobra trwałe, FMCG.

Co roku forum towarzyszy konkurs LOYALTY HEROES na najlepsze działania lojalnościowe roku. Statuetki w 8. kategoriach wręczone zostaną I dnia forum.

Forum co roku daje odpowiedź na główne wyzwania rynku związane z lojalizowaniem klienta. W tym roku uwaga skupi się na następujących tematach:

  • W jaki sposób wykorzystać kryzys do zwiększenia lojalności
  • Jak dopasować działania lojalizujące do nowych zachowań zakupowych klienta
  • Cena czy jakość – czego bardziej oczekuje klient?
  • Jak zmienić sposób nagradzania w programach lojalnościowych?
  • Jak dopasować się z elastyczną ceną do możliwości konsumenta i własnych rosnących kosztów?
  • Jak budować relację na trudnym rynku b2b?
  • Sposób komunikacji z silverami – jak klient-silver odbiera usługi, które oferujemy?
  • Jak pomóc klientom w przechodzeniu do kanałów digitalowych i sprawić, aby chcieli w nich pozostać
  • Jak się wyróżnić na rynku usług? Jakich elementów-wyróżników szukać i gdzie?
  • W jaki sposób dzięki danym i analityce wspomóc konsumentów w najbardziej wrażliwych obszarach?

Udział biorą przedstawiciele firm: Żabka, Super-Pharm, Empik, Lewiatan, Nationale Nederlanden, Shell, Electrolux, H&M, Kazar, RTV Euro AGD, Vistula, Bank Pekao, YES Biżuteria, mbank, MediamarktSaturn, Rituals, IKEA, Leroy Merlin, PZU, CCC, Tchibo, Kaufland, Grupa TVN, Smyk, Orange i wiele innych.

Organizatorzy spodziewają się 200 gości.
https://loyalty-planet.com/
https://loyalty-planet.com/konkurs/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...