III Forum Loyalty PLanet 360°

20 stycznia 2023, Robert Sadowski

19-20 kwietnia 2023 roku w Warszawie odbędzie się III FORUM LOYALTY PLANET 360°. To największe i jedyne tak kompleksowe spotkanie branży lojalnościowej w Polsce, dedykowane managerom odpowiedzialnym za strategie budowania lojalności klienta, zarówno na rynku B2C jak i B2B, za pomocą programu lojalnościowego, jak i poza nim. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

Agenda spotkania powstała na podstawie doświadczeń managerów zarządzających największymi programami i wiodącymi agencjami specjalistycznymi. Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na trzy równoległe sesje operacyjne: trends&tools, programy lojalnościowe oraz budowanie relacji lojalnościowych bez programu. Uczestnicy reprezentują sektory: retail, usługi, dobra trwałe, FMCG.

Co roku forum towarzyszy konkurs LOYALTY HEROES na najlepsze działania lojalnościowe roku. Statuetki w 8. kategoriach wręczone zostaną I dnia forum.

Forum co roku daje odpowiedź na główne wyzwania rynku związane z lojalizowaniem klienta. W tym roku uwaga skupi się na następujących tematach:

  • W jaki sposób wykorzystać kryzys do zwiększenia lojalności
  • Jak dopasować działania lojalizujące do nowych zachowań zakupowych klienta
  • Cena czy jakość – czego bardziej oczekuje klient?
  • Jak zmienić sposób nagradzania w programach lojalnościowych?
  • Jak dopasować się z elastyczną ceną do możliwości konsumenta i własnych rosnących kosztów?
  • Jak budować relację na trudnym rynku b2b?
  • Sposób komunikacji z silverami – jak klient-silver odbiera usługi, które oferujemy?
  • Jak pomóc klientom w przechodzeniu do kanałów digitalowych i sprawić, aby chcieli w nich pozostać
  • Jak się wyróżnić na rynku usług? Jakich elementów-wyróżników szukać i gdzie?
  • W jaki sposób dzięki danym i analityce wspomóc konsumentów w najbardziej wrażliwych obszarach?

Udział biorą przedstawiciele firm: Żabka, Super-Pharm, Empik, Lewiatan, Nationale Nederlanden, Shell, Electrolux, H&M, Kazar, RTV Euro AGD, Vistula, Bank Pekao, YES Biżuteria, mbank, MediamarktSaturn, Rituals, IKEA, Leroy Merlin, PZU, CCC, Tchibo, Kaufland, Grupa TVN, Smyk, Orange i wiele innych.

Organizatorzy spodziewają się 200 gości.
https://loyalty-planet.com/
https://loyalty-planet.com/konkurs/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



23 stycznia 2023, Robert Sadowski

IAB HowTo: Make Customer Journey More Efficient?

Pierwsza tegoroczna konferencja IAB HowTo o tematyce retailowej odbędzie się już 25 stycznia w Warszawie. Grupa Robocza Mobile IAB Polska podzieli się swoimi obserwacjami, w jaki sposób wykorzystać technologie oparte o mobile, aby ułatwić konsumentowi dokonanie zakupu zarówno w świecie offline, jak i online. Newspoint jest partnerem tego wydarzenia.

23 stycznia 2023, Robert Sadowski

Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. IMOK Future of Skills #4

Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 – Influencer marketing – trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać. Newspoint jest patronem...

20 stycznia 2023, Robert Sadowski

III Forum Loyalty PLanet 360°

19-20 kwietnia 2023 roku w Warszawie odbędzie się III FORUM LOYALTY PLANET 360°. To największe i jedyne tak kompleksowe spotkanie branży lojalnościowej w Polsce, dedykowane managerom odpowiedzialnym za strategie budowania lojalności klienta, zarówno na rynku B2C jak i B2B, za pomocą programu lojalnościowego, jak i poza nim. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia. Agenda spotkania powstała na podstawie doświadczeń managerów zarządzających największymi programami i wiodącymi agencjami specjalistycznymi....

16 stycznia 2023, Robert Sadowski

III edycja CuValley Hack 2023 – wirtualny hackathon kontra realne wyzwania

Wystartowała rejestracja do udziału w hackathonie CuValley Hack. Wydarzenie już po raz trzeci organizowane jest w formule online, przez KGHM Polska Miedź S.A. oraz KGHM Centrum Analityki sp. z o.o. Na uczestników czeka 40 godzin pełnych emocji, zabawy ale przede wszystkim wytężonej pracy, a w finale nagrody o łącznej wartości 120 000PLN. Newspoint został Community Partnerem wydarzenia.

2 grudnia 2022, Robert Sadowski

IMOK Future of Skills „Wirtualna Asysta – zawód przyszłości?” już 7 grudnia!

Zapraszamy do zapisów na bezpłatne wydarzenie „Wirtualna Asysta – zawód przyszłości? Jak zacząć świadczyć takie usługi i zarabiać dobre pieniądze”, które odbędzie się już 7 grudnia br. o godz. 10:00 online.