IV edycja eTradeShow – zmiana terminu

21 stycznia 2021, Robert Sadowski

Rahim Blak i jego Mosaico to Partner Strategiczny czwartej edycji eTradeShow. Najbardziej merytoryczne wydarzenie branży e-commerce odbędzie się w maju!

Nikt nie zna się na tokenizacji tak dobrze jak on! Ułatwia pozyskanie kapitału w oparciu o technologię zaufania publicznego. Równocześnie demokratyzuje dostęp do atrakcyjnych szans na inwestycję, jak również dywersyfikację portfela. Rahim Blak i Mosaico to solidny partner, wprowadzający w świat pozyskania kapitału dzięki tokenizacji na blockchainie. W czasie czwartej edycji eTradeShow Rahim Blak wygłosi wykład, który zmieni Wasze podejście do branży internetowej!

Dlaczego warto dołączyć do eTradeShow?
Podczas eTrade Show wystąpią eksperci branży e-commerce, przeprowadzając przez cały Customer Journey. Podzielą się wiedzą na temat reklamy, powiedzą o czynnikach sukcesu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową, a także kierunku rozwoju tego segmentu. Pokażą nowe sposoby skutecznego prowadzenia sklepu internetowego, doradzą, jak kontaktować się z klientami, jak również zdradzą sposoby pozwalające zwiększyć liczbę zamówień. Dzięki nim user experience i customer experience w Twojej firmie będą stały na poziomie, którego nie osiągnęły nigdy wcześniej!

eTradeShow to:

  • 4 sceny tematyczne
  • najbardziej doświadczeni eksperci w dziedzinie e-commerce
  • gwarancja aktualizacji wiedzy i wyprzedzenia trendów
  • najbardziej merytoryczni prelegenci
  • bogate case study
  • porady profesjonalistów dotyczące bezpośrednio Twojego biznesu
  • krok, którego Twoja firma potrzebuje do rozwoju

IV edycja eTradeShow już 18 maja 2021 roku (PGE Narodowy Warszawa). Będzie to najlepsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi i rozszerzenia sieci kontaktów. Event ten to nie tylko bogata oferta firm, ale przede wszystkim spersonalizowane pod branżę i wymagania rynku wydarzenia towarzyszące, które są idealną okazją do poszerzana i zdobywania wiedzy z zakresu rozwoju oraz prowadzenia biznesu.

eTradeShow
Termin: 18 maja 2021
Miejsce: PGE Narodowy Warszawa
Nie czekaj i zarejestruj się już dziś! Więcej informacji o wydarzeniu i biletach znajdziesz na stronie internetowej etradeshow.pl .
Wybierz eTrade Show i postaw krok w stronę rozwoju Twojego biznesu!

Partnerem strategicznym wydarzenia jest Mosaico. Partnerami wydarzenia zostali DevaGroup oraz Reach a Blogger. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego oraz IAB Polska.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...