Jak osiągnąć sukces w nowej erze marketingu i przyspieszonej digitalizacji w 2022? Część 2.

3 stycznia 2022, Mateusz Pałka

Kontynuujemy dziś porady dla marterów na 2022 rok. Influencer marketing jest obecnie dominującą strategią sprzedażową, ponieważ rozwój mediów społecznościowych trwa na dobre na całym świecie, podobnie jak płynące z nich przychody.

Czy influencer marketing nadal będzie na czele peletonu związanego z promocją brandów?

Influencer marketing jest obecnie dominującą strategią sprzedażową, ponieważ rozwój mediów społecznościowych trwa w dobre na całym świecie, podobnie jak płynące z nich przychody. Ta strategia wciąż ewoluuje w bardzo szybkim tempie. Mamy teraz zupełnie nowe wyzwania i możliwości do podjęcia, ponieważ rok 2021 okazał się niezwykle trudny, ale także stworzył wiele innowacyjnych opcji w mediach społecznościowych i ścieżek rozwoju dla influencerów.

Pandemia doprowadziła wielu konsumentów do influencerów i ich materiałów – okazały się one cennym źródłem informacji i rozrywki, w czasie gdy tradycyjne punkty weekendowych wypadów, takie jak teatry czy kina, zostały zamknięte przez obostrzenia związane z COVID-19.

Opinie na temat influencer marketingu
Opinie na temat influencer marketingu

Te zjawiska doprowadziły do wzrostu różnorodności i podniesienia wartości treści tej strategii marketingowej – więcej influencerów, z większymi, bardziej trafnymi i spersonalizowanymi materiałami pod kątem odbiorców. Influencerzy są w stanie dotrzeć do konsumentów na poziomie, którego wiele dużych marek po prostu nie osiągnie. Coraz więcej zwykłych ludzi staje się influencerami i to jest znak tego, czego chcą oraz oczekują konsumenci od firm. Taka tendencja będzie kontynuowana w 2022 roku, ze względu na łatwość dostępu do kanałów social media i możliwość zdobycia ogromnej publiki, która myśli podobnie.

Różni influencerzy pomogą ci osiągnąć różne cele. Znany celebryta może mieć duży zasięg, co wpłynie na rozpoznawalność marki, ale za to publiczność mikroinfluencera może poczuć się bardziej komfortowo i blisko, co zapewnii wyższy współczynnik konwersji. Musisz śledzić i słuchać na bieżąco swoich odbiorców i zwracać uwagę do jakich, konkretnych treści oraz osób czują większe przywiązanie.

Pomiar efektów influencer marketingu
Mierzenie efektów influencer marketingu jest najważniejszym wyzwaniem

„Zawsze aktywny” marketing influencerów oznacza, że ​​jako marka tworzysz stałą obecność w mediach społecznościowych za pośrednictwem influencerów, których śledzą twoi odbiorcy lub grupa docelowa organizacji, do których się odwołują i na których polegają. Chodzi o to, aby upewnić się, że ty – jako marka – pojawiasz się w social mediach (i w życiu) konsumentów podczas tych chwil, kiedy czegoś naprawdę potrzebują. To może skutkować zainteresowaniem i zajrzeniem przez nich w ofertę produktową i usługową właśnie twojej marki. Połączenie tej strategii, automatyzacji i podejścia opartego na aktualnych danych, będzie miało kluczowe znaczenie w 2022 roku. Dysponując bieżącymi statystykami i narzędziami do monitorowania mediów, będziesz miał możliwość mierzenia oraz optymalizacji działań influencer marketingu, oraz lepiej poznasz i zwiększysz bazę odbiorców.

Marki mogą dążyć do decentralizacji mediów społecznościowych

Najważniejszymi cechami kanałów społecznościowych są: łatwość komunikacji i utrzymywanie relacji z ludźmi. Te właśnie aspekty życia w realnym świecie, bardzo skomplikowała sytuacja związana z pandemią COVID-19. Dzięki social media, ludzie mogli stale się komunikować w formie audio i wideo, bez wychodzenia z domu i narażania zdrowia czy życia. Marki muszą się upewnić, że ich platformy, aplikacje i kanały zawierają elementy społecznościowe i są w pełni przystosowane dla odbiorców.

Społeczności są kluczowe, ale nie ograniczają się tylko do głównych, najbardziej znanych platform. Wiele marek buduje obecnie własne wewnętrzne sieci (IBM, Salesforce). ESN – Enterprise Social Network – to wewnątrzfirmowe serwisy internetowe, współtworzone przez społeczność użytkowników (pracowników i współpracowników firmy). Dzięki takim rozwiązaniom, grupy projektowe mogą się porozumiewać na bieżąco w bardzo szybkim tempie, co poprawia proces tworzenia i jakość efektu finalnego w teamie. Specjaliści od komunikacji w organizacjach bardzo dobrze to wiedzą.

W najbliższej przyszłości, można spodziewać się podobnych rozwiązań technicznych w stosunku do klientów. W 2022 r. konsumenci będą nadal napędzać przepływ informacji i wchodzić w interakcje za pośrednictwem platform społecznościowych, takich jak Instagram, Twitter, TikTok i Facebook. Prawdopodobne jest jednak, że marki z branż podróże i płatności, będą wprowadzać elementy społecznościowe bezpośrednio w swoich aplikacjach. Takie rozwiązania spowodują, że konsumenci będą mogli wchodzić w interakcję ze swoimi znajomymi, poprzez oprogramowanie, z którego na co dzień korzystają do osiągnięcia innych celów. Nie będą musieli logować się do portalu społecznościowego, aby podziękować przyjacielowi za zaproszenie na wczorajszą kolację. Będą mogli to zrobić bezpośrednio przy płatności w aplikacji.

Popularny dostawca usług płatności mobilnych Venmo, utrzymuje zaangażowanie swoich użytkowników, umożliwiając rozmowy i połączenia wewnątrz aplikacji. Dodatkowo, potęguje interakcje ze swoimi odbiorcami na profilach społecznościowych marki w popularnych kanałach. Poniższy tweet, odnosi się do emotikonek, które można dodawać przy transakcjach. Wygenerował on ponad 1,3 tysiąca polubień.

Tweet Venmo

Takie zabiegi, pozwalają użytkownikom pozostać w sferze społecznościowej i uprzyjemniają korzystanie z ofert. „Nowocześni” konsumenci postrzegają marki również jako źródło interakcji. Oczekując nie tylko usługi, ale także sposobu na komunikację i zaangażowanie.

Integracja marki będzie miała kluczowe znaczenie

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) była bardzo popularnym tematem konwersacji w 2021 r. W 2022 r. marki muszą skoncentrować się na swoim zaangażowaniu w CSR poprzez słuchanie konsumentów i działanie w obszarze najważniejszych kwestii społecznych.

Konsumenci nie są już zainteresowani performatywnym sojuszem, pustymi obietnicami lub jednorazowymi darowiznami na cele charytatywne. Obecne społeczeństwo ma wysokie oczekiwania i wymagania. Preferują marki, które inicjują i nawiązują więź z odbiorcami, jak i również wysłuchują ludzi mających różne opinie – nie tylko pozytywne. Marki muszą dokładnie przeanalizować swoje działania na płaszczyźnie odpowiedzialności społecznej, aby pozostać w czołówce organizacji uwielbianych przez klientów.

Pandemia zmusiła konsumentów do wprowadzenia zmian w sposobie ich życia. W rezultacie, oczekują więcej integracji od marek, które śledzą w social media. Według Harvard Business School, około 70% pracowników twierdzi, że nie chciałoby pracować dla firmy bez silnego, jasnego i konkretnego celu. Takie podejście, może mieć wpływ na to, w jaki sposób marki będą radzić sobie z integracją i wdrażać swoje kampanie w 2022 roku. Organizacje, które będą dokładnie się wsłuchiwać w opinie i propozycje swoich odbiorców i pracowników, staną się tymi najlepszymi i najbardziej pożądanymi pracodawcami.

Lego
Wpis Lego

Nowy zestaw LEGO pokazuje zaangażowanie marki w promowanie miłości i akceptacji na całym świecie. Ogłoszenie produktu zostało omówione przez ponad 20 tysięcy osób w ciągu pierwszego tygodnia od jego premiery, a oficjalny tweet firmy był lajkowany, powielany i komentowany przez prawie 50 tys. użytkowników. Wraz z tą premierą Grupa LEGO pokazała, że wierzy w różnorodność i integrację w miejscu pracy. LEGO udowodniło, że angażując się w temat ważny dla swoich klientów, marka potrafi umocnić świadomość i pozytywny odbiór, zbierając jednocześnie większą liczbę odbiorców i gigantyczne zasięgi w social mediach.

Nadal stawiaj na krótkie treści w wideo marketingu

Marketing wideo powinien być jednym z głównych elementów planu promocyjnego dla Twojej firmy w 2022 roku. Ten specyficzny rodzaj marketingu jest jednym z kluczowych sposobów, w jaki wiele firm dociera do swoich konsumentów w obecnych czasach. To jedna z najszybszych opcji na wyróżnienie się z tłumu. Dobrze i odpowiedzialnie wykonane filmy mogą przekonać konsumentów do zakupu Twoich produktów lub do inwestycji w usługi marki.

Krótkie filmiki, które zawierają informacje, przedstawione w zabawny i wciągający widza sposób, są obecnie coraz częściej wykorzystywane w celach marketingowych. TikTok to doskonały przykład platformy, która w śmieszny lub nawet głupkowaty sposób udostępnia niedługie i przydatne treści.

Ponad 31% globalnych marketerów inwestuje obecnie w krótkie treści wideo. Prawie 46% z nich uważa tę strategię za skuteczną, jeśli chodzi o wydajność i zaangażowanie. A w 2022 r. 89% światowych specjalistów do spraw komunikacji, planuje nadal w wideo marketing inwestować.

Krótkie formy wideo
Krótkie formy wideo

Podczas, gdy długie treści mogą oferować odbiorcom znacznie więcej informacji o produkcie, marce lub usługach, zarówno marketerzy B2C, jak i B2B uważają, że docieranie do sedna promocji za pomocą krótkich filmików jest w rzeczywistości znacznie bardziej skuteczne.

Utworzenie niedługiego obrazu wideo jest stosunkowo tańsze od długich spotów, prostsze w wykonaniu i dodatkowo ten rodzaj formatu idealnie pasuje do szybkiego tempa koncentracji uwagi odbiorców online w różnych grupach demograficznych. Prawdopodobnie dlatego platformy takie jak właśnie TikTok, Reels i – w poprzednich latach – Snapchat uzyskały szybki wzrost popularności i zainteresowanie marketingowe różnych organizacji.

Optymalizacja mobilna będzie jeszcze ważniejsza niż dotychczas

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek mobilnych to proces modernizacji witryny, w celu upewnienia się, że wyświetla się ona poprawnie, jest intuicyjna i działa dobrze na urządzeniach mobilnych. Ten zabieg pomaga osiągnąć lepszą pozycję na stronach wyników wyszukiwania (SERP) i zdobyć wyższy ruch organiczny. Strona powinna prawidłowo wyświetlać się na ekranach, ale musi być również prosta w nawigacji. Dlatego techniki optymalizacji mobilnej powodują ponowne formatowanie treści, wyświetlanie bardziej widocznych przycisków nawigacyjnych i optymalizację obrazów.

Dostęp do kanałów społecznościowych ma dziś prawie każdy, kto posiada nowoczesny telefon komórkowy. Nic dziwnego, że konsumenci spędzają coraz więcej czasu na urządzeniach mobilnych. W rzeczywistości ponad połowa rocznego ruchu w witrynie internetowej pochodzi z tych właśnie gadżetów, w tym tabletów.

Z racji tego, iż „millenialsi” i odbiorcy z „pokolenia Z” wciąż nakręcają rynek smartfonów, cyfrowe doświadczenia zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych będą jeszcze ważniejsze dla marek, które oferują produkty i usługi tymże generacjom.

Optymalizacja mobilna powinna być czymś, czym powinieneś się zająć, jeśli chcesz uzyskać wysokie pozycje w wyszukiwarkach i bardzo dobre współczynniki konwersji. Możesz rozpocząć swoją podróż od audytu SEO. Chociaż na pierwszym miejscu warto mieć na uwadze potrzeby użytkowników. To właśnie dla nich udoskonalasz i formatujesz witryny. Rażące błędy w optymalizacji mobilnej szkodzą ogólnemu wrażeniu na stronie – a na tym cierpi twój produkt lub usługa. Zrażony użytkownik szybko przejdzie do konkurencyjnych witryn.

Więcej firm będzie korzystać z SEO, aby zwiększyć ruch z wyszukiwarek

Marketerzy i specjaliści od spraw komunikacji muszą dbać o to, aby witryny i treści były możliwie jak najłatwiejsze do znalezienia — zwłaszcza w wyszukiwarce Google — co może zapewnić zarówno długoterminowe, jak i krótkoterminowe korzyści z ruchu w cyberprzestrzeni. SEO nie jest czymś nowym oczywiście, ale pod kątem odpowiedzialnej i skutecznej strategii w sieci jest nadal czymś absolutnie niezbędnym.

SEO to nie tylko zmiana i ułożenie tekstu w witrynie. Może również obejmować wybór i optymalizację odpowiednich filmów lub obrazów dla strony, aby wspomóc jej pozycjonowanie w rankingu obrazów Google lub karuzeli wideo w wyszukiwarkach.

Podczas, gdy optymalizacja obrazów może obejmować kompresję plików w celu zwiększenia szybkości i płynności ładowania strony oraz dodanie do nich tekstu alternatywnego zoptymalizowanego pod kątem słów kluczowych, strategie optymalizacji treści wideo mogą obejmować osadzenie filmów o podobnym temacie lub słowie kluczowym w poście na blogu.

Zarządzanie stałą obecnością w sieci i zapewnianie najlepszej funkcjonalności i wartości dla odwiedzających musi być ważną częścią strategii cyfrowej firmy. Nie ze względu tylko na świadomości marki; wpłynie to również bezpośrednio na pozytywne wrażenia klientów i użytkowników, a tym samym na twoje przychody i zyski. To opinie konsumentów są najważniejsze w strategii długoterminowej.

SEO to zrównoważona opcja, która pozwala uzyskać ruch organiczny, który może utrzymać firmę, gdy z różnych powodów wydatki na marketing zostaną zmniejszone.

Marketing przychodzący pozostanie najlepszą praktyką dla rozwijających się marek

Inbound marketing (marketing przychodzący) to metodologia biznesowa, która przyciąga klientów poprzez tworzenie wartościowych treści i dostosowanych do nich doświadczeń w trakcie wirtualnej podróży kupującego.

W czasach cyfrowej transformacji przyjęcie marketingu przychodzącego jest niezwykle inteligentnym i odpowiedzialnym posunięciem. W ciągu ostatnich dwóch lat świat doświadczył bezprecedensowych zmian, a taktyki marketingu wychodzącego stały się jeszcze mniej skuteczne w docieraniu do konsumentów i potencjalnych klientów.

Marketing przychodzący może być cennym zasobem do budowania świadomości marki i umacniania zaufania w sposób cyfrowy poprzez zmianę strategii, aby zachęcić odbiorców do wyszukiwania informacji o firmie, jej produktach oraz usługach.

Tworzenie wartościowych treści było jednym z kluczowych trendów w inbound marketingu od 25 lat i tak z pewnością pozostanie przez następne kilka. Jednym ze sposobów myślenia o marketingu przychodzącym jest uświadomienie sobie, że treść jest wszystkim i wszystko jest treścią. Twój firmowy biuletyn może być tak samo wartościowy jak twój influencer marketing, jeśli zostanie prawidłowo zaplanowany i odpowiedzialnie wykorzystany. Każdy post na blogu to okazja do generowania leadów. E-mail marketing to nie tylko ćwiczenie z pisania maili, ale również świetna opcja stworzenia treści, które mogą być integralną częścią twojego planu marketingowego.

Konsumenci pewnym krokiem wejdą w świat wirtualnej rzeczywistości (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (AR)

Rzeczywistość rozszerzona jest absolutnie i niezaprzeczalnie przyszłością marketingu cyfrowego. Podobnie jak media społecznościowe zmieniły sposób, w jaki marki reklamują się i komunikują z konsumentami, tak rozszerzona rzeczywistość zmieni sposób, w jaki konsumenci wchodzą w interakcję z produktami i usługami w sieci.

W realnym świecie może to obejmować kamerę cofania twojego samochodu, która pokazuje w czasie rzeczywistym, gdzie Twój pojazd ma się dokładnie znaleźć i w jakiej być pozycji podczas cofania. Linie pojawiające się na ekranie nie są tak naprawdę namalowane na drodze, ale są zintegrowane z obrazem z kamery, aby wyglądały jak prawdziwe.

Rzeczywistość rozszerzona może przybrać formę technologii mobilnej, takiej jak seria produktów Tech Specs od Google. Technologia Wearable AR pozwoliłaby użytkownikom widzieć, słyszeć lub w inny sposób doświadczać otaczające środowisko przez pryzmat dowolnego oprogramowania AR. Może to oznaczać korekty kolorów, wyświetlanie czasu i daty, nazwiska lub oprogramowanie do rozpoznawania twarzy lub wszelkie inne ulepszenia, które użytkownik uzna za pomocne.

W przeciwieństwie do AR, wirtualna rzeczywistość (VR) nie łączy środowiska rzeczywistego i wygenerowanego sztucznie. Zamiast tego, VR zanurza użytkownika w zupełnie nowym, cyfrowym świecie. Można to zrobić za pomocą gadżetów wizualnych, takich jak okulary i gogle, lub za pomocą narzędzi audio, takich jak słuchawki lub głośniki – lub kombinacji tych technologii.

Często, aby stworzyć zupełnie nowe środowisko, VR manipuluje wieloma bodźcami sensorycznymi. Stwarza to wrażenie wejścia do innego wymiaru i znalezienia się w samym jego centrum. W większości przypadków rzeczywistość wirtualna wykorzystuje 360-stopniową, generowaną komputerowo przestrzeń, z którą użytkownicy mogą wchodzić w interakcje tak, jakby była prawdziwa. Gdy użytkownik wstaje lub klęka, jego perspektywa zmienia się tak, jak w prawdziwym życiu. Podnoszenie rąk i machanie nimi również widać w sztucznym świecie.

Rzeczywistość wirtualna przedstawia wygenerowany komputerowo, możliwie realistyczny lub kompletnie oderwany od codzienności scenariusz. Rzeczywistość rozszerzona to oglądanie świata rzeczywistego wzbogaconego o dodatki wizualne, dotykowe, zapachowe lub dźwiękowe. VR i AR oferują różne doświadczenia, ale obie robią furorę w dzisiejszym świecie marketingu.

IKEA, znana na całym świecie firma meblowa szwedzkiego pochodzenia, uruchomiła już we wrześniu 2017 r. aplikację rozszerzonej rzeczywistości – IKEA Place, która miała na celu rozwiązanie praktycznych problemów związanych z zakupami mebli. Umożliwia ona użytkownikom wizualizację tego, jak meble będą wyglądały w ich własnym domach i mieszkaniach.

VR i AR służą do uzupełniania i ulepszania doświadczeń konsumentów w sieci i podczas wizyt sklepach stacjonarnych. Ogólnie rzecz biorąc jest to trend, który marketerzy wolniej przyjmują ze względu na drogi sprzęt, oprogramowanie i duże gabarytowo słuchawki oraz gogle. Z czasem, gdy okulary VR i aplikacje AR staną się coraz bardziej dostępne, można spodziewać się, że marki zaczną dodawać te technologie do swojej strategii marketingowej, ponieważ jest to przyszłość i to taka wyciągnięta prosto z filmów o tematyce futurystycznej, co na pewno przyciągnie całą rzeszę klientów.

Buduj i umacniaj doświadczenia hybrydowe

Menedżerowie i eksperci do spraw marketingu szukają rozwiązań hybrydowych, aby wykreować więcej opcji personalizacji, innowacji i pomagać ludziom się komunikować w jak najbardziej wygodny i szybki sposób. Coraz więcej konsumentów — zwłaszcza tych najmłodszych — korzysta z nowych kanałów do interakcji i zakupów w sieci. Tworzenie hybrydowych doświadczeń oznacza większy wybór możliwości i ścieżek rozwoju dla ludzi.

Szybkie zmiany w zachowaniach konsumentów, które wywołał COVID-19 — takie jak ogromny wzrost handlu e-commerce, który zaobserwowaliśmy w 2020 r. — nie znikną, gdy świat się już upora z zarazą. Przeszliśmy z okresu stabilizacji handlu do czasu jego kolejnej ewolucji. To, co zaczęło się jako konieczność zapewnienia bezpieczeństwa — zmiany w sposobie, w jaki pracujemy, bawimy się, jemy, robimy zakupy i żyjemy — przekształciło się w oczekiwanie poczucia wygody konsumenta.

Zobacz, jak zmieniły się nasze nawyki w kuchni i poza nią. Jak wynika z badań Deloitte, po ponownym otwarciu restauracji, jedna trzecia konsumentów mimo wszystko planuje spożywać posiłki w restauracjach rzadziej niż przed pojawieniem się COVID-19. Oczywiście nie oznacza to, że wszyscy zakładają czapkę szefa kuchni i będą sami gotować – 40% konsumentów stwierdziło również, że będzie zamawiać dania z dostawą na wynos znacznie częściej. Zaraz po rozpoczęciu pandemii, firma dostawcza Uber stała się bardziej popularna niż jego pierwotna usługa zamawiania przejazdów. Uber Eats odpowiadał za 24% sprzedaży i dostaw posiłków w Stanach Zjednoczonych w październiku 2021 r. został wyprzedzony tylko przez platformę DoorDash.

Klienci oczekują teraz takiego poziomu wygody we wszystkich rodzajach interakcji z marką, nie tylko w segmencie gastronomicznym. Na przykład, jeśli jesteś firmą detaliczną, która nie zapewnia konsumentom różnych form robienia zakupów — od online, po zakupy w sklepie stacjonarnym z opcją kup w internecie, a odbierz w sklepie — możesz mieć pewność, że zrobi to konkurencja. W tego rodzaju środowisku handlowym ważne jest, aby szybko identyfikować, przewidywać i zaspokajać zachowania klientów, niezależnie od tego, czy oznacza to personalizację komunikacji, czy zapewnienie opcji zaangażowania wielokanałowego (omnichannel). Aby dostarczać produkty, marki powinny mieć pełny obraz swoich klientów, od ich upodobań po preferencje dotyczące miejsc zakupowych.

Przyszłość jest zawsze niepewna. Nikt do końca nie wie, co może się wydarzyć i kiedy. Marketerzy muszą być zawsze gotowi na wprowadzanie strategii, pod kątem bieżących sytuacji. Nie można siedzieć bezczynnie i czekać. Tak więc jedyną inną opcją radzenia sobie z niepewnością jest podjęcie działań. Marki muszą komunikować się ze swoimi odbiorcami w sposób znacznie bliższy niż przedtem. Interakcja i komunikacja w celu dawania konsumentom hybrydowym tego, czego chcą będzie kluczowa.

Zapraszamy do zapoznania się z pierwszą częścią porad dla marketerów na 2022 rok.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



1 czerwca 2022, Robert Sadowski

Eksport statystyk w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w kompleksowym monitoringu mediów, udostępnił funkcjonalność eksportu danych, na podstawie których tworzone są wykresy i statystyki w Panelu. Funkcja ta ma na celu ułatwienie tworzenia własnych alertów ilościowych oraz wyciąganie danych do dedykowanych KPI. 

28 lutego 2022, Robert Sadowski

Darmowy monitoring mediów – pomoc dla Ukrainy

Newspoint, oferujący kompleksowy, międzynarodowy monitoring mediów, od dziś wprowadza darmową usługę dla wszystkich polskich i ukraińskich instytucji, organizacji samorządowych, jednostek pożytku publicznego, fundacji i stowarzyszeń oraz wszelkich grup wsparcia zaangażowanych w pomoc dla Ukrainy. Darmowy dostęp przyznawany będzie początkowo na okres 90 dni z możliwością przedłużenia.

15 lutego 2022, Robert Sadowski

Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint

Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy. Aktualnie analityka obejmuje aktywności na czterech platformach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.

1 lutego 2022, Adriana Baranowska

Podsumowanie nowości 2021 w Newspoint

Współczesne technologie zmieniają się z miesiąca na miesiąc, z roku na rok. Zespół Newspoint nieustannie pracuje nad rozszerzaniem oferty i wdrażaniem kolejnych funkcjonalności narzędzia do monitoringu mediów. Co nowego pojawiło się w Newspoint na przestrzeni całego 2021 roku? Zapraszamy do naszego podsumowania.

28 stycznia 2022, Robert Sadowski

M-commerce – dlaczego warto się nim zainteresować?

Większość z osób czytających ten tekst będzie przeglądać go na swoim małym centrum dowodzenia. Oczywiście mowa o smartfonie, który stanowi nieodzowną część naszego życia – przedłużenie naszego ciała, naszej woli, a także naszego biznesu! Coraz więcej danych przekonuje, że nie tyle warto optymalizować swój e-commerce pod kątem telefonów komórkowych, co jest to wręcz dogmatem nowych...