Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. IMOK Future of Skills #4

23 stycznia 2023, Robert Sadowski

Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 – Influencer marketing – trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać. Newspoint jest patronem medialnym wydarzenia.

Bycie managerem influencera to praca z twórcą internetowym przy zarządzaniu wszystkimi obszarami jego pracy. To także zostanie jego asystentem, a właściwie prawą ręką i doradcą. Odpowiednia wiedza z zakresu influencer marketingu i zarządzania pozwoli Ci pracować z influencerami na co dzień. Zarówno przy kampaniach reklamowych, jak i przygotowywaniu i publikacji codziennego contentu na YouTube, Instagramie czy TikToku. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat pracy z twórcami internetowymi i zostaniu managerem influencera, dołącz do IMOK Future od Skills #4. Dowiesz się, dlaczego warto wybrać ten zawód, jakie kompetencje są do tego potrzebne i od czego zacząć. 

Spotkanie poprowadzi  Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji oraz Anna Rycznowska, Senior PR&Communications Manager w LTTM. Będą rozmawiać ze swoimi gośćmi o specyfice tej branży. Będą nimi:

  • Justyna Zawadzka, Group Influencer Manager, która z influencerami zrealizowała setki projektów dla polskich i zagranicznych marek.
  • Kacper Pakuła, Group Influencer Manager w LTTM.
  • Aleksandra Padyk, Senior Influencer Manager w LTTM, managerka dobrze znanych i działających od wielu lat twórców internetowych.

Podczas IMOK Future of Skills #4 specjaliści ze świata influencer marketingu opowiedzą o tym, dlaczego warto zostać managerem twórcy internetowego, z kim możesz współpracować, jeśli zdecydujesz się na ten zawód, a także jakie kompetencje i umiejętności są przydatne, aby zostać managerem influencera. Podpowiedzą też, które platformy social media są najlepszym miejscem do promowania twórcy, i w jaki sposób zbudować skuteczną kampanię z influencerem dla marki, z którą podejmuje współpracę.

Nie przegap IMOK Future of Skills #4 – Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera, który odbędzie się już 31 stycznia o godz. 19:00.
Link do zapisów na bezpłatne wydarzenie: https://imok.edu.pl/ifos_4/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...