Jakie umiejętności i kompetencje powinien mieć specjalista ds. rozwoju i wdrożeń AI – IMOK Future of Skills #7

29 maja 2023, Robert Sadowski

Sztuczna inteligencja wpływa coraz silniej na nasze życie zawodowe. Liderzy, przedsiębiorcy oraz pracownicy powinni już teraz bliżej przyjrzeć się narzędziom wykorzystującym AI, aby poprawić produktywność, lepiej skalować efektywność oraz upraszczać procesy. Na najbliższym spotkaniu IMOK Future of Skills, wraz z najlepszymi ekspertami z branży, dowiemy się, czym powinien wyróżniać się specjalista zajmujący się sztuczną inteligencją. Wydarzenie z cyklu rozmów o przyszłości pracy i kompetencji odbędzie się 6 czerwca o godzinie 19:00 online. Newspoint jest patronem medialnym wydarzenia.

Temat wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu budzi wiele emocji – czasami przyprawia o ból głowy, innym razem pobudza wyobraźnię. Codziennie mamy do czynienia z nowymi narzędziami i  zastosowaniami AI, ale także słyszymy o nowych zagrożeniach z ust ekspertów i ekspertek, którzy na co dzień zajmują się tym tematem. Może to przytłaczać, ale wszyscy, nawet ci, którzy wcześniej nie mieli do czynienia z zaawansowanymi technologiami, zaczynają coraz bardziej doceniać siłę, jaką niesie ze sobą sztuczna inteligencja i zdają sobie sprawę, że będzie ona niezbędna do osiągnięcia sukcesu już w niedalekiej przyszłości

Instytut Marki Online i Komunikacji, wychodząc na przeciw potrzebom rynku, rozpoczyna edukację w zakresie sztucznej inteligencji. W ramach wstępu do szkolenia AI dla biznesu, które rozpocznie się na jesieni, czerwcowe spotkanie skupi się na zastosowaniach sztucznej inteligencji w biznesie i marketingu z perspektywy osoby, która w przyszłości chciałaby zostać specjalistą w tym zakresie. Podczas wydarzenia będzie można m.in. poznać konkretne przykłady zastosowania sztucznej inteligencji oraz dowiedzieć się, jakie korzyści może przynieść ich znajomość. Eksperci omówią kwestie związane z AI, które już teraz są kluczem do sprawnego funkcjonowania w firmach oraz przedstawią, jakie umiejętności i kompetencje powinien mieć specjalista ds. rozwoju i wdrożeń sztucznej inteligencji.  

Gośćmi spotkania, które poprowadzi CEO Instytutu Marki Online i KomunikacjiJoanna Ceplin, będą: 

  • Andrzej Jankowski – specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel. Poza pracą zawodową ogromny entuzjasta AI i edukator. Instruktor w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzył studia podyplomowe z zakresu sztucznej inteligencji. 
  • Krzysztof Kaczurba – Strategy Manger z ponad 20-letnim doświadczeniem, kóry obecnie związany jest z Orange Polska. Członek Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji przy KPRM oraz Rady Edtech przy Konfederacji Lewiatan. Wykształcenie zdobywał m.in. na George Washington University oraz Cambridge University. 
  • Marek Trojanowicz – współzałożyciel licznych startupów takich jak: BrainScan S.A., EduSense S.A., Fundacja FREC, Professor Why S.A., InteliWISE S.A., Fundacja StartUp Hub Poland. Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Gdańskiej, specjalizujący się w sztucznej inteligencji i przetwarzaniu obrazu. Uznany przez Worldwide TIME Magazine jako jeden z pionierów e-learningu w Europie.

Spotkanie będzie doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy na temat sztucznej inteligencji i jej roli w biznesie i marketingu. Wspomniani eksperci przedstawią swoje spojrzenie na temat AI i omówią, w jaki sposób może ona pomóc w rozwijaniu biznesów i poprawie skuteczności działań marketingowych. Bez wątpienia sztuczna inteligencja to jeden z kluczowych elementów przyszłości, a ci, którzy już teraz zaczną interesować się tą dziedziną, będą mieć przewagę na rynku pracy.  

Zapraszamy do wzięcia udziału w spotkaniu z cyklu rozmów o przyszłości pracy i kompetencji: IMOK Future of Skills #7: Jakie umiejętności i kompetencje powinien mieć specjalista ds. rozwoju i wdrożeń sztucznej inteligencji? Poznaj rozwiązania AI w marketingu i biznesie. 

Bezpłatna rejestracja na stronie: https://imok.edu.pl/ifos_7/.  

Zapraszamy również do wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać 98% rabatu na program edukacyjny AI dla biznesu. Regulamin dostępny tutaj



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...