Joanna Ceplin i Barbara Krysztofczyk stworzyły program rozwojowy “PR na nowe czasy”

19 kwietnia 2023, Robert Sadowski

8 maja w Instytucie Marki Online i Komunikacji należącym do Joanny Ceplin (autorki bestsellerowej książki „Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes”) startuje nowy program rozwojowy “PR na nowe czasy”, którego opiekunką merytoryczną jest Barbara Krysztofczyk, była szefowa PR-u m.in. Anny Lewandowskiej i Szymona Hołowni. Wśród wykładowców najbardziej znane postacie polskiej branży PR. Newspoint objął program patronatem medialnym.

 “PR na nowe czasy” to 4-miesięczne szkolenie, które pozwoli na rozszerzenie umiejętności branżowych i zdobycie przydatnych obecnie na rynku pracy kompetencji zawodowych. Szkolenie prowadzone jest w formie wykładów online na żywo plus dodatkowo uczestnicy otrzymują dostęp do materiałów na platformie. Po ukończeniu kursu każdy uczestnik przystąpi do egzaminu, a jego umiejętności poświadczy certyfikat i zaświadczenie MEiN.

Nowy program “PR na nowe czasy”

Nowy program został przygotowany od podstaw, wraz z najlepszymi ekspertami w dziedzinie public relations i dostosowany do obecnych wymagań branży. Wśród wykładowców tego kierunku znajdują się m.in. PR managerka Igi Świątek, byłą szefowa sztabu wyborczego Władysława Kosiniaka-Kamysza w wyborach prezydenckich, wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations czy dyrektorka komunikacji korporacyjnej Nationale-Nederlanden.
 
Nowe, postovidowe czasy, w których żyjemy, podczas toczącej się wojny na Ukrainie i kryzysu gospodarczo-ekonomicznego różnią się od rzeczywistości, którą znaliśmy jeszcze kilka lat temu. Okoliczności te sprawiają też, że wiele osób podnosi swoje umiejętności zawodowe lub szuka okazji do przebranżowienia, aby lepiej wpasować się w potrzeby rynku pracy.

To ważne, aby w obecnych czasach dostrzegać  nowe możliwości komunikacji, formaty i nowe media, Trzeba nadążać za tym, co dzieje się na świecie, i jakie przemiany zachodzą w branży PR i marketingu. Właśnie dlatego powstał kierunek “PR na nowe czasy” w IMOK.edu.pl, aby stworzyć okazję do rozwoju, który dostosowany jest do zmieniającej się rzeczywistości – mówi Joanna Ceplin, założycielka Instytutu Marki Online i Komunikacji.
 
Opiekunką merytoryczną kursu jest Barbara Krysztofczyk, doświadczona ekspertka ds. strategii komunikacji, wizerunku i wystąpień publicznych. Do niedawna kierowała m.in. działaniami PR dla Anny Lewandowskiej i wszystkich jej marek, pełniła też funkcję rzeczniczki prasowej sportsmanki. Wcześniej była trenerką medialną Szymona Hołowni i szefową PR jego kampanii prezydenckiej z 2020 roku. W przeszłości pracowała też m.in. z Donaldem Tuskiem i Bronisławem Komorowskim, a przez 13 lat – jako prezeska i współwłaścicielka – kierowała renomowaną agencją PRową i social mediową. Krysztofczyk w 2021 roku znalazła się na liście magazynu Forbes Woman  „Top25 Mistrzyń LinkedIna”, a w roku 2022 zajęła pierwsze miejsce w konkursie LinkedIn Top Influencer.
 
Obserwuję branżę PR od niemal 20 lat i to jak niesamowicie zmienił się nasz zawód i wymagane w nim kompetencje robi ogromne wrażenie! A z każdym rokiem ten rozwój zdaje się jeszcze mocniej przyspieszać… dlatego tak bardzo potrzebny jest dziś na rynku kurs, który wychodzi naprzeciw nowym wyzwaniom. Nowym narzędziom. Nowej rzeczywistości. Jestem przekonana, że nasze nowatorskie podejście do nauczania i projektowania tego programu spodoba się uczestnikom i da im wiedzę oraz umiejętności, których tak bardzo poszukuje dziś PR-owy rynek pracy – mówi Barbara Krysztofczyk, szefowa agencji Krystal Point i opiekunka merytoryczna kierunku PR w IMOK.
 
Więcej informacji na temat programu rozwojowego w IMOK dostępnych jest na stronie: https://imok.edu.pl/public-relations/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 26

Już 22 lutego odbędzie się kolejny odcinek webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Tematy najbliższego spotkania będą szczególnie interesujące dla właścicieli biznesów internetowych. Newspoint jest partnerem tej serii webinarów.

1 lutego 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

Połączone siły grup roboczych IAB Polska przedstawią aktualną wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Wszystko po to, by zwiększyć efektywność w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Konferencja IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii już 15 lutego 2024. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

8 stycznia 2024, Robert Sadowski

in Digital Marketing Conference – rozwija marketingowe skrzydła i ładuje pomysłami!

Serdecznie zapraszamy na in Digital Marketing Conference – wydarzenie, które jest organizowane od 2015 roku i koncentruje się na zwiększaniu kompetencji pracowników z działu marketingu. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

8 stycznia 2024, Robert Sadowski

semWAW#2 – startup edition

Pierwsza edycja semWAW zakończyła się sukcesem, dlatego już 22 marca impreza powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego. Na uczestników czeka duża dawka merytorycznej wiedzy oraz spotkania ze sponsorami i innymi specjalistami z branży. Ponownie oprócz prelekcji na scenie odbędzie się panel dyskusyjny, a sponsorem...

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

5 seria webinarów „Pomówmy o marketingu” od DevaGroup

Wraz z początkiem nowego roku powraca dobrze znany cykl webinarów od DevaGroup dla pasjonatów marketingowej wiedzy. Podczas spotkań zaproszeni eksperci podzielą się wskazówkami na efektywne wykorzystanie narzędzi, aby wyniki działań były jeszcze lepsze, a strona bezpieczniejsza. Newspoint został Partnerem Medialnym wydarzenia.