Joanna Ceplin i Barbara Krysztofczyk stworzyły program rozwojowy “PR na nowe czasy”

19 kwietnia 2023, Robert Sadowski

8 maja w Instytucie Marki Online i Komunikacji należącym do Joanny Ceplin (autorki bestsellerowej książki „Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes”) startuje nowy program rozwojowy “PR na nowe czasy”, którego opiekunką merytoryczną jest Barbara Krysztofczyk, była szefowa PR-u m.in. Anny Lewandowskiej i Szymona Hołowni. Wśród wykładowców najbardziej znane postacie polskiej branży PR. Newspoint objął program patronatem medialnym.

 “PR na nowe czasy” to 4-miesięczne szkolenie, które pozwoli na rozszerzenie umiejętności branżowych i zdobycie przydatnych obecnie na rynku pracy kompetencji zawodowych. Szkolenie prowadzone jest w formie wykładów online na żywo plus dodatkowo uczestnicy otrzymują dostęp do materiałów na platformie. Po ukończeniu kursu każdy uczestnik przystąpi do egzaminu, a jego umiejętności poświadczy certyfikat i zaświadczenie MEiN.

Nowy program “PR na nowe czasy”

Nowy program został przygotowany od podstaw, wraz z najlepszymi ekspertami w dziedzinie public relations i dostosowany do obecnych wymagań branży. Wśród wykładowców tego kierunku znajdują się m.in. PR managerka Igi Świątek, byłą szefowa sztabu wyborczego Władysława Kosiniaka-Kamysza w wyborach prezydenckich, wiceprezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations czy dyrektorka komunikacji korporacyjnej Nationale-Nederlanden.
 
Nowe, postovidowe czasy, w których żyjemy, podczas toczącej się wojny na Ukrainie i kryzysu gospodarczo-ekonomicznego różnią się od rzeczywistości, którą znaliśmy jeszcze kilka lat temu. Okoliczności te sprawiają też, że wiele osób podnosi swoje umiejętności zawodowe lub szuka okazji do przebranżowienia, aby lepiej wpasować się w potrzeby rynku pracy.

To ważne, aby w obecnych czasach dostrzegać  nowe możliwości komunikacji, formaty i nowe media, Trzeba nadążać za tym, co dzieje się na świecie, i jakie przemiany zachodzą w branży PR i marketingu. Właśnie dlatego powstał kierunek “PR na nowe czasy” w IMOK.edu.pl, aby stworzyć okazję do rozwoju, który dostosowany jest do zmieniającej się rzeczywistości – mówi Joanna Ceplin, założycielka Instytutu Marki Online i Komunikacji.
 
Opiekunką merytoryczną kursu jest Barbara Krysztofczyk, doświadczona ekspertka ds. strategii komunikacji, wizerunku i wystąpień publicznych. Do niedawna kierowała m.in. działaniami PR dla Anny Lewandowskiej i wszystkich jej marek, pełniła też funkcję rzeczniczki prasowej sportsmanki. Wcześniej była trenerką medialną Szymona Hołowni i szefową PR jego kampanii prezydenckiej z 2020 roku. W przeszłości pracowała też m.in. z Donaldem Tuskiem i Bronisławem Komorowskim, a przez 13 lat – jako prezeska i współwłaścicielka – kierowała renomowaną agencją PRową i social mediową. Krysztofczyk w 2021 roku znalazła się na liście magazynu Forbes Woman  „Top25 Mistrzyń LinkedIna”, a w roku 2022 zajęła pierwsze miejsce w konkursie LinkedIn Top Influencer.
 
Obserwuję branżę PR od niemal 20 lat i to jak niesamowicie zmienił się nasz zawód i wymagane w nim kompetencje robi ogromne wrażenie! A z każdym rokiem ten rozwój zdaje się jeszcze mocniej przyspieszać… dlatego tak bardzo potrzebny jest dziś na rynku kurs, który wychodzi naprzeciw nowym wyzwaniom. Nowym narzędziom. Nowej rzeczywistości. Jestem przekonana, że nasze nowatorskie podejście do nauczania i projektowania tego programu spodoba się uczestnikom i da im wiedzę oraz umiejętności, których tak bardzo poszukuje dziś PR-owy rynek pracy – mówi Barbara Krysztofczyk, szefowa agencji Krystal Point i opiekunka merytoryczna kierunku PR w IMOK.
 
Więcej informacji na temat programu rozwojowego w IMOK dostępnych jest na stronie: https://imok.edu.pl/public-relations/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...