Konferencja: Automatyzacja w marketingu i sprzedaży

17 listopada 2021, Robert Sadowski

Zapraszamy na konferencję online o sposobach na usprawnienie swoich działań marketingowych oraz sprzedażowych. Poznamy 6 różnych patentów na zaoszczędzenie czasu przy jednoczesnej maksymalizacji efektywności pracy. Wszystko o automatyzacji w marketingu i sprzedaży! W tym Robert Sadowski z Newspoint opowie o automatyzacji powiadomień o pojawiających się w mediach wzmiankach na temat marki. Wydarzenie odbędzie się 30 listopada 2021. Udział w konferencji jest zupełnie bezpłatny, wymagana jest tylko wcześniejsza rejestracja.

Dlaczego warto wziąć udział w tym wydarzeniu?

  • wysłuchasz 6 Prelegentów, co pozwoli Ci poznać 6 różnych podejść do automatyzacji
  • dowiesz się, jakie korzyści daje automatyzacja i jak wykorzystywać ją w praktyce
  • rozwiejesz obawy związane z automatyzacją
  • poznasz sposoby na to, żeby zyskać przewagę nad konkurencją
  • dowiesz się, jak zwiększyć sprzedaż dzięki automatyzacji

W czasie wydarzenia zobaczymy następujące wystąpienia:

  • Automatyzacja obsługi klienta w praktyce
    Łukasz Hardek [Customer Success Manager] Thulium
  • Automatyzacja powiadomień o pojawiających się w mediach wzmiankach na temat marki
    Robert Sadowski [Digital Marketing Manager] Newspoint
  • Automatyzacja wysyłki ofert, czyli jak zyskać masę czasu i zwiększyć sprzedaż
    Marcin Zaborowski [CEO] Sellizer
  • 22 rzeczy, które możesz zautomatyzować w marketingu Twojej firmy w 2022 roku
    Michał Bednarczyk [Head of Performance Team] Green Parrot
  • Automatyzacje w procesie sprzedaży, które naprawdę robią różnicę w wynikach
    Irka Pawłowski [Chief Marketing Officer] Livespace
  • 4 gotowe scenariusze na automatyzację webinar marketingu
    Maciej Biegajewski [Digital Marketing Specialist] LiveWebinar

Zapraszamy do rejestracji i udziału w wydarzeniu: https://www.saleshackingonline.pl/

Widzimy się 30 listopada 2021, od 10:00.

***

Jeśli nie mogliście obejrzeć naszego wystąpienia na żywo, to mamy nagranie:




Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...