Konferencja Cyberresearch 3.0 – W poszukiwaniu Cyberdoskonałości

13 marca 2013, Paulina Pocheć

W drugiej połowie kwietnia odbędzie się trzecia edycja dorocznej konferencji Cyberresearch, poświęconej badaniom online. Przedsięwzięcie organizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii zostało zapoczątkowane w roku 2011 jako odpowiedź na rosnące znaczenie Internetu jako przedmiotu badań, a także narzędzia dotarcia do coraz szerszych grup respondentów.

Cyberbadania na całym świecie rosną w lawinowym tempie i Polska nie jest wyjątkiem. Realizujemy przy pomocy internetu coraz bardziej złożone projekty, ale zapominamy często, że badania to nie bułka z masłem. Ogólnodostępne narzędzia do badań online dają złudne poczucie łatwości realizowania tak zwanych „ankiet”. Bardzo przed tym przestrzegamy. Badania online nie różnią się w swej istocie od tych offline i nie polegają jedynie na dotarciu do respondentów, ale są trudną sztuką interpretacji ich odpowiedzi. Tu nic nie zastąpi doświadczenia badaczy. – mówi Robert Zydel, członek zarządu PTBRiO i przewodniczący Rady Programowej konferencji.

Celem konferencji Cyberresearch jest promowanie doskonałości w badaniach online. Program przedsięwzięcia powstaje w oparciu o kwalifikacje dokonywane przez Radę Programową, w której skład wchodzi siedmiu ekspertów z zakresu badań i Internetu.

Konferencje PTBRiO już od blisko piętnastu lat stymulują rozwój branży badawczej. Pokazujemy najciekawsze projekty, najbardziej nowatorskie metodologie i innowacyjne zastosowania badań. Zachęcamy tym samym badaczy do zdrowej merytorycznej konkurencji. Ma to szczególne znacznie w przypadku projektu Cyberresearch, którego tematyka dotyczy błyskawicznie zmieniającego się obszaru, zapełnianego co raz częściej przez – nie bójmy się tego powiedzieć – nie zawsze profesjonalne badania. Wszystkich, którzy chcą wiedzieć jak dobrze należy robić cyberbadania zapraszamy na naszą konferencję. – dodaje Robert Zydel.

Konferencja Cyberresearch 3.0 odbędzie się 18 i 19 kwietnia 2013 r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Jej program jest przekrojem najważniejszych obszarów tematycznych związanych z badaniami online. Za stronę merytoryczną konferencji odpowiada Rada Programowa w składzie: Robert Zydel (PTBRiO i Saatchi&Saatchi), Janusz Sielicki (PTBRiO), Patrycja Tomczyk-Serafin (Sandoz), Agnieszka Wiśniewska (Onet), Michał Rybkowski (UPC), Albert Hupa (IRC), Grzegorz Berezowski (180heartbeats + JUNG v. MATT).

Więcej informacji na www.ptbrio.pl/cyberresearch

Polskie Towarzystwo Badaczy (PTBRiO) powstało w 1994 roku, obecnie liczy ponad 300 członków. Wielkość i zakres działań Towarzystwa nadal pozostaje ewenementem na skalę Europy. PTBRiO jest głównym ośrodkiem wymiany profesjonalnej wiedzy na temat badań rynku i marketingu oraz aktywnym rzecznikiem zrozumienia roli badań w biznesie i instytucjach. Więcej informacji na www.ptbrio.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...