Konferencja Cyberresearch 3.0 – W poszukiwaniu Cyberdoskonałości

13 marca 2013, Paulina Pocheć

W drugiej połowie kwietnia odbędzie się trzecia edycja dorocznej konferencji Cyberresearch, poświęconej badaniom online. Przedsięwzięcie organizowane przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii zostało zapoczątkowane w roku 2011 jako odpowiedź na rosnące znaczenie Internetu jako przedmiotu badań, a także narzędzia dotarcia do coraz szerszych grup respondentów.

Cyberbadania na całym świecie rosną w lawinowym tempie i Polska nie jest wyjątkiem. Realizujemy przy pomocy internetu coraz bardziej złożone projekty, ale zapominamy często, że badania to nie bułka z masłem. Ogólnodostępne narzędzia do badań online dają złudne poczucie łatwości realizowania tak zwanych „ankiet”. Bardzo przed tym przestrzegamy. Badania online nie różnią się w swej istocie od tych offline i nie polegają jedynie na dotarciu do respondentów, ale są trudną sztuką interpretacji ich odpowiedzi. Tu nic nie zastąpi doświadczenia badaczy. – mówi Robert Zydel, członek zarządu PTBRiO i przewodniczący Rady Programowej konferencji.

Celem konferencji Cyberresearch jest promowanie doskonałości w badaniach online. Program przedsięwzięcia powstaje w oparciu o kwalifikacje dokonywane przez Radę Programową, w której skład wchodzi siedmiu ekspertów z zakresu badań i Internetu.

Konferencje PTBRiO już od blisko piętnastu lat stymulują rozwój branży badawczej. Pokazujemy najciekawsze projekty, najbardziej nowatorskie metodologie i innowacyjne zastosowania badań. Zachęcamy tym samym badaczy do zdrowej merytorycznej konkurencji. Ma to szczególne znacznie w przypadku projektu Cyberresearch, którego tematyka dotyczy błyskawicznie zmieniającego się obszaru, zapełnianego co raz częściej przez – nie bójmy się tego powiedzieć – nie zawsze profesjonalne badania. Wszystkich, którzy chcą wiedzieć jak dobrze należy robić cyberbadania zapraszamy na naszą konferencję. – dodaje Robert Zydel.

Konferencja Cyberresearch 3.0 odbędzie się 18 i 19 kwietnia 2013 r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Jej program jest przekrojem najważniejszych obszarów tematycznych związanych z badaniami online. Za stronę merytoryczną konferencji odpowiada Rada Programowa w składzie: Robert Zydel (PTBRiO i Saatchi&Saatchi), Janusz Sielicki (PTBRiO), Patrycja Tomczyk-Serafin (Sandoz), Agnieszka Wiśniewska (Onet), Michał Rybkowski (UPC), Albert Hupa (IRC), Grzegorz Berezowski (180heartbeats + JUNG v. MATT).

Więcej informacji na www.ptbrio.pl/cyberresearch

Polskie Towarzystwo Badaczy (PTBRiO) powstało w 1994 roku, obecnie liczy ponad 300 członków. Wielkość i zakres działań Towarzystwa nadal pozostaje ewenementem na skalę Europy. PTBRiO jest głównym ośrodkiem wymiany profesjonalnej wiedzy na temat badań rynku i marketingu oraz aktywnym rzecznikiem zrozumienia roli badań w biznesie i instytucjach. Więcej informacji na www.ptbrio.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



2 lutego 2023, Aleksandra Kamińska

Podsumowanie nowości 2022 w Newspoint

Niedawno pożegnaliśmy nieprzewidywalny 2022 rok. Był to rok wielkich wydarzeń historycznych i zmian geopolitycznych. Uwaga i energia była skierowana nie tylko na Polskę, wysoką inflację, pandemię Covid, ale może przede wszystkim na to, co działo się za granicami naszego kraju. Jako firma odczuliśmy to dwojako – zaangażowaliśmy się w akcję pomocy skierowaną do Ukraińców, wprowadzając...

2 lutego 2023, Robert Sadowski

Monitoruj…obsługę klienta w swoim biznesie!

Dziś opowiemy nieco więcej o tym, czym jest widget do oddzwaniania, jak wpływa na sprzedaż i obsługę klienta, oraz dlaczego możesz go mieć za darmo i to na zawsze.

27 stycznia 2023, Robert Sadowski

Nowy format dostępny w eksporcie danych

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów Newspoint, korzystających z panelu służącego do kompleksowego monitoringu mediów, wdrożona została nowa funkcjonalność. Wyszukane publikacje z projektu lub tagu można dodatkowo wyeksportować w formacie .html i otrzymać bezpośrednio e-mailem. Jest to forma bardzo podobna do wysyłanych przez narzędzie alertowych powiadomień. 

23 stycznia 2023, Robert Sadowski

Monitoring mediów skutecznym narzędziem w zarządzaniu kryzysowym dla koncernu naftowego Petrobras

Jedną z najważniejszych zasad w zarządzaniu kryzysowym jest szybka reakcja. Umożliwia to zaplanowanie odpowiedniej strategii działań, przed kulminacją potencjalnych zdarzeń. Przykładem takich działań było skuteczne wykorzystanie monitoringu mediów przez brazylijski koncern naftowy Petrobras podczas zamieszek w Brazylii, które miały miejsce wraz z początkiem roku. 

19 stycznia 2023, Robert Sadowski

Koniec z fałszywymi promocjami i opiniami w sieci

Z dniem 1 stycznia 2023 r. weszły w życie znowelizowane przepisy o prawach konsumentów. Jak wskazuje Prezes UOKiK, wprowadzone zmiany są istotne dla kupujących online m.in. w zakresie sprawdzania opinii w sieci, zasad dotyczących wystawiania ofert oraz aktualizacji treści i usług cyfrowych.