Konferencja Energetyczna EuroPOWER & 7. OZE POWER

27 lutego 2023, Robert Sadowski

37. Konferencja Energetyczna EuroPOWER & 7. OZE POWER odbędzie się już 13-14 kwietnia 2023 w The Westin Warsaw Hotel. Najważniejsze wydarzenie skierowane do sektora energetycznego po raz kolejny zgromadzi przedstawicieli zarządów kluczowych dla rynku podmiotów, administracji rządowej, ekspertów, przedstawicieli świata nauki oraz członków izb gospodarczych i stowarzyszeń branżowych. Newspoint został Patronem Medialnym wydarzenia.

Wstęp do dwudniowej dyskusji o trendach sektora energetycznego w Polsce stanowić będzie debata na temat bezpiecznej i czystej energii dla Polski w ujęciu makro. Eksperci porozmawiają m.in. na temat filarów transformacji energetycznej i Polityce Energetycznej Polski do 2040 r., wpływie wojny w Ukrainie na kształt procesów transformacyjnych w Polsce na tle Europy, efektywności energetycznej w dobie kryzysu oraz ochronie infrastruktury krytycznej. Następnie przeanalizowane zostaną zagadnienia dotyczące przygotowania infrastruktury energetycznej pod rozwój OZE oraz przyszłości Karty Efektywnej Transformacji Sieci Dystrybucyjnych polskiej energetyki. 

Prelegenci zastanowią się w jaki sposób pobudzić proces digitalizacji w energetyce. Rozważone zostaną takie kwestie jak m.in.: transformacja a nowe technologie, rozwój digitalizacji a ograniczanie emisji, bariery w digitalizacji energetyki i zmiany strukturalne w sektorze energetyczno-gazowym. Podczas bloku poświęconego perspektywom i barierom rozwoju w OZE zgłębione zostaną tematy związane z OZE jako kluczowym elementem miksu energetycznego, liberalizacją ustawy 10h, digitalizacją sektora OZE, sposobami zagospodarowania nadwyżek z energii OZE oraz wykorzystaniem zielonego wodoru i biometanu w ciepłownictwie i transporcie.

Dzień drugi Konferencji otwarty zostanie debatą na temat efektywnego finansowania transformacji energetycznej. Prelegenci skomentują m.in. inwestycje w OZE i ich finansowanie, perspektywę mrożenia cen energii i podatków od nadzwyczajnych zysków, bankowalne projekty energetyczne oraz niezbędne reformy systemu finansowania projektów dekarboniacyjnych. Przedmiotem kolejnej dyskusji będzie wpływ ESG na dążenie do zrównoważonego miksu energetycznego Polski – ESG jako kluczowy element transformacji sektora energetycznego, audytowalność danych niefinansowych, gospodarka w obiegu zamkniętym, nowe pomysły na rozwój polskiego przemysłu i gospodarki. Nie zabraknie rozmów w zakresie realizacji planów stworzenia sektora energetyki jądrowej w Polsce, a także potencjału energii z odpadów: biogazu i biometanu.

EuroPOWER i OZE POWER to platforma dialogu będąca miejscem konsultacji społecznych przedstawicieli rządu ze wszystkimi reprezentantami branży. Celem, który przyświeca konferencji jest merytoryczna debata skupiona na aktualnej sytuacji ekonomiczno-politycznej, w tym wyzwaniach sektora energetycznego i rozwoju odnawialnych źródeł energii.

Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm. Więcej na www.mmcpolska.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...