Konferencja IAB HowTo: switch Programmatic to first

22 lutego 2021, Robert Sadowski

Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Jak wygląda dystrybucja contentu audio okiem wydawcy radiowego? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: switch Programmatic to first”. Wydarzenie odbędzie się 16-17 marca 2021 r. w formie online. Newspoint został jego partnerem.

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się jak wykorzystać programmatic w rozwoju Twojej firmy
  • Zobaczysz najciekawsze przykłady zrealizowanych kampanii 
  • Poznasz najnowsze rozwiązania pozwalające na przygotowanie się do zmian dotyczących 3rd party cookies
  • Nauczysz się jak bezpiecznie i efektywnie realizować automatyczny zakup reklamy.

Konferencja przeznaczona jest dla wszystkich osób zaangażowanych w projekty z obszaru marketingu online, w tym e-commerce, zarówno początkujących jak i średnio-zaawansowanych w temacie reklamy programatycznej.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Małgorzata Kmieciak, Smart Adserver Smart Adserver; Agata Gaździak, XANDR; Artur Zawadzki, Spicy Mobile; Maciej Sawa,  OnAudience.com; Łukasz Bańkowski i Jacek Wąs, Adform; Beata Tłuczkiewicz, WP.PL; Małgorzata Kmieciak, Smart Adserver; Radosław Gołąb, AMS S.A; Adam Pachla i Marcin Pyra, Grupa RMF; Grzegorz Marczak i Przemysław Symonides, VOX/part of Hybrid.ai; Justyna Niedziałek, Krzysztof Lis i Szymon Pruszyński, Yieldbird; Hanna Zadrożna i Jacek Jóźwiak, Salestube; Krzysztof Czok, Społeczności; Krzysztof Kwiatkowski, Mindshare; Katarzyna Jasińska i Wioleta Łata, Infor Biznes; Adam Iwiński, Hybrid.ai; Vladimir Khudyakov, hybe.io; Nikodem Sarna, YOC Poland; Jarosław Sokołowski, Grupa Adnext; Elżbieta Kondzioła, LOVEMEDIA.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej. 

Sponsor: RMF DIGITAL.

Patroni medialni: Gazeta.pl, Marketer Plus, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Magazyn Online Marketing, Nowy Marketing, Wirtualna Polska.

Współpraca: Havas Media Group, Newspoint.
Więcej informacji:https://howto.iab.org.pl/programmatic-2021/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

25 maja 2022, Robert Sadowski

Rozdano nagrody w Konkursie Genius Universitatis 2022

X edycja konkursu Genius Universitatis na kreatywną kampanię szkoły wyższej pokazała najlepsze reklamy polskich uczelni. Od 2012 roku to największy i najbardziej rzetelny konkurs na kreatywną rekrutację szkoły wyższej w Polsce. Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich uczelni (również wydziałów i instytutów), a udział w konkursie jest bezpłatny. W tym roku...

20 maja 2022, Robert Sadowski

Europejski Kongres Finansowy 2022

W dniach 6-8 czerwca odbędzie się w Sopocie Europejski Kongres Finansowy. To jeden z największych kongresów finansowych i gospodarczych w Polsce. Newspoint został partnerem medialnym wydarzenia.

13 maja 2022, Robert Sadowski

10 największych fake newsów 2022 – analiza medialna

Zapraszamy na webinar 10 największych fake newsów 2022 – analiza medialna. Wykorzystanie monitoringu mediów do walki z dezinformacją. Wtorek 17 maja o 15:00. Webinar poprowadzą – Aleksandra Kamińska, Senior Analyst oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager Newspoint.

12 maja 2022, Robert Sadowski

Konferencja marketingowa 'Na pograniczu strategii i egzekucji'

Konferencja odbędzie się w wersji on-line już 25-26 maja, a tegorocznym tematem przewodnim będą strategie oraz ich egzekucja, a także nowości i trendy w digital marketingu. Event organizowany jest przez agencję kreatywną More Bananas, która w ten sposób świętuje swoje 6. urodziny. Newspoint został partnerem wydarzenia.

10 maja 2022, Robert Sadowski

Ecommerce Universe 2022

4 edycja konferencji Ecommerce Universe odbędzie się 29 czerwca 2022 w wersji online. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.