Konferencja Lunch z e-commerce – 7. edycja

31 lipca 2023, Robert Sadowski

Już 8 września w Warszawie, odbędzie się 7. edycja Konferencji Lunch z e-commerce, której organizatorem jest agencja e-marketingu i e-commerce Ideo Force. Newspoint został patronem wydarzenia.

Konferencja Lunch z e-commerce to cykliczne wydarzenie organizowane od 2018 roku z myślą o właścicielach, prezesach, managerach i praktykach e-commerce, chcących rozwijać swoją wiedzę w obszarze e-handlu i digital marketingu.

Wrześniowa edycja Konferencji odbędzie się pod hasłem: „Sprzedaż rośnie w nas! O maksymalizacji zysków w czasach (do) BANI okiem ekspertów branży e-commerce”.

BANI to czasy kruche, niespokojne, nieliniowe i niezrozumiałe, na które w biznesie sztuką jest znaleźć właściwą odpowiedź. Konferencja będzie doskonałą okazją do tego, by jej poszukać. W trakcie wydarzenia odbędą się merytoryczne i inspiracyjne prelekcje ekspertów branży e-handlu w Polsce.

Udział w Konferencji to szansa na to, by dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystać potencjał sprzedażowy w firmie, spojrzeć na swoją działalność w szerszym kontekście, poznać skuteczne sposoby optymalizacji kosztów w e-commerce i odkryć moc zespołu, by zwiększyć efektywność sprzedaży.

5 powodów, dla których warto wziąć udział w wydarzeniu

Uczestnicy Konferencji zyskają:

  • 100% praktycznej i aktualnej wiedzy od specjalistów w obszarze digital marketingu i e-commerce – wydarzenie będzie pełne merytorycznych informacji i wskazówek, które można wykorzystać we własnym e-biznesie.
  • Dawkę inspiracji – konferencja to solidna porcja wiedzy o nowych trendach i innowacjach, których stosowanie wspiera utrzymanie konkurencyjności w branży e- handlu.
  • Wiedzę na temat praktyk wykorzystywanych przez marki, które osiągnęły sukces w branży – uczestnicy będą mogli poznać perspektywę innych przedsiębiorców działających w branży i dowiedzieć się więcej o stosowanych przez nich praktykach.
  • Okazję do networkingu wśród otwartej społeczności – konferencja jest idealną okazją do wymiany know-how i nawiązania nowych kontaktów biznesowych. To szansa na wymianę doświadczeń, myśli i pomysłów wśród profesjonalistów branży e-commerce.
  • Wskazówki od liderów z branży e-commerce – w trakcie wydarzenia wystąpią czołowi eksperci z branży handlu elektronicznego, którzy podzielą się efektywnymi rozwiązaniami, wykorzystywanymi w swojej pracy.

Kto powinien wziąć udział w Konferencji?

  • Właściciele e-commerce, chcący odkryć potencjał digital marketingu w swojej firmie.
  • Prezesi Zarządu, którzy poszukują eksperckiej wiedzy i inspiracji.
  • Przedstawiciele kadry zarządzającej najwyższego szczebla, chcący z sukcesem rozwijać e-biznes.
  • Przedsiębiorcy, szukający skutecznych sposobów na maksymalizację sprzedaży w e-commerce.
  • Managerowie e-sklepów, chcący odkryć tajniki skutecznej promocji w sieci.
  • Praktycy e-biznesu, którzy chcą wprowadzić swoje działania na jeszcze wyższy poziom.

Kto wystąpi w trakcie 7. edycji Konferencji Lunch z e-commerce?

  • Paweł Szczyrek, Creative&Content Manager, Ideo Force
  • Mateusz Buczkowski, T-shaped Marketer & Marketing Trainer, Freelancer
  • Paulina Wiesiołek, Country Marketing Managerka, GetResponse
  • Greg Albrecht, Przedsiębiorca, Mentor, Doradca, Albrecht&Partners
  • Daniel Trost, Channel Partner Sales Director MEA & CEE, Microsoft
  • Joanna Tymowicz, Wiceprezeska Zarządu, Ideo Force
  • Róża Szafranek, Founder & CEO, HR Hints
  • Piotr Szałaśny, Kierownik e-commerce, Martes Sport

Więcej informacji: https://www.lunchzecommerce.pl/
Bilety do nabycia: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/konferencja-lunch-z-ecommerce7



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...