Konferencja marketingowa 'Na pograniczu strategii i egzekucji'

12 maja 2022, Robert Sadowski

Konferencja odbędzie się w wersji on-line już 25-26 maja, a tegorocznym tematem przewodnim będą strategie oraz ich egzekucja, a także nowości i trendy w digital marketingu. Event organizowany jest przez agencję kreatywną More Bananas, która w ten sposób świętuje swoje 6. urodziny. Newspoint został partnerem wydarzenia.

🍌 Komu polecamy?

Konferencja jest przeznaczona dla praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu. Całe wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, a jego uczestnicy otrzymają 15 punktów recertyfikacyjnych❗

🍌 Czego się można spodziewać?

👉 11 prelekcji,
👉 4 ebooki,
👉 rabaty i prezenty od partnerów wydarzenia,
👉 materiały pokonferencyjne,
👉 nielimitowany dostęp do nagrań prelegentów,
👉 dostęp do społeczności na Discordzie.

Pełny program, bilety i więcej informacji znajdziesz tutaj: https://morebananas.pl/urodziny-more-bananas

Gorąco polecamy i do e-zobaczenia 🙌!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...