Konkurs Dobry Wzór

9 maja 2022, Robert Sadowski

Dobry Wzór to najstarszy polski konkurs wzorniczy promujący najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku. Znak Dobry Wzór przyznawany jest przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego już od prawie 30 lat za innowacyjność, estetykę, funkcjonalność i jakość wdrażanych rozwiązań. Newspoint został partnerem tegorocznej edycji konkursu.

W tym roku zaprezentowana zostanie odświeżona forma konkursu, z udoskonalonym podziałem na kategorie i podkategorie dostosowaną do zachodzących na rynku zmian. Pamiętano też o młodych markach – po raz drugi, na specjalnych warunkach zaprezentowana zostanie tzw. „Szczęśliwa trzynastka”.

Poszerzono również zasięg i rangę konkursu, dzięki współpracy z szerokim gronem partnerów merytorycznych i medialnych. Zgłoszone do konkursu produkty i usługi oceni interdyscyplinarne Jury i eksperci IWP. Nieustająco zwiększa się zakres i ranga dodatkowych nagród, aby konkurs Dobry Wzór funkcjonował w świadomości polskich przedsiębiorców i konsumentów jako wyznacznik designu na najwyższym poziomie.

Nagrodzone i nominowane do finału produkty i usługi prezentowane są na cyklicznej wystawie pokonkursowej w siedzibie IWP, przy Rynku Nowego Miasta w Warszawie. Wystawie corocznie towarzyszy dwujęzyczny katalog nagrodzonych wyrobów, który dzięki przeniesieniu do wersji cyfrowej stanowi dodatkowe źródło promocyjne dla projektantów, producentów i usługodawców.

Konkurs Dobry Wzór

Konkurs będzie miał swój finał 7 listopada 2022 roku, wtedy też otwieramy wystawę pokonkursową, która potrwa do początku grudnia.

Zgłoszenia prac do konkursu:
Od dnia 21.03.2022 do dnia 12.09.2022.
Aplikacja do konkursu dostępna jest na www.dobrywzor.com.pl



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...