LOYALTY HEROES – Konkurs na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2023 roku III edycja

1 grudnia 2023, Robert Sadowski

Prowadzenie działań lojalnościowych wymaga od marek wielowymiarowych strategii, łączących w sobie szereg zróżnicowanych aspektów. Budowanie lojalności dziś to przede wszystkim adaptacja nowych technologii i rozwiązań IT przez pryzmat zarówno potrzeb klienta, jak też spójności komunikacji oraz realizacji celów sprzedażowych. Wysoka konkurencja wcale nie ułatwia zadania, a budowanie i wzmacnianie zaufania klienta wobec marki to działania innowacyjne, kreatywne i długofalowe. Właśnie takie projekty chcą docenić organizatorzy LOYALTY HEROES – konkursu na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2023 roku. Konkurs jest nieodłącznym elementem FORUM LOYALTY PLANET 360 ∘. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

Termin zgłaszania projektów konkursowych: 1.12.2023-19.02.2024
Gala rozdania nagród: 17.04.2024, Warszawa

LOYALTY HEROES to jedyny w Polsce konkurs w 100% poświęcony lojalności konsumenta – zarówno w modelu B2B, jak też B2C – a jego celem jest wyróżnienie marek podejmujących krótko- i długofalowe inicjatywy w celu budowania oraz rozwijania najlepszych relacji z klientami. – Do konkursu mogą przystąpić wszystkie firmy, zarówno marketerzy reprezentujący marki, jak i agencje marketingowe, które działają na ich zlecenie. Do tej pory uhonorowaliśmy 13 marek, które zdobyły statuetki Loyalty Heroes. – podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, pomysłodawczyni konkursu, Dyrektor Zarządzający brave.

Projekty do konkursu można zgłaszać od 1 grudnia 2023 r. do 29 lutego 2024 r. w 9 kategoriach:

  1. The Best Loyalty Program In Retail
  2. The Best Loyalty Program In Services
  3. The Best Loyalty Program B2B
  4. The Best New/Relaunched Program
  5. The Best Loyalty Innovation
  6. The Best Data Driven Loyalty
  7. The Best Customer-Centric Solutions
  8. The Best Use Of Social Media In Loyalty
  9. NOWOŚĆ! The Best Long Term Loyalty

Projekty oceni Jury, w skład którego wchodzą zarówno managerowie prowadzący działania bezpośrednio w swoich firmach, patroni branżowi, jak i dostawcy rozwiązań, dysponujący wiedzą na temat potrzeb i oczekiwań polskiego rynku.

To już III edycja konkursu, a w poprzednich nagrodzono działania lojalnościowe marek: ALLEGRO, SEPHORA, VISION EXPRESS, ROSSMANN, LAGARDERE TRAVEL RETAIL, LOREAL, MASTERCARD, IKEA, INEA, BANK PEKAO, CREDIT AGRICOLE czy STOKROTKA.

Wyniki konkursu LOYALTY HEROES zostaną ogłoszone podczas Gali Finałowej, 17 kwietnia 2024 r. w Warszawie.

Regulamin konkursu oraz formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie internetowej:
https://loyalty-heroes.com/

Aktualności o konkursie znajdziesz na jego profilu:
https://www.linkedin.com/company/loyalty-heroes/

A może to Twój zrealizowany w 2023 projekt zasługuje na tytuł LOYALTY HEROES 2024?
Zgłoś udział!

Masz pytania? Skontaktuj się z organizatorami:
Anna Banaś
anna.banas@braveconferences.pl
tel. 787 092 566



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 26

Już 22 lutego odbędzie się kolejny odcinek webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Tematy najbliższego spotkania będą szczególnie interesujące dla właścicieli biznesów internetowych. Newspoint jest partnerem tej serii webinarów.

1 lutego 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

Połączone siły grup roboczych IAB Polska przedstawią aktualną wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Wszystko po to, by zwiększyć efektywność w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Konferencja IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii już 15 lutego 2024. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

8 stycznia 2024, Robert Sadowski

in Digital Marketing Conference – rozwija marketingowe skrzydła i ładuje pomysłami!

Serdecznie zapraszamy na in Digital Marketing Conference – wydarzenie, które jest organizowane od 2015 roku i koncentruje się na zwiększaniu kompetencji pracowników z działu marketingu. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

8 stycznia 2024, Robert Sadowski

semWAW#2 – startup edition

Pierwsza edycja semWAW zakończyła się sukcesem, dlatego już 22 marca impreza powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego. Na uczestników czeka duża dawka merytorycznej wiedzy oraz spotkania ze sponsorami i innymi specjalistami z branży. Ponownie oprócz prelekcji na scenie odbędzie się panel dyskusyjny, a sponsorem...

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

5 seria webinarów „Pomówmy o marketingu” od DevaGroup

Wraz z początkiem nowego roku powraca dobrze znany cykl webinarów od DevaGroup dla pasjonatów marketingowej wiedzy. Podczas spotkań zaproszeni eksperci podzielą się wskazówkami na efektywne wykorzystanie narzędzi, aby wyniki działań były jeszcze lepsze, a strona bezpieczniejsza. Newspoint został Partnerem Medialnym wydarzenia.