LOYALTY HEROES – Konkurs na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2023 roku III edycja

1 grudnia 2023, Robert Sadowski

Prowadzenie działań lojalnościowych wymaga od marek wielowymiarowych strategii, łączących w sobie szereg zróżnicowanych aspektów. Budowanie lojalności dziś to przede wszystkim adaptacja nowych technologii i rozwiązań IT przez pryzmat zarówno potrzeb klienta, jak też spójności komunikacji oraz realizacji celów sprzedażowych. Wysoka konkurencja wcale nie ułatwia zadania, a budowanie i wzmacnianie zaufania klienta wobec marki to działania innowacyjne, kreatywne i długofalowe. Właśnie takie projekty chcą docenić organizatorzy LOYALTY HEROES – konkursu na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w 2023 roku. Konkurs jest nieodłącznym elementem FORUM LOYALTY PLANET 360 ∘. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

Termin zgłaszania projektów konkursowych: 1.12.2023-19.02.2024
Gala rozdania nagród: 17.04.2024, Warszawa

LOYALTY HEROES to jedyny w Polsce konkurs w 100% poświęcony lojalności konsumenta – zarówno w modelu B2B, jak też B2C – a jego celem jest wyróżnienie marek podejmujących krótko- i długofalowe inicjatywy w celu budowania oraz rozwijania najlepszych relacji z klientami. – Do konkursu mogą przystąpić wszystkie firmy, zarówno marketerzy reprezentujący marki, jak i agencje marketingowe, które działają na ich zlecenie. Do tej pory uhonorowaliśmy 13 marek, które zdobyły statuetki Loyalty Heroes. – podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, pomysłodawczyni konkursu, Dyrektor Zarządzający brave.

Projekty do konkursu można zgłaszać od 1 grudnia 2023 r. do 29 lutego 2024 r. w 9 kategoriach:

  1. The Best Loyalty Program In Retail
  2. The Best Loyalty Program In Services
  3. The Best Loyalty Program B2B
  4. The Best New/Relaunched Program
  5. The Best Loyalty Innovation
  6. The Best Data Driven Loyalty
  7. The Best Customer-Centric Solutions
  8. The Best Use Of Social Media In Loyalty
  9. NOWOŚĆ! The Best Long Term Loyalty

Projekty oceni Jury, w skład którego wchodzą zarówno managerowie prowadzący działania bezpośrednio w swoich firmach, patroni branżowi, jak i dostawcy rozwiązań, dysponujący wiedzą na temat potrzeb i oczekiwań polskiego rynku.

To już III edycja konkursu, a w poprzednich nagrodzono działania lojalnościowe marek: ALLEGRO, SEPHORA, VISION EXPRESS, ROSSMANN, LAGARDERE TRAVEL RETAIL, LOREAL, MASTERCARD, IKEA, INEA, BANK PEKAO, CREDIT AGRICOLE czy STOKROTKA.

Wyniki konkursu LOYALTY HEROES zostaną ogłoszone podczas Gali Finałowej, 17 kwietnia 2024 r. w Warszawie.

Regulamin konkursu oraz formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie internetowej:
https://loyalty-heroes.com/

Aktualności o konkursie znajdziesz na jego profilu:
https://www.linkedin.com/company/loyalty-heroes/

A może to Twój zrealizowany w 2023 projekt zasługuje na tytuł LOYALTY HEROES 2024?
Zgłoś udział!

Masz pytania? Skontaktuj się z organizatorami:
Anna Banaś
anna.banas@braveconferences.pl
tel. 787 092 566



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...