Marketing i PR w Polsce ’17

6 października 2017, Marek Bysaha

Attention Marketing opublikował raport, który analizuje funkcjonowanie działów marketingu i PR w średnich i dużych firmach w Polsce. CEO Newspointa – Robert Stalmach udzielił w nim eksperckiego komentarza. Co znajdziemy w raporcie?

W przeciągu ostatnich kilkudziesięciu lat polskie przedsiębiorstwa przeszły długą drogę rozwoju. Mamy coraz większą świadomość dotyczącą marketingu, wiemy, przynajmniej w teorii, do czego służy PR i rozumiemy, że monitoring mediów jest istotny przy tego typu działaniach. Najnowszy raport Attention Marketing pokazuje, jak to wygląda w praktyce. Jest to przede wszystkim jedyna w Polsce taka kompleksowa i dogłębna analiza funkcjonowania działów marketingu i PR w dużych i średnich firmach w naszym kraju. Raport stanowi także zbiór komentarzy branżowych ekspertów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i komentują wyniki badania.

Publikacja zwraca szczególną uwagę na budżety i wydatki jakie są poświęcane na działania z pogranicza marketingu i PR oraz pokazuje które z nich są odbierane jako  najistotniejsze. W raporcie Attention Marketing znajdziemy również informacje na temat tego, jak mierzone są efekty pracy marketingowców i PRowców w firmach. Raport wskazuje z jakich narzędzi korzystają oraz jaka wśród nich jest świadomość aktualnych światowych trendów w marketingu i public relations.

Analiza dowodzi, że badania marketingowe są integralną częścią tworzenia strategii sprzedażowej firm. W czołówce najbardziej popularnych metod znajdują się badania związane ze sporządzaniem strategii, prowadzeniem sprzedaży oraz promocją marki. Natomiast najrzadziej wykorzystywane przez firmy jest badanie rynku.– opowiada jeden z ekspertów, CEO Newspointa, Robert Stalmach.

Czy świadomość znaczenia monitoringu marki i jej działań wśród polskich przedsiębiorców jest wystarczająca? To jedno z pytań, na które znajdziecie odpowiedź w raporcie Marketing i PR w Polsce 2017.

Zachęcamy do pobrania raportu.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.