Mobile Trends Conference for banking

16 września 2019, Robert Sadowski

Mobile Trends Conference to największa w Polsce cykliczna konferencja o trendach w marketingu, projektowaniu aplikacji, designie, UX, UI oraz nowych technologiach, adresowana do ludzi, którzy chcą wiedzieć wszystko o trendach mobilnych. Edycja ta powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane przez uczestników dotychczasowych spotkań i z uwzględnieniem ich propozycji.

To wydarzenie dla: managerów i kierowników działów, marketingowców i marketerów, specjalistów do spraw reklamy, promocji i marketingu, grafików, projektantów aplikacji, designerów, biznesmanów, strategów biznesowych, właścicieli firm oraz oczywiście pasjonatów branży mobile.

Ponad 40 prelegentów będzie opowiadać o trendach w sektorze bankowym i finansowym podczas specjalnej edycji konferencji Mobile Trends. Ta odbędzie się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie 3 i 4 października 2019 roku. Od lat wydarzenie to uznawane jest za wielkie święto branży mobile.

Wśród prelegentów i panelistów znajdują się przedstawiciele aż 1 0 największych banków i instytucji finansowych w Polsce, a także eksperci z firm takich jak Google, Edisonda, Blockchain Polska, Escola, e-point, Mobee Dick, Upside, Uxeria czy VMLY&R Poland.

Rewolucja w bankowości

Pierwszy dzień rozpocznie się prelekcją o dość kontrowersyjnej tematyce. Prelegenci z firmy Efigence odpowiedzą na pytanie dlaczego czeka nas koniec bankowości mobilnej i co po niej nastąpi. Artur Kurasiński poruszy natomiast temat okradania sektora finansowego przez startupy i technologię, a Bartosz Bilicki opowie o nowej kryptowalucie Facebooka o nazwie Libra, która zdążyła już trochę namieszać w świecie bankowości tradycyjnej.

Drugiego dnia na scenie MTC pojawią się Kamil Bolek oraz legendarny youtuber Cyber Marian, którzy opowiedzą o influencerach i pokoleniu Z w bankowości i finansach. Prelegenci skupią się też na tematyce projektowania aplikacji bankowych przyjaznych rodzinom oraz generacji Z. Tomasz Opalski (ING Bank Śląski) oraz Witold Janiszewski (Symetria) pokażą jak podejmować decyzje biznesowe na podstawie badań UX. W oparciu o wyzwania projektowe, wnioski badawcze, wdrożone
(lub nie) rozwiązania podzielą się doświadczeniem i wiedzą zdobytą podczas systematycznego rozwoju bankowości mobilnej ING.

Nie zabraknie również tematów technicznych. Michał Szklarski (e-point) oraz Piotr Kowalski (Google) opowiedzą czym jest dokładnie mWeb i jak rezonuje on ze światem finansów. Wyjaśnią co to jest PWA i AMP oraz odpowiedzą na pytanie czy warto te technologie wdrażać.
Pełen program oraz biografie prelegentów dostępne są na stronie
https://banking.mobiletrends.pl/program

Czy można przewidzieć przyszłości polskiego sektora bankowego?

Niezwykle interesująco zapowiada się ekspercki panel dyskusyjny, który będzie miał miejsce pierwszego dnia konferencji. Konrad Olejarczyk (Mobee Dick) przeprowadzi rozmowę z przedstawicielami BNP Paribas Polska, Credit Agricole Bank Polska, mBank, PKO Bank Polski oraz Revolut dotyczącą trendów kształtujących polski sektor bankowy. W dynamicznie zmieniającej się cyfrowej rzeczywistości przewagę zdobywają ci, którzy skutecznie przewidują i reagują na zmiany. Podczas panelu zaproszeni goście porozmawiają o kluczowych trendach technologicznych i biznesowych, które określają kierunki rozwoju polskiej bankowości. Wśród poruszanych tematów znajdują się zagadnienia takie jak tworzenie produktów bankowych, zmiany w sposobie mówienia o finansach, bezpieczeństwo, rozwiązania finansowe dla dzieci i młodzieży, współpraca między fintechami i bankami czy obecność botów w finansach.

Uczmy się na konkretnych przykładach

W programie, tradycyjnie drugiego dnia, znalazł się blok case studies. Piotr Kardasz (TMS Brokers) o powie nam o projektowaniu aplikacji finansowej, która angażuje użytkownika na dłużej, pozwala inwestować i pomaga w podejmowaniu decyzji. Marek Lesiak (Efifence) i Tomasz Dośpiał (Alior Bank) przedstawią aplikację Alior Kantor, która umożliwia podróżowanie w prostej taryfie i bez zbędnego bagażu. Podróże wiążą się również z ubezpieczeniem, o czym opowie więcej Piotr Friedberg (VMLY&R Poland). Poznamy jak przebiegał proces projektowania produktu ubezpieczeniowego dla rodzin, który jest zrozumiały dla każdego. Natomiast Bartek Zieman (Movadee) przedstawi etapy redesignu platformy giełdowej, po którym przestała być ona narzędziem przeznaczonym tylko dla specjalistów, a stała się aplikacją dostępną dla zwykłego inwestora.

Dlaczego warto być na MTC?

Do specjalnej edycji wydarzenia pozostały niecałe trzy tygodnie. To ostatnia szansa na dokonanie rejestracji. Podczas dwóch dni konferencji wysłuchamy ponad 40 prelegentów, którzy mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży oraz licznymi sukcesami na swoim koncie. Poruszone zostaną tematy związane z najnowszymi rozwiązaniami stosowanymi w kanale mobile w bankowości. To jedna z nielicznych możliwości wysłuchania podczas wydarzenia przedstawicieli takich firm i banków jak Bank Millennium, BNP Paribas Polska, Credit Agricole Bank Polska, PKO Bank Polski, Revolut, mBank, ING Bank Śląski, TMS Brokers, Alior Bank czy Idea Bank.

Konferencja skierowana jest nie tylko do przedstawicieli sektora bankowego, ale także do osób, które chcą poznać prawdziwe potrzeby klientów i dążą do ciągłego poszerzania swojej wiedzy i umiejętności w gronie najlepszych ekspertów. Podczas DXC Networking Party, które odbędzie się po pierwszym dniu konferencji, będzie można nawiązać cenne kontakty biznesowe. Wartościową wiedzę uzyskają także dyrektorzy, managerowie, graficy, projektanci, specjaliści ds. reklamy i każdy komu zależy, aby jego firma czy instytucja była na bieżąco z najnowszymi trendami w mobilnych technologiach.

Dołącz do społeczności MTC już dziś

Mobile Trends Conference to największa w Polsce cykliczna konferencja o trendach w marketingu, projektowaniu aplikacji, designie, UX, UI oraz nowych technologiach mobilnych. Edycja specjalna, która odbędzie się 3 -4 października będzie wyjątkowa również ze względu na swoją lokalizację. Po raz pierwszy zagości w Warszawie, a konkretnie w Kinotece Multiplex położonej w samym centrum stolicy.

Wydarzenia Mobile Trends od 8 lat organizuje ClickMaster Polska.
Szczegółowy program: https://banking.mobiletrends.pl/program
Rejestracja uczestników: https://banking.mobiletrends.pl/rejestracja

Newspoint został patronem medialnym eventu.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



20 września 2023, Robert Sadowski

Największa konferencja o marketingu i AI w Polsce już w październiku!

23 – 27 października w Warszawie odbędzie się XVI edycja konferencji I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy i będzie skupiał się na marketingu oraz AI. Newspoint został ponownie jej Patronem Medialnym!

11 września 2023, Robert Sadowski

IAB HowTo: Badania – Jakość, Uważność i Bezpieczeństwo

Konferencja Grupy Roboczej Badania IAB Polska zostanie poświęcona najważniejszemu trendowi marketingowemu ostatniego czasu, czyli uważności oraz sposobom jej badania, w odniesieniu do różnych działań komunikacji marketingowej. Spotykamy się 5 października 2023, 09:00, Warszawa, Multikino Złote Tarasy. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 września 2023, Robert Sadowski

Twój pierwszy milion ze strategią SEO&Content – jak monetyzować działania marketingowe w biznesie

Chcesz poznać genialne sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki działaniom SEO&Contentu? Już 27 września o 10:00 zarezerwuj swój czas w kalendarzu na bezpłatny webinar organizowany przez Cube Group, SEMSTORM i WhitePress. Organizatorzy zebrali ekspertów z branży, którzy podzielą się swoją wiedzą na temat monetyzowania działań marketingowych. Newspoint został patronem medialnym webinaru.

5 września 2023, Robert Sadowski

Retail Challenge Poland 2024 V edycja

FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2024 to strategiczne forum networkingowe gromadzące cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food jak i non-food, producentów dóbr trwałych oraz FMCG. Spotkanie potrwa 2 dni 27-28.09.2023 r. w hotelu Arche, Al. Krakowska 237, Warszawa. Oba dni rozpocznie strategiczna sesja plenarna, po lunchu odbędą się operacyjne sesje równoległe. Wieczorem I...

31 sierpnia 2023, Robert Sadowski

semWAW – edycja startup

Piątek 17.11.2023 r., to dzień, który zapisze się w branży marketingu. Właśnie wtedy odbędzie się pierwsza edycja semWAW, czyli bliźniaczego eventu krakowskiego semKRK w Warszawie. Po raz pierwszy zawita z barcampem do stolicy i jednocześnie wraca nieco do korzeni, organizując mniejszą edycję, która przypomina właśnie pierwsze barcampy. Towarzyszyć będzie nam (jak zawsze) aktualna wiedza od...