Mobile Trends Conference for banking

16 września 2019, Robert Sadowski

Mobile Trends Conference to największa w Polsce cykliczna konferencja o trendach w marketingu, projektowaniu aplikacji, designie, UX, UI oraz nowych technologiach, adresowana do ludzi, którzy chcą wiedzieć wszystko o trendach mobilnych. Edycja ta powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane przez uczestników dotychczasowych spotkań i z uwzględnieniem ich propozycji.

To wydarzenie dla: managerów i kierowników działów, marketingowców i marketerów, specjalistów do spraw reklamy, promocji i marketingu, grafików, projektantów aplikacji, designerów, biznesmanów, strategów biznesowych, właścicieli firm oraz oczywiście pasjonatów branży mobile.

Ponad 40 prelegentów będzie opowiadać o trendach w sektorze bankowym i finansowym podczas specjalnej edycji konferencji Mobile Trends. Ta odbędzie się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie 3 i 4 października 2019 roku. Od lat wydarzenie to uznawane jest za wielkie święto branży mobile.

Wśród prelegentów i panelistów znajdują się przedstawiciele aż 1 0 największych banków i instytucji finansowych w Polsce, a także eksperci z firm takich jak Google, Edisonda, Blockchain Polska, Escola, e-point, Mobee Dick, Upside, Uxeria czy VMLY&R Poland.

Rewolucja w bankowości

Pierwszy dzień rozpocznie się prelekcją o dość kontrowersyjnej tematyce. Prelegenci z firmy Efigence odpowiedzą na pytanie dlaczego czeka nas koniec bankowości mobilnej i co po niej nastąpi. Artur Kurasiński poruszy natomiast temat okradania sektora finansowego przez startupy i technologię, a Bartosz Bilicki opowie o nowej kryptowalucie Facebooka o nazwie Libra, która zdążyła już trochę namieszać w świecie bankowości tradycyjnej.

Drugiego dnia na scenie MTC pojawią się Kamil Bolek oraz legendarny youtuber Cyber Marian, którzy opowiedzą o influencerach i pokoleniu Z w bankowości i finansach. Prelegenci skupią się też na tematyce projektowania aplikacji bankowych przyjaznych rodzinom oraz generacji Z. Tomasz Opalski (ING Bank Śląski) oraz Witold Janiszewski (Symetria) pokażą jak podejmować decyzje biznesowe na podstawie badań UX. W oparciu o wyzwania projektowe, wnioski badawcze, wdrożone
(lub nie) rozwiązania podzielą się doświadczeniem i wiedzą zdobytą podczas systematycznego rozwoju bankowości mobilnej ING.

Nie zabraknie również tematów technicznych. Michał Szklarski (e-point) oraz Piotr Kowalski (Google) opowiedzą czym jest dokładnie mWeb i jak rezonuje on ze światem finansów. Wyjaśnią co to jest PWA i AMP oraz odpowiedzą na pytanie czy warto te technologie wdrażać.
Pełen program oraz biografie prelegentów dostępne są na stronie
https://banking.mobiletrends.pl/program

Czy można przewidzieć przyszłości polskiego sektora bankowego?

Niezwykle interesująco zapowiada się ekspercki panel dyskusyjny, który będzie miał miejsce pierwszego dnia konferencji. Konrad Olejarczyk (Mobee Dick) przeprowadzi rozmowę z przedstawicielami BNP Paribas Polska, Credit Agricole Bank Polska, mBank, PKO Bank Polski oraz Revolut dotyczącą trendów kształtujących polski sektor bankowy. W dynamicznie zmieniającej się cyfrowej rzeczywistości przewagę zdobywają ci, którzy skutecznie przewidują i reagują na zmiany. Podczas panelu zaproszeni goście porozmawiają o kluczowych trendach technologicznych i biznesowych, które określają kierunki rozwoju polskiej bankowości. Wśród poruszanych tematów znajdują się zagadnienia takie jak tworzenie produktów bankowych, zmiany w sposobie mówienia o finansach, bezpieczeństwo, rozwiązania finansowe dla dzieci i młodzieży, współpraca między fintechami i bankami czy obecność botów w finansach.

Uczmy się na konkretnych przykładach

W programie, tradycyjnie drugiego dnia, znalazł się blok case studies. Piotr Kardasz (TMS Brokers) o powie nam o projektowaniu aplikacji finansowej, która angażuje użytkownika na dłużej, pozwala inwestować i pomaga w podejmowaniu decyzji. Marek Lesiak (Efifence) i Tomasz Dośpiał (Alior Bank) przedstawią aplikację Alior Kantor, która umożliwia podróżowanie w prostej taryfie i bez zbędnego bagażu. Podróże wiążą się również z ubezpieczeniem, o czym opowie więcej Piotr Friedberg (VMLY&R Poland). Poznamy jak przebiegał proces projektowania produktu ubezpieczeniowego dla rodzin, który jest zrozumiały dla każdego. Natomiast Bartek Zieman (Movadee) przedstawi etapy redesignu platformy giełdowej, po którym przestała być ona narzędziem przeznaczonym tylko dla specjalistów, a stała się aplikacją dostępną dla zwykłego inwestora.

Dlaczego warto być na MTC?

Do specjalnej edycji wydarzenia pozostały niecałe trzy tygodnie. To ostatnia szansa na dokonanie rejestracji. Podczas dwóch dni konferencji wysłuchamy ponad 40 prelegentów, którzy mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży oraz licznymi sukcesami na swoim koncie. Poruszone zostaną tematy związane z najnowszymi rozwiązaniami stosowanymi w kanale mobile w bankowości. To jedna z nielicznych możliwości wysłuchania podczas wydarzenia przedstawicieli takich firm i banków jak Bank Millennium, BNP Paribas Polska, Credit Agricole Bank Polska, PKO Bank Polski, Revolut, mBank, ING Bank Śląski, TMS Brokers, Alior Bank czy Idea Bank.

Konferencja skierowana jest nie tylko do przedstawicieli sektora bankowego, ale także do osób, które chcą poznać prawdziwe potrzeby klientów i dążą do ciągłego poszerzania swojej wiedzy i umiejętności w gronie najlepszych ekspertów. Podczas DXC Networking Party, które odbędzie się po pierwszym dniu konferencji, będzie można nawiązać cenne kontakty biznesowe. Wartościową wiedzę uzyskają także dyrektorzy, managerowie, graficy, projektanci, specjaliści ds. reklamy i każdy komu zależy, aby jego firma czy instytucja była na bieżąco z najnowszymi trendami w mobilnych technologiach.

Dołącz do społeczności MTC już dziś

Mobile Trends Conference to największa w Polsce cykliczna konferencja o trendach w marketingu, projektowaniu aplikacji, designie, UX, UI oraz nowych technologiach mobilnych. Edycja specjalna, która odbędzie się 3 -4 października będzie wyjątkowa również ze względu na swoją lokalizację. Po raz pierwszy zagości w Warszawie, a konkretnie w Kinotece Multiplex położonej w samym centrum stolicy.

Wydarzenia Mobile Trends od 8 lat organizuje ClickMaster Polska.
Szczegółowy program: https://banking.mobiletrends.pl/program
Rejestracja uczestników: https://banking.mobiletrends.pl/rejestracja

Newspoint został patronem medialnym eventu.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...