Już 25-26 października w Warsaw Plaza Hotel spotkasz się z ekspertami i przedstawicielem branży mobile na Mobile Trends for Experts. Nie przegap dwóch dni merytorycznych prelekcji podzielonych na sześć tematycznych ścieżek. Nie zwlekaj i sprawdź stronę www.2022.mobiletrends.pl i dołącz do społeczności MTC! Będzie o UX, marketingu, zarządzaniu projektami, handlu i bankingu.
Co czeka Cię na MT4E?
Program zapowiada się ciekawie i z tygodnia na tydzień się rozrasta. Póki co będziemy mogli zobaczyć wystąpienia bardzo charyzmatycznych prelegentów!
➢ Czego nie robić przy rozwoju produktu mobile? Case study – Ilona Leoniewska (ESCOLA).
Warto uczyć się na błędach innych, nie swoich. Dlatego w trakcie prelekcji skupię się na kilku aspektach przy tworzeniu produktu mobilnego – od bardziej technicznych po sprzedażowe, na których łatwo można ugrzęznąć.
➢ Google Cloud App – jak ją rozwijamy – Kamil Brzeziński (GOOGLE).
Google w swoim portfolio ma sporo aplikacji. Mało kto wie, że aplikacja mobilna Google Cloud jest rozwijana w Warszawie. Product Manager odpowiedzialny za tą aplikację opowie jak wygląda proces rozwijania tego projektu.
➢ Jak budować i monetyzować własny produkt mobilny – Adam Weber (POMELODY).
Dowiemy się o wyboistej drodze aplikacji pomelody od świetnej wersji webowej, z której nikt nie chciał korzystać, do aplikacji z 10 000 subskrybentów.
➢ „Dlaczego oni nie rozumieją?!” – o zmianie zachowań i postaw członków zespołów tworzących aplikacje mobilne – Sylwia Zabielska.
Zmiana zachowania pracowników w organizacji to długotrwały proces. Badania wskazują, że tylko 30% zmian w organizacjach się udaje, a głównym powodem porażki jest opór pracowników. Jak przechylić szalę na naszą korzyść?
Właściciele marki Outhorn pracują nad koncepcją jednolitego doświadczenia zakupowego, które łączy digital i real, tak by dać najlepsze technologicznie innowacyjne funkcje ułatwiające sprzedaż i obsługę klienta. Unified experience to nie tylko dopasowana do grupy docelowej aplikacja mobilna, czy sklep ecommerce, ale przede wszystkim nowinki technologiczne, które pojawią się we właśnie urządzanych sklepach naziemnych.
➢ Temat wkrótce – Artur Jabłoński (DIGITALK).
Artur to osoba mająca zawsze wiele do powiedzenia w kwestii swojej pasji, czyli marketingu. Jego wystąpienie z pewnością opiewać będzie w ciekawe wnioski i spostrzeżenia odnośnie stanu dzisiejszej branży.
➢ Google Analytics 4 – co musisz wiedzieć? – Krzysztof Marzec (DEVAGROUP). Od lipca 2023 poprzednik GA4 przestaje zbierać dane. Nie ma jednak co panikować: GA4 pozwoli Ci mierzyć dane ze strony czy aplikacji jeszcze skuteczniej. Wprowadzę Cię w świat GA4 konkretnymi raportami i porównaniem możliwości.
➢ Jak wykorzystać dane o użytkownikach w automatycznej komunikacji push. Przykłady służące aktywizacji uzytkowników – Mike Korba (USER.COM).
Komunikacja push jest wciąż niedocenianą formą komunikacji z użytkownikami. Mądrze wykorzystana może zwiększać powracalność i zaangażowanie użytkowników aplikacji.
➢ Jak sprawić, by mobile faktycznie sprzedawał? O dopasowaniu kreacji i kampanii do kanału reklamowego – Antonina Grzelak (PAN PARAGON).
Najczęstsze błędy / najlepsze praktyki w tworzeniu kreacji na kanał mobile.
➢ Jak przeprowadzić kampanię w mobile i sprawdzić jej skuteczność? – Sylwia Kaska (YOC).
Formaty reklamowe prowadzące do POS / badanie footfall / czy tylko kliki się liczą?
➢ Złoty środek w mobile nie istnieje! – Weronika Gładych (ADRINO), Artur Grochowski (ADRINO).
Złoty środek w mobile nie istnieje, nie ma jednej metody, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii planowanej na mobile. Do każdego briefu trzeba podchodzić indywidualnie odpowiednio dobierając narzędzia mobile.
➢ NFT dla private bankingu – Bartosz Bilicki (SMARTVERUM).
Tokenizacja i tokeny NFT kojarzą nam się najczęściej z mało poważnymi projektami, które przyciągają uwagę młodych osób, stanowiąc niejako wirtualny gadżet. Okazuje się, że rynkowi NFT bacznie przyglądają są coraz częściej wielkie domy aukcyjne, galerie sztuki a także – co wydaje się szokujące – instytucje finansowe.
➢ Analiza biznesowo-systemowa a zbieranie wymagań w projektach finansowych – Kamil Grzejek (ESCOLA).
Podstawą każdego projektu jest uporządkowanie wizji i przekucie jej na wymagania. Wszystkie realizacje na początkowym etapie są bardzo wrażliwe na nieścisłości i luki w zakresach funkcjonalnych i niefunkcjonalnych. Przy budowaniu projektów mobilnych, tak samo jak w przypadku dużych rozwiązaniach backoffice kluczowe jest zapanowanie nad zakresem i jego zgodność z celami interesariuszy.
➢ Czy technologia może dawać przewagę konkurencyjną? Wnioski płynące z budowy prawdopodobnie jednej z największych aplikacji we Flutterze dla bankowości detalicznej Credit Agricole – Łukasz Kosman (LEANCODE), Mateusz Wojtczak (LEANCODE), Katarzyna Tomczyk – Czykier (CREDIT AGRICOLE).
Z uwagi na rosnące koszty utrzymania, rozbieżności w wersjach na platformy iOS i Android w odważnym ruchu postanowiono porzucić natywne technologie mobilne i zwrócić się w kierunku cross-platformowych rozwiązań. Rok po wyborze Fluttera, światło dzienne ujrzała nowa aplikacja Credit Agricole, nad którą pracował zespół ponad 200 osób, w tym 25 Developerów Flutter. Prezentacja o doświadczeniach nad pracami tak rozbudowanego zespołu i wnioski z wykorzystania Fluttera w tak szerokiej skali.
➢ Jakie wartości przynosi budowanie cyfrowego/mobilnego banku ? – na podstawie case study mBanku – Marcin Łaziński (MBANK).
Podczas prelekcji chcemy się skupić na wartości udostępnianych klientom rozwiązań. Chcemy ubrać ścieżkę rozwoju naszej digitalowej bankowości w dane które świadczą o słuszności kierunku działania. Dane potwierdzające sukces w dostarczaniu klientom rozwiązań digitalowych. To jaką wartość to przynosi samej organizacji, ale również ocenę klientów.
➢ Trendy i techniki zwiększające sprzedaż w m-commerce na podstawie branży fashion & beauty – Kamila Gębik (KAMMEDIA).
Twórczyni książki “Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w internecie?” i częsta bywalczyni wszelkiego rodzaju eventów i audycji związanych z mobilnym handlem, modą i wizerunkiem. Opowie nam o trendach i technikach zwiększających sprzedaż w trakcie robienia zakupów online za pośrednictwem smartfonów. Trendy które przychodzą do nas z Azji i Doliny Krzemowej oraz dane z badania Ican Management Review Polska.
➢ Wycisnąć ile się da – jak gry mobilne zmieniają rozrywkę w kasyno i przyzwyczajenia klientów – Artur Kurasiński. Artur opowie o kontrowersjach wokół Diablo Immortal, wypowiedziach szefa Unity na temat monetyzacji aplikacji mobilnych i trendach w branży rozrywkowej.
Mobile ma coraz więcej do powiedzenia?
To nie jest jednak cały program, on wciąż się rozrasta, gdyż w tym roku będzie dostępne, aż sześć ścieżek tematycznych takich jak:
#mobilebanking
#mobilecommerce
#mobilemarketing
#mobilemanagement
#mobileinspirations
#mobileUXDesign
Dlaczego Mobile Trends przyciąga tak zacne grono?
Konferencja powstała jako unikalna układanka przyciągająca dziesiątki specjalistów z obszaru mobile, IT i nowych technologii. Co w tym roku wchodzi w jej skład?
Sześć ścieżek tematycznych poświęconych konkretnym zagadnieniom z segmentu mobile, jak na przykład: UX, Banking, Commerce, Marketing, Project Management czy ścieżka inspiracji biznesowych. Tak wyselekcjonowane obszary tematyczne z pewnością przypadną Ci do gustu!
Możliwość zanurzenia się w najnowszych i najważniejszych trendach oraz prognozy na przyszłość, dzięki którym zyskasz przewagę nad konkurencją w dynamicznie zmieniających się branżach.
Charyzmatyczni prelegenci, którzy dzięki swojej wieloletniej praktyce są w stanie wesprzeć Cię swoim merytorycznym ramieniem wiedzy w podążaniu za coraz większym zyskiem dla Twojej firmy!
Networking w całej swojej okazałości, dzięki środowisku specjalistów z całego kraju. Także, jeśli poszukujesz partnera biznesowego, nowych kontaktów lub osób do współpracy, to wystarczy, że porozmawiasz z kimś obok. Ilość przerw kawowych z pewnością da Ci szansę na zakręcenie się w towarzystwie.
Konferencja przygotowana jest przede wszystkim z myślą o Tobie! Dzięki temu organizatorzy mają pewność, że podczas Mobile Trends for Experts znajdziesz to czego szukasz, niezależnie od tego, czy jesteś managerem, kierownikiem działu, marketerem, specjalistą do spraw reklamy, promocji i marketingu, developerem, grafikiem, biznesmenem, właścicielem firmy czy freelancerem, który chce rozwijać skrzydła i poszerzać horyzonty.
Spotkajmy się wszyscy w Warszawie (albo online, jeśli wolisz!) Więcej informacji na: https://2022.mobiletrends.pl/ Mobile Trends for Experts: 25-26.10.2022 r. Miejsce: Warsaw Plaza Hotel, Łączyny 5, 02-820 Warszawa Kup bilet na: https://2022.mobiletrends.pl/rejestracja z kodem NEWS15 masz 15% rabatu na dowolny wybrany przez Ciebie pakiet!
23 – 27 października w Warszawie odbędzie się XVI edycja konferencji I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy i będzie skupiał się na marketingu oraz AI. Newspoint został ponownie jej Patronem Medialnym!
Konferencja Grupy Roboczej Badania IAB Polska zostanie poświęcona najważniejszemu trendowi marketingowemu ostatniego czasu, czyli uważności oraz sposobom jej badania, w odniesieniu do różnych działań komunikacji marketingowej. Spotykamy się 5 października 2023, 09:00, Warszawa, Multikino Złote Tarasy. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.
Chcesz poznać genialne sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki działaniom SEO&Contentu? Już 27 września o 10:00 zarezerwuj swój czas w kalendarzu na bezpłatny webinar organizowany przez Cube Group, SEMSTORM i WhitePress. Organizatorzy zebrali ekspertów z branży, którzy podzielą się swoją wiedzą na temat monetyzowania działań marketingowych. Newspoint został patronem medialnym webinaru.
FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2024 to strategiczne forum networkingowe gromadzące cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food jak i non-food, producentów dóbr trwałych oraz FMCG. Spotkanie potrwa 2 dni 27-28.09.2023 r. w hotelu Arche, Al. Krakowska 237, Warszawa. Oba dni rozpocznie strategiczna sesja plenarna, po lunchu odbędą się operacyjne sesje równoległe. Wieczorem I...
Piątek 17.11.2023 r., to dzień, który zapisze się w branży marketingu. Właśnie wtedy odbędzie się pierwsza edycja semWAW, czyli bliźniaczego eventu krakowskiego semKRK w Warszawie. Po raz pierwszy zawita z barcampem do stolicy i jednocześnie wraca nieco do korzeni, organizując mniejszą edycję, która przypomina właśnie pierwsze barcampy. Towarzyszyć będzie nam (jak zawsze) aktualna wiedza od...