Mobile Trends for Experts, konferencja dla specjalistów i dla Ciebie

22 sierpnia 2022, Robert Sadowski

Już 25-26 października w Warsaw Plaza Hotel spotkasz się z ekspertami i przedstawicielem branży mobile na Mobile Trends for Experts. Nie przegap dwóch dni merytorycznych prelekcji podzielonych na sześć tematycznych ścieżek. Nie zwlekaj i sprawdź stronę www.2022.mobiletrends.pl i dołącz do społeczności MTC! Będzie o UX, marketingu, zarządzaniu projektami, handlu i bankingu.

Co czeka Cię na MT4E?

Program zapowiada się ciekawie i z tygodnia na tydzień się rozrasta. Póki co będziemy mogli zobaczyć wystąpienia bardzo charyzmatycznych prelegentów!

➢ Czego nie robić przy rozwoju produktu mobile? Case study – Ilona Leoniewska (ESCOLA).

Warto uczyć się na błędach innych, nie swoich. Dlatego w trakcie prelekcji skupię się na kilku aspektach przy tworzeniu produktu mobilnego – od bardziej technicznych po sprzedażowe, na których łatwo można ugrzęznąć.

➢ Google Cloud App – jak ją rozwijamy – Kamil Brzeziński (GOOGLE).

Google w swoim portfolio ma sporo aplikacji. Mało kto wie, że aplikacja mobilna Google Cloud jest rozwijana w Warszawie. Product Manager odpowiedzialny za tą aplikację opowie jak wygląda proces rozwijania tego projektu.

➢ Jak budować i monetyzować własny produkt mobilny – Adam Weber (POMELODY).

Dowiemy się o wyboistej drodze aplikacji pomelody od świetnej wersji webowej, z której nikt nie chciał korzystać, do aplikacji z 10 000 subskrybentów.

➢ „Dlaczego oni nie rozumieją?!” – o zmianie zachowań i postaw członków zespołów tworzących aplikacje mobilne – Sylwia Zabielska.

Zmiana zachowania pracowników w organizacji to długotrwały proces. Badania wskazują, że tylko 30% zmian w organizacjach się udaje, a głównym powodem porażki jest opór pracowników. Jak przechylić szalę na naszą korzyść?

➢ Outhorn – Unified Experience – Filip Iwański (GOODYLABS), Jonasz Gajewski (4F).

Właściciele marki Outhorn pracują nad koncepcją jednolitego doświadczenia zakupowego, które łączy digital i real, tak by dać najlepsze technologicznie innowacyjne funkcje ułatwiające sprzedaż i obsługę klienta. Unified experience to nie tylko dopasowana do grupy docelowej aplikacja mobilna, czy sklep ecommerce, ale przede wszystkim nowinki technologiczne, które pojawią się we właśnie urządzanych sklepach naziemnych.

➢ Temat wkrótce – Artur Jabłoński (DIGITALK).

Artur to osoba mająca zawsze wiele do powiedzenia w kwestii swojej pasji, czyli marketingu. Jego wystąpienie z pewnością opiewać będzie w ciekawe wnioski i spostrzeżenia odnośnie stanu dzisiejszej branży.

➢ Google Analytics 4 – co musisz wiedzieć? – Krzysztof Marzec (DEVAGROUP).
Od lipca 2023 poprzednik GA4 przestaje zbierać dane. Nie ma jednak co panikować: GA4 pozwoli Ci mierzyć dane ze strony czy aplikacji jeszcze skuteczniej. Wprowadzę Cię w świat GA4 konkretnymi raportami i porównaniem możliwości.

➢ Jak wykorzystać dane o użytkownikach w automatycznej komunikacji push. Przykłady służące aktywizacji uzytkowników – Mike Korba (USER.COM).

Komunikacja push jest wciąż niedocenianą formą komunikacji z użytkownikami. Mądrze wykorzystana może zwiększać powracalność i zaangażowanie użytkowników aplikacji.

➢ Jak sprawić, by mobile faktycznie sprzedawał? O dopasowaniu kreacji i kampanii do kanału reklamowego – Antonina Grzelak (PAN PARAGON).

Najczęstsze błędy / najlepsze praktyki w tworzeniu kreacji na kanał mobile.

➢ Jak przeprowadzić kampanię w mobile i sprawdzić jej skuteczność? – Sylwia Kaska (YOC).

Formaty reklamowe prowadzące do POS / badanie footfall / czy tylko kliki się liczą?

➢ Złoty środek w mobile nie istnieje! – Weronika Gładych (ADRINO), Artur Grochowski (ADRINO).

Złoty środek w mobile nie istnieje, nie ma jednej metody, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii planowanej na mobile. Do każdego briefu trzeba podchodzić indywidualnie odpowiednio dobierając narzędzia mobile.

➢ NFT dla private bankingu – Bartosz Bilicki (SMARTVERUM).

Tokenizacja i tokeny NFT kojarzą nam się najczęściej z mało poważnymi projektami, które przyciągają uwagę młodych osób, stanowiąc niejako wirtualny gadżet. Okazuje się, że rynkowi NFT bacznie przyglądają są coraz częściej wielkie domy aukcyjne, galerie sztuki a także – co wydaje się szokujące – instytucje finansowe.

➢ Analiza biznesowo-systemowa a zbieranie wymagań w projektach finansowych – Kamil Grzejek (ESCOLA).

Podstawą każdego projektu jest uporządkowanie wizji i przekucie jej na wymagania. Wszystkie realizacje na początkowym etapie są bardzo wrażliwe na nieścisłości i luki w zakresach funkcjonalnych i niefunkcjonalnych. Przy budowaniu projektów mobilnych, tak samo jak w przypadku dużych rozwiązaniach backoffice kluczowe jest zapanowanie nad zakresem i jego zgodność z celami interesariuszy.

➢ Czy technologia może dawać przewagę konkurencyjną? Wnioski płynące z budowy prawdopodobnie jednej z największych aplikacji we Flutterze dla bankowości detalicznej Credit Agricole – Łukasz Kosman (LEANCODE), Mateusz Wojtczak (LEANCODE), Katarzyna Tomczyk – Czykier (CREDIT AGRICOLE).

Z uwagi na rosnące koszty utrzymania, rozbieżności w wersjach na platformy iOS i Android w odważnym ruchu postanowiono porzucić natywne technologie mobilne i zwrócić się w kierunku cross-platformowych rozwiązań. Rok po wyborze Fluttera, światło dzienne ujrzała nowa aplikacja Credit Agricole, nad którą pracował zespół ponad 200 osób, w tym 25 Developerów Flutter. Prezentacja o doświadczeniach nad pracami tak rozbudowanego zespołu i wnioski z wykorzystania Fluttera w tak szerokiej skali.

➢ Jakie wartości przynosi budowanie cyfrowego/mobilnego banku ? – na podstawie case study mBanku – Marcin Łaziński (MBANK).

Podczas prelekcji chcemy się skupić na wartości udostępnianych klientom rozwiązań. Chcemy ubrać ścieżkę rozwoju naszej digitalowej bankowości w dane które świadczą o słuszności kierunku działania. Dane potwierdzające sukces w dostarczaniu klientom rozwiązań digitalowych. To jaką wartość to przynosi samej organizacji, ale również ocenę klientów.

➢ Trendy i techniki zwiększające sprzedaż w m-commerce na podstawie branży fashion & beauty – Kamila Gębik (KAMMEDIA).

Twórczyni książki “Piękny e-commerce. Jak sprzedawać fashion i beauty w internecie?” i częsta bywalczyni wszelkiego rodzaju eventów i audycji związanych z mobilnym handlem, modą i wizerunkiem. Opowie nam o trendach i technikach zwiększających sprzedaż w trakcie robienia zakupów online za pośrednictwem smartfonów. Trendy które przychodzą do nas z Azji i Doliny Krzemowej oraz dane z badania Ican Management Review Polska.

➢ Wycisnąć ile się da – jak gry mobilne zmieniają rozrywkę w kasyno i przyzwyczajenia klientów – Artur Kurasiński.
Artur opowie o kontrowersjach wokół Diablo Immortal, wypowiedziach szefa Unity na temat monetyzacji aplikacji mobilnych i trendach w branży rozrywkowej.

Mobile Trends for Experts

Mobile ma coraz więcej do powiedzenia?

To nie jest jednak cały program, on wciąż się rozrasta, gdyż w tym roku będzie dostępne, aż sześć ścieżek tematycznych takich jak:

  • #mobilebanking
  • #mobilecommerce
  • #mobilemarketing
  • #mobilemanagement
  • #mobileinspirations
  • #mobileUXDesign

Dlaczego Mobile Trends przyciąga tak zacne grono?

Konferencja powstała jako unikalna układanka przyciągająca dziesiątki specjalistów z obszaru mobile, IT i nowych technologii. Co w tym roku wchodzi w jej skład?

  • Sześć ścieżek tematycznych poświęconych konkretnym zagadnieniom z segmentu mobile, jak na przykład: UX, Banking, Commerce, Marketing, Project Management czy ścieżka inspiracji biznesowych. Tak wyselekcjonowane obszary tematyczne z pewnością przypadną Ci do gustu!
  • Możliwość zanurzenia się w najnowszych i najważniejszych trendach oraz prognozy na przyszłość, dzięki którym zyskasz przewagę nad konkurencją w dynamicznie zmieniających się branżach.
  • Charyzmatyczni prelegenci, którzy dzięki swojej wieloletniej praktyce są w stanie wesprzeć Cię swoim merytorycznym ramieniem wiedzy w podążaniu za coraz większym zyskiem dla Twojej firmy!
  • Networking w całej swojej okazałości, dzięki środowisku specjalistów z całego kraju. Także, jeśli poszukujesz partnera biznesowego, nowych kontaktów lub osób do współpracy, to wystarczy, że porozmawiasz z kimś obok. Ilość przerw kawowych z pewnością da Ci szansę na zakręcenie się w towarzystwie.
Mobile Trends for Experts

Konferencja przygotowana jest przede wszystkim z myślą o Tobie! Dzięki temu organizatorzy mają pewność, że podczas Mobile Trends for Experts znajdziesz to czego szukasz, niezależnie od tego, czy jesteś managerem, kierownikiem działu, marketerem, specjalistą do spraw reklamy, promocji i marketingu, developerem, grafikiem, biznesmenem, właścicielem firmy czy freelancerem, który chce rozwijać skrzydła i poszerzać horyzonty.

Spotkajmy się wszyscy w Warszawie (albo online, jeśli wolisz!)
Więcej informacji na: https://2022.mobiletrends.pl/
Mobile Trends for Experts: 25-26.10.2022 r.
Miejsce: Warsaw Plaza Hotel, Łączyny 5, 02-820 Warszawa
Kup bilet na: https://2022.mobiletrends.pl/rejestracja z kodem NEWS15 masz 15% rabatu na dowolny wybrany przez Ciebie pakiet!



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...