Newspoint patronem medialnym konferencji „Kobiety w zarządach, kobiety w mediach – wybór czy przeznaczenie?”

18 maja 2015, Paulina Pocheć

KOBIETY PRZYŚPIESZĄ W DRODZE DO ZARZĄDÓW
Warszawa, 15 maja 2015 r. – Ruszył, finansowany przez Unię Europejską, międzynarodowy projekt Accelerate!, mający na celu promocję kobiet w zarządach firm. W ramach projektu zrealizowane zostanie badanie oraz odbędą się wydarzenia, promujące różnorodność w zarządzaniu. Konferencja inauguracyjna odbędzie się 17 czerwca br. w Warszawie.

Nowy projekt unijny Accelerate! uzupełnia istniejące działania Unii Europejskiej w dziedzinie różnorodność w zarządzaniu, poprzez rozszerzenie również na sektor MŚP. Punktem wyjścia jest międzynarodowe badanie, mające na celu określenie struktury organów spółek, profilu zawodowego, kompetencji i doświadczenia członków w powiązaniu z osiąganymi wynikami tych spółek. Wśród badanych krajów jest Belgia, Holandia, Polska, Portugalia, Rumunia i Włochy.

Od czerwca do listopada 2015 r., w największych miastach europejskich, odbędzie się publikacja wyników badania, a towarzyszyć jej będą wydarzenia, na których przedstawiciele zarządów i rad nadzorczych firm, w tym sektora MŚP, będą mogli spotkać kandydatki, posiadające kompetencje do objęcia stanowisk w organach zarządczych spółek. Pierwsza z cyklu konferencja pod tytułem „Kobiety w zarządach, kobiety w mediach – wybór czy przeznaczenie?” odbędzie się 17 czerwca br. w Warszawie, w hotelu Sofitel. – „Nasza inicjatywa ma na celu umożliwienie kontaktu firmom, planującym zmiany w zarządach oraz poszukujących wysokiej klasy specjalistów, z grupą utalentowanych i wykształconych kobiet, które mają kwalifikacje i są gotowe do objęcia najwyższych stanowisk w spółkach” – tłumaczy Jowita Bukowinska, prezes stowarzyszenia Professional Women’s Network Warsaw, które jest partnerem projektu w Polsce.

Spotkanie zainauguruje prof. Małgorzata Fuszara, pełnomocnik rządu ds. równego traktowania. W ramach konferencji odbędą się dyskusje, prelekcje oraz warsztaty poświęcone zarządzaniu różnorodnością. W czasie wydarzenia zostanie uruchomiony proces rekrutacyjny do międzynarodowej bazy kobiet „Women on Board”, której partnerem jest St. Gallen’s University ze Szwajcarii. Partnerami konferencji są: Balajcza, Bisnode, BusinessWomen and Life, FOB, Grupa Orbis, HBRP, ICAN Institute, Inicado, Magazyn Madame, MasConsulting, MGallery, MKZ Partnerzy, Newspoint, Orange, Smyrska PR, Sofia Foundation. Informacje i zapisy na: https://321leader.com

Projekt ACCELERATE! wychodzi naprzeciw planowanym zmianom. Od 2020 r. europejskie spółki, notowane na giełdzie, będą aktywnie poszukiwać kandydatek do zarządów, a to przełoży się na ruchy kadrowe w sektorze MŚP. Skonsolidowane wyniki badania ACCELERATE! zostaną przedstawione w Brukseli we wrześniu br. podczas konferencji podsumowującej projekt. Ankieta dla przedstawicieli firm znajduje się na stronie: https://www.surveymonkey.com/s/ankietaAccelerate

Kontakt dla firm chcących uczestniczyć w ankiecie:
Jowita Bukowińska, Prezes PWN Warsaw, +48 509 654 027, jowita.bukowinska@pwnwarsaw.pl
Kontakt dla prasy:
Marta Smyrska, Smyrska PR, +48 604 418 785, biuro@smyrska.pl

O PWN

Założone we Francji, stowarzyszenie Professional Women’s Network Global (PWN Global) jest federacją 19 oddziałów, skupionych w 15 krajach i zrzeszających ponad 3500 członków. Jego misją jest promocja rozwoju zawodowego kobiet menadżerek oraz przedsiębiorców, poprzez programy szkoleniowe i rozwojowe, mentoring, wymianę doświadczeń oraz konferencje i debaty z udziałem przedstawicieli świata biznesu, nauki i mediów. W Polsce działa od 2011 r. Więcej na: www.pwnglobal.net

O Sofia Foundation

Projekt ACCELERATE! jest koordynowany przez Sofia Foundation (Societal Organisation for Feminine Impact and Achievement), organizację non profit skoncentrowaną na badaniu i promocji uczestnictwa kobiet w zarządzaniu gospodarką, polityką oraz kwestiami społecznymi w Europie poprzez angażowanie doświadczonych kobiet do zarządów oraz promocję kobiet jako ekspertek w mediach. Więcej na: www.sofiafoundation.org



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.