Newspoint patronem medialnym The Best of Global Digital Marketing

30 kwietnia 2015, Paulina Pocheć

Już 6 maja druga edycja wydarzenia „The Best of Global Digital Marketing” czyli pokaz kampanii marketingowych dla międzynarodowych marek, nagrodzonych w najważniejszych konkursach reklamowych.


W programie case studies takich marek jak: Durex, Burger King, Nike, Coca Cola, Sunsilk (Unilever), Red Bull, Nokia, Bruno Banani, Diesel, Johnnie Walker, Luis Vitton i innych.

The Best of Global Digital Marketing to cykliczna impreza odbywająca się w wielu miastach na świecie m.in. Amsterdamie, Baku, Bangkoku, Bejrucie, Bukareszcie, Cape Town, Dżakarcie, Ho Chi Minh City , Istambule, Kolombo, Kuala Lumpur, Londynie, Mińsku, Moskwie, Pradze, Rydze, Singapurze, Sztokholmie.

Nagrodzone kampanie zaprezentują: Mark Tungate przedstawiciel Epica Awards, autor wielu poczytnych książek na temat marketingu marek i budowania wizerunku. Publicysta Advertising Age i Financial Times, Marko Vuorensola dyrektor kreatywny Havas Worldwide Helsinki, twórca wielu kampanii nagrodzonych w konkursach takich jak: Cannes Lions, London International Advertising Awards, NYF, Cresta Awards, Midas, Epica, Golden Drum, The Cup, Effie, Webby i FWA. Jego prace docenił także Parlament Europejski i ONZ, Simon Schwaighofer dyrektor kreatywny Red Bull Creative (Austria), Mathias Ihle założyciel i CEO, międzynarodowej agencji reklamowej Makai Europe (Germany), Hando Sinisalu założyciel & CEO, Best Marketing International.

Co wyróżnia The Best of Global Digital Marketing spośród tego typu wydarzeń?

Case study, które zostaną zaprezentowane zostały wybrane spośród setek najlepszych kampanii zeszłego roku, postaraliśmy się od dokładne dane pokazujące efekty kampanii, pokazujemy znacznie więcej niż tylko samą reklamę.

Prezentacje obejmą najważniejsze obszary marketingu internetowego w tym m.in. e-mail marketing, social media, display czy reklamę w wyszukiwarkach. Reprezentowane będą najnowsze trendy takie jak gamifikacja czy wielokanałowy marketing zintegrowany. Przedstawimy przykłady kreatywnego podejścia do kampanii, wywiady wideo z ich twórcami, zaprezentujemy wnioski z rozmów z klientami i ich agencjami. „The Best of Digital Marketing” to inspirujące wydarzenie po którym uczestnicy, zdobywają nowe pomysły, wiedzę i umiejętności, które pozwolą im zdobyć przewagę nad konkurencją.

Kto powinien wziąć udział w Best Marketing Cases?
Każda osoba pracująca w agencji lub w marketingu klienckim. Wszystkie osoby, które śledzą najnowsze trendy online i mobile marketingu.

Bilety na The Best of Global Digital Marketing 2015: https://2015.best-marketing-cases.pl/rejestracja-na-konferencje
Program The Best of Global Digital Marketing 2015: https://2015.best-marketing-cases.pl/program



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.