22 kwietnia obchodzimy Dzień Ziemi. Tego dnia odbyło się oficjalne rozpoczęcie 29. Akcji Sprzątanie świata – Polska, w Parku Młocińskim w Warszawie, zorganizowanej przez Fundację Nasza Ziemia. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Wszystkie śmieci są nasze„. Newspoint jest partnerem akcji i uczestniczył w sprzątaniu.
Do wspólnego sprzątania zaproszeni zostali partnerzy, którzy od lat wspierają Fundację Nasza Ziemia, ambasadorowie oraz przedstawiciele/reprezentanci tych grup społecznych, które co roku chętnie dołączają do Akcji.
Newspoint wspiera Akcję w obszarze monitoringu mediów. Dzięki monitoringowi łatwiej jest planować działania medialne tak, aby informacja o tym, jak ważne jest dbanie o planetę docierała do jak najszerszego grona odbiorców.
Poniżej zamieszczamy zdjęcia z inauguracyjnego sprzątania Parku Młocińskiego:
IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.
Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.
Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...
7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.
Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...