Nowy program rozwojowy w IMOK – Sztuczna Inteligencja (AI)

14 czerwca 2023, Robert Sadowski

Sztuczna Inteligencja (AI) rozpocznie się 21 sierpnia 2023 roku. Program zapewni uczestnikom niezbędną wiedzę i umiejętności potrzebne do rozwoju oraz stosowania metod opartych na AI oraz korzystania z jej narzędzi. Newspoint został partnerem Programu.

W dzisiejszej dynamicznie zmieniającej się gospodarce, sztuczna inteligencja odgrywa kluczową rolę w procesach decyzyjnych i rozwoju organizacji. Instytut Marki i Komunikacji Online zdaje sobie sprawę z rosnącego zapotrzebowania na wiedzę w tym zakresie, która umożliwia optymalne wykorzystanie technologii w kontekście biznesowym i marketingowym

Nowy program rozwojowy jest głównie skierowany do osób zainteresowanych narzędziami i zastosowaniem sztucznej inteligencji w biznesie oraz specjalistów w firmach, którzy chcą wykorzystać AI do rozwoju w swojej branży. Program Sztuczna Inteligencja (AI) będzie podzielony na dwa moduły, dostosowane do potrzeb grupy docelowej: BASIC AI – Prawo Jazdy AI oraz PRO AI – Specjalista ds. rozwoju i stosowania metod sztucznej inteligencji.  

Pakiet BASIC AI dla:

  • wszystkich aktywnych zawodowo, którzy chcą być konkurencyjni na rynku pracy,
  • osób, które powinny znać możliwości AI i umieć wykorzystać je w codziennym życiu i w pracy,
  • pracowników branży marketingowej, którzy chcą dzięki AI usprawnić procesy w firmie (tworzenie kontentu, komunikacja).

Pakiet PRO AI (BASIC + PRO) dla:

  • przedsiębiorców, którzy chcą poznać nowe technologie i narzędzia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji,
  • specjalistów w firmach, którzy będą wykorzystywać AI do rozwoju firmy i podległych im działów,
  • liderów, menedżerów, którzy chcą zautomatyzować pracę zespołów, dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji w różnych obszarach działalności firmy,
  • ekspertów, chcących wdrażać w firmach usługi oparte na sztucznej inteligencji

Opiekunem merytorycznym programu jest Andrzej Jankowski, doświadczony specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel. Jankowski ma doświadczenie we współpracy z europejskimi firmami tworzącymi systemy AI i prowadzi programy edukacyjne, które mają na celu uczynienie sztucznej inteligencji dostępną i zrozumiałą. Wykłady będą prowadzone również przez kluczowych liderów branży AI w Polsce, takich jak Marek Trojanowicz (założyciel i akcjonariusz spółki BrainScan S.A., EduSense S.A.), Krzysztof Kaczurba (Director of Development Strategy w Orange Polska) czy Kacper Zamojski (autor autor e-booka „AIsystent”, ekspert wdrożeń sztucznej inteligencji. 

Uczestnicy i uczestniczki tego programu będą mieli możliwość podniesienia swoich kwalifikacji, które zostaną potwierdzone zaświadczeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz certyfikatem z kodem zawodu (po module PRO AI). W ciągu zaledwie 4 miesięcy będą mieli szansę zdobyć nowe umiejętności zawodowe i uczyć się od uznanych ekspertów w dziedzinie sztucznej inteligencji

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej Instytutu Marki Online i Komunikacji.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...