Optymalizacja – nowe oblicze przyszłości handlu – 5. RetailTec Congress już 23 października!

3 października 2023, Robert Sadowski

Już 23 października 2023 r. w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbędzie się 5. edycja RetailTec Congress. Liderzy branży retail spotkają się, aby wyznaczyć kluczowe kierunki rozwoju polskiego sektora handlu, przeanalizować aktualne trendy oraz dokonać przeglądu najnowszych technologii dedykowanych branży. Newspoint został Patronem Medialnym wydarzenia.

Myślą przewodnią kongresu będzie szeroko rozumiana optymalizacja: zarówno w zakresie racjonalizacji kosztów, usprawnienia procesu doświadczenia zakupowego, jak i inwestycji w przyszłość, jaką są technologie i innowacje. Właśnie te trzy obszary tematyczne zostaną ujęte w agendzie 5. edycji RetailTec Congress. Praktycznym odniesieniem do omówionej przez prelegentów tematyki będą trzy sesje best practice sharing, obrazujące przykłady zastosowania strategii i narzędzi w praktyce.

Wydarzenie zainauguruje debata CEO na temat optymalizacji w branży retail. Kluczowi przedstawiciele rynku przedyskutują zagadnienia takie jak m.in.: rozwój branży dzięki optymalizacji, nowe modele biznesowe, wyzwania branży, optymalizacja kosztów sieci handlowych, racjonalizacja kosztów dzięki wykorzystaniu technologii oraz refleksje nad tym, jak unikać pułapek optymalizacji, jednocześnie zapewniając ciągłość biznesu i dbanie o jego rozwój. Przeanalizowane zostaną tematy związane z zwiększeniem konkurencyjności dzięki optymalizacji kosztów – zarządzaniem cenami, optymalizacją marży, zwiększeniem zysków za pomocą automatyzacji, czynnikami wpływającymi na strategię optymalizacji cen oraz różnicami między zarządzaniem cenami a optymalizacją marży.

Następnie akcent dyskusji zostanie przeniesiony na klienta oraz jego lojalność. Eksperci przedyskutują budowanie i zarządzanie relacjami z klientem w dobie cyfryzacji. Pojawią się takie wątki jak m.in.: zrozumienie potrzeb klienta, dostosowanie Consumer Experience do zmieniających się potrzeb klientów, optymalizacja klientów, czyli myślenie w kontekście inwestycji a nie kosztów, technologia w segmentacji i personalizacji klientów, budowanie poczucia bezpieczeństwa klienta w cyfrowym procesie zakupowym oraz seamless payments – rozwój płatności zaspokajający rosnące wymagania wygody i bezpieczeństwa klientów.

Prelegenci rozpatrzą zagadnienia z zakresu innowacji będących inwestycją w przyszłość sektora. Przeanalizują możliwości optymalizacji i wzrostu produktywności dzięki technologii oraz zmiany na rynku handlu dzięki technologicznym startupom. Eksperci dokonają przeglądu nowych rozwiązań, które zmieniają branżę. Wspólnie zastanowią się nad tym, jak technologia wspiera wydajność operacyjną i przyczynia się do jej rozwoju, które innowacje będą miały największy wpływ na krajobraz handlu detalicznego, jak stworzyć kulturę innowacyjności w firmie oraz jakie technologie z zakresu AI, VR, Chat GPT i blockchain są wykorzystywane w polskich firmach.
Dopełnienie każdej z trzech części tematycznych stanowić będzie sesja Best practice sharing, podczas której przedstawione zostaną case studies rozwiązań zastosowanych w polskim handlu, których efektem jest optymalizacja kosztów, skuteczne budowanie lojalizacji klienta oraz zwiększenie konkurencyjności poprzez wykorzystanie innowacji.

Misją RetailTec Congress jest wspieranie polskiego handlu w podążaniu za ciągłymi zmianami, katalizowanie jego rozwoju i pomoc w wyszukiwaniu i wprowadzaniu potrzebnych innowacji na rodzimy rynek. Wydarzenia skierowane jest dla przedstawicieli sieci handlowych, e-commerce, detalistów, centrów handlowych, producentów, przedstawicieli logistyki i magazynowania, podmiotów pro-eko oraz oferujących usługi i nowoczesne technologie dla retailu.

Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe. Więcej na www.mmcpolska.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 26

Już 22 lutego odbędzie się kolejny odcinek webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Tematy najbliższego spotkania będą szczególnie interesujące dla właścicieli biznesów internetowych. Newspoint jest partnerem tej serii webinarów.

1 lutego 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

Połączone siły grup roboczych IAB Polska przedstawią aktualną wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Wszystko po to, by zwiększyć efektywność w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Konferencja IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii już 15 lutego 2024. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

8 stycznia 2024, Robert Sadowski

in Digital Marketing Conference – rozwija marketingowe skrzydła i ładuje pomysłami!

Serdecznie zapraszamy na in Digital Marketing Conference – wydarzenie, które jest organizowane od 2015 roku i koncentruje się na zwiększaniu kompetencji pracowników z działu marketingu. Newspoint został patronem medialnym wydarzenia.

8 stycznia 2024, Robert Sadowski

semWAW#2 – startup edition

Pierwsza edycja semWAW zakończyła się sukcesem, dlatego już 22 marca impreza powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego. Na uczestników czeka duża dawka merytorycznej wiedzy oraz spotkania ze sponsorami i innymi specjalistami z branży. Ponownie oprócz prelekcji na scenie odbędzie się panel dyskusyjny, a sponsorem...

4 stycznia 2024, Robert Sadowski

5 seria webinarów „Pomówmy o marketingu” od DevaGroup

Wraz z początkiem nowego roku powraca dobrze znany cykl webinarów od DevaGroup dla pasjonatów marketingowej wiedzy. Podczas spotkań zaproszeni eksperci podzielą się wskazówkami na efektywne wykorzystanie narzędzi, aby wyniki działań były jeszcze lepsze, a strona bezpieczniejsza. Newspoint został Partnerem Medialnym wydarzenia.