Optymalizacja – nowe oblicze przyszłości handlu – 5. RetailTec Congress już 23 października!

3 października 2023, Robert Sadowski

Już 23 października 2023 r. w hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbędzie się 5. edycja RetailTec Congress. Liderzy branży retail spotkają się, aby wyznaczyć kluczowe kierunki rozwoju polskiego sektora handlu, przeanalizować aktualne trendy oraz dokonać przeglądu najnowszych technologii dedykowanych branży. Newspoint został Patronem Medialnym wydarzenia.

Myślą przewodnią kongresu będzie szeroko rozumiana optymalizacja: zarówno w zakresie racjonalizacji kosztów, usprawnienia procesu doświadczenia zakupowego, jak i inwestycji w przyszłość, jaką są technologie i innowacje. Właśnie te trzy obszary tematyczne zostaną ujęte w agendzie 5. edycji RetailTec Congress. Praktycznym odniesieniem do omówionej przez prelegentów tematyki będą trzy sesje best practice sharing, obrazujące przykłady zastosowania strategii i narzędzi w praktyce.

Wydarzenie zainauguruje debata CEO na temat optymalizacji w branży retail. Kluczowi przedstawiciele rynku przedyskutują zagadnienia takie jak m.in.: rozwój branży dzięki optymalizacji, nowe modele biznesowe, wyzwania branży, optymalizacja kosztów sieci handlowych, racjonalizacja kosztów dzięki wykorzystaniu technologii oraz refleksje nad tym, jak unikać pułapek optymalizacji, jednocześnie zapewniając ciągłość biznesu i dbanie o jego rozwój. Przeanalizowane zostaną tematy związane z zwiększeniem konkurencyjności dzięki optymalizacji kosztów – zarządzaniem cenami, optymalizacją marży, zwiększeniem zysków za pomocą automatyzacji, czynnikami wpływającymi na strategię optymalizacji cen oraz różnicami między zarządzaniem cenami a optymalizacją marży.

Następnie akcent dyskusji zostanie przeniesiony na klienta oraz jego lojalność. Eksperci przedyskutują budowanie i zarządzanie relacjami z klientem w dobie cyfryzacji. Pojawią się takie wątki jak m.in.: zrozumienie potrzeb klienta, dostosowanie Consumer Experience do zmieniających się potrzeb klientów, optymalizacja klientów, czyli myślenie w kontekście inwestycji a nie kosztów, technologia w segmentacji i personalizacji klientów, budowanie poczucia bezpieczeństwa klienta w cyfrowym procesie zakupowym oraz seamless payments – rozwój płatności zaspokajający rosnące wymagania wygody i bezpieczeństwa klientów.

Prelegenci rozpatrzą zagadnienia z zakresu innowacji będących inwestycją w przyszłość sektora. Przeanalizują możliwości optymalizacji i wzrostu produktywności dzięki technologii oraz zmiany na rynku handlu dzięki technologicznym startupom. Eksperci dokonają przeglądu nowych rozwiązań, które zmieniają branżę. Wspólnie zastanowią się nad tym, jak technologia wspiera wydajność operacyjną i przyczynia się do jej rozwoju, które innowacje będą miały największy wpływ na krajobraz handlu detalicznego, jak stworzyć kulturę innowacyjności w firmie oraz jakie technologie z zakresu AI, VR, Chat GPT i blockchain są wykorzystywane w polskich firmach.
Dopełnienie każdej z trzech części tematycznych stanowić będzie sesja Best practice sharing, podczas której przedstawione zostaną case studies rozwiązań zastosowanych w polskim handlu, których efektem jest optymalizacja kosztów, skuteczne budowanie lojalizacji klienta oraz zwiększenie konkurencyjności poprzez wykorzystanie innowacji.

Misją RetailTec Congress jest wspieranie polskiego handlu w podążaniu za ciągłymi zmianami, katalizowanie jego rozwoju i pomoc w wyszukiwaniu i wprowadzaniu potrzebnych innowacji na rodzimy rynek. Wydarzenia skierowane jest dla przedstawicieli sieci handlowych, e-commerce, detalistów, centrów handlowych, producentów, przedstawicieli logistyki i magazynowania, podmiotów pro-eko oraz oferujących usługi i nowoczesne technologie dla retailu.

Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe. Więcej na www.mmcpolska.pl.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...