Podsumowanie nowości 2022 w Newspoint

2 lutego 2023, Aleksandra Kamińska

Niedawno pożegnaliśmy nieprzewidywalny 2022 rok. Był to rok wielkich wydarzeń historycznych i zmian geopolitycznych. Uwaga i energia była skierowana nie tylko na Polskę, wysoką inflację, pandemię Covid, ale może przede wszystkim na to, co działo się za granicami naszego kraju. Jako firma odczuliśmy to dwojako – zaangażowaliśmy się w akcję pomocy skierowaną do Ukraińców, wprowadzając darmową usługę dla wszystkich polskich i ukraińskich instytucji, organizacji samorządowych, jednostek pożytku publicznego, fundacji i stowarzyszeń oraz wszelkich grup wsparcia zaangażowanych w pomoc dla Ukrainy.  Z drugiej strony tematy te także wpływały na wolumen i tematykę publikacji monitorowanych dla naszych klientów.

Dużo zmieniło się także w sferach osobistych naszych pracowników (dwoje z nas zmieniło stan cywilny), ale nie zapomnieliśmy także o aspektach zawodowych. Braliśmy udział w konferencjach, ważnych wydarzeniach, posprzątaliśmy Park Młociński z okazji Dnia Ziemi, przygotowaliśmy kolejne relacje z wyśmienitych eventów, organizowaliśmy nowe webinary (tu Waszej uwadze polecamy szczególnie webinar ‘Jak wybrać dobre narzędzie do monitoringu mediów? ’, wszystkie nagrania można znaleźć na naszym kanale YouTube), a także pracowaliśmy nad rozwojem naszego produktu oraz coraz wyższym poziomem obsługi klienta przez naszych konsultantów. 

Wciąż pracujemy nad zwiększeniem liczby zbieranych przez nas danych – obecnie indeksujemy ponad 10 razy więcej wpisów miesięcznie z TikTok niż przed rokiem. Ogromny wzrost był także udziałem platformy Reddit – w grudniu 2022 zebraliśmy 3 razy więcej treści niż w grudniu 2021!

Oprócz pracy nad większym pokryciem danych wprowadziliśmy także nowe funkcje w Panelu Newspoint do monitoringu mediów. Poniżej prezentujemy trzy najciekawsze i najbardziej użyteczne wg nas. 

SMS z tagu

Jest to funkcjonalność szczególnie atrakcyjna dla osób preferujących otrzymywanie alertów o nowych publikacjach w formie SMS. 

Obecnie obok możliwości otrzymywania alertów SMS można także otrzymywać tego rodzaju powiadomienie z tagów, to znaczy wyłącznie publikacje zaakceptowane i wybrane przez użytkownika. Dzięki temu do wybranych odbiorców trafią wyłącznie przefiltrowane i najważniejsze informacje. 

Funkcja Alerty na SMS jest dostępna dla klientów posiadających pakiety Gold, po wcześniejszym ustaleniu wszystkich potrzeb z opiekunem klienta.

Eksport danych HTML

Jest to funkcja wyjątkowo wygodna dla osób przyzwyczajonych do otrzymywania danych w formie podobnej do naszych alertów i taki sposób jest dla nich najwygodniejszy do prezentowania czy archiwizowania danych. 

Raport wysyłany jest jednorazowo dla okresu i projektu wybranego przez klienta. 

Dodatkowo możliwość takiego eksportu z tagów pozwala na wysłanie “alertu” na maila z wybranych przez klienta dokumentów – mogą to być np. najważniejsze artykuły dla danego okresu, publikacje dotyczące jakiegoś wybranego zagadnienia lub takie, z którymi chcemy, aby nasz przełożony bądź współpracownik się koniecznie zapoznał.

Eksport danych w html
Eksport danych w html do maila

Funkcjonalność znajduje się w opcji eksportu danych (zakładka Publikacje -> eksportuj -> jednorazowy mail).

Opcja jest dostępna, gdy w wybranym projekcie w wybranym zakresie dat znajduje się mniej niż 1000 publikacji. Z funkcji mogą korzystać wszyscy klienci korzystający z dowolnego pakietu cennikowego Newspoint

Alerty z grupowaniem artykułów z portali

Głośne tematy poruszane są na wielu portalach, często tekst, który się na nich ukazuje jest bardzo podobny lub wręcz identyczny (np. przedruki depesz czy notek prasowych). W celu ułatwienia pracy i oszczędności czasu wprowadzamy grupowanie treści z portali w alertach. Podobne treści będą oznaczane i ułożone jedna pod drugą,  wyjustowane i oznaczone tym samym kolorem. 

Dzięki oznaczaniu materiałów podobnych czytelnik będzie mógł oszczędzić czas, pomijając dokładne czytanie podobnych treści lub łatwiej wyszukać wszystkie artykuły dla interesującego go zagadnienia. 

Grupowanie można także stworzyć w ściąganych plikach .xls (kolumna ID grupy), dzięki której treści można ustawiać, filtrować, usuwać w zależności od własnych potrzeb i oczekiwań.

Alerty z grupowaniem artykułów z portali

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się ze swoim opiekunem lub pod adresem kontakt@newspoint.pl.

Z naszej strony możemy obiecać, że w roku 2023 nie zwolnimy tempa. Wkrótce dostępna będzie możliwość korzystania z naszego api mobilnego przez wszystkich klientów.



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.

7 czerwca 2024, Robert Sadowski

Webinar IMM: „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”

Instytut Monitorowania Mediów zaprasza na webinar „Jak stworzyć skuteczną kampanię digital PR?”, w którym gościnnie wezmą udział Wojtek Mazur, CEO & Founder i Agata Piechota, Content Marketing Specialist z agencji Elephate. Wydarzenie poprowadzi Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Webinar odbędzie się we wtorek 18 czerwca o godz. 12:00.

10 maja 2024, Robert Sadowski

Najbardziej opiniotwórcze media dekady – raport IMM

Najbardziej opiniotwórczym medium dekady w Polsce został Onet. W latach 2014-2023 redakcja była cytowana 236,6 tys. razy. Drugie miejsce należy do stacji RMF FM z liczbą 209,1 tys. wzmianek. Na trzeciej pozycji uplasowała się Rzeczpospolita, na którą inne redakcje powoływały się 199,5 tys. razy.

21 marca 2024, Robert Sadowski

Rozwój grupy kapitałowej IMM

W styczniu br. Instytut Monitorowania Mediów SA objął kontrolny pakiet udziałów w PSMM Sp. z o.o. i tym samym w Newton Media Polska Sp. z o.o. oraz wykupił 100% udziałów Newspoint Sp. z o.o. W wyniku podjętych działań Grupa IMM, której współwłaściciele reprezentują wyłącznie polski kapitał, istotnie się poszerzyła.

31 stycznia 2024, Robert Sadowski

Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2023 roku

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez Rzeczpospolitą. W 2023 roku dziennik zacytowano łącznie 33,9 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów, który publikuje cykliczny raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na drugim miejscu w rankingu znalazł się TVN24, który inne tytuły cytowały 33 tys. razy. Wirtualna Polska zajęła trzecie...