Niedawno pożegnaliśmy nieprzewidywalny 2022 rok. Był to rok wielkich wydarzeń historycznych i zmian geopolitycznych. Uwaga i energia była skierowana nie tylko na Polskę, wysoką inflację, pandemię Covid, ale może przede wszystkim na to, co działo się za granicami naszego kraju. Jako firma odczuliśmy to dwojako – zaangażowaliśmy się w akcję pomocy skierowaną do Ukraińców, wprowadzając darmową usługę dla wszystkich polskich i ukraińskich instytucji, organizacji samorządowych, jednostek pożytku publicznego, fundacji i stowarzyszeń oraz wszelkich grup wsparcia zaangażowanych w pomoc dla Ukrainy. Z drugiej strony tematy te także wpływały na wolumen i tematykę publikacji monitorowanych dla naszych klientów.
Dużo zmieniło się także w sferach osobistych naszych pracowników (dwoje z nas zmieniło stan cywilny), ale nie zapomnieliśmy także o aspektach zawodowych. Braliśmy udział w konferencjach, ważnych wydarzeniach, posprzątaliśmy Park Młociński z okazji Dnia Ziemi, przygotowaliśmy kolejne relacje z wyśmienitych eventów, organizowaliśmy nowe webinary (tu Waszej uwadze polecamy szczególnie webinar ‘Jak wybrać dobre narzędzie do monitoringu mediów? ’, wszystkie nagrania można znaleźć na naszym kanale YouTube), a także pracowaliśmy nad rozwojem naszego produktu oraz coraz wyższym poziomem obsługi klienta przez naszych konsultantów.
Wciąż pracujemy nad zwiększeniem liczby zbieranych przez nas danych – obecnie indeksujemy ponad 10 razy więcej wpisów miesięcznie z TikTok niż przed rokiem. Ogromny wzrost był także udziałem platformy Reddit – w grudniu 2022 zebraliśmy 3 razy więcej treści niż w grudniu 2021!
Oprócz pracy nad większym pokryciem danych wprowadziliśmy także nowe funkcje w Panelu Newspoint do monitoringu mediów. Poniżej prezentujemy trzy najciekawsze i najbardziej użyteczne wg nas.
SMS z tagu
Jest to funkcjonalność szczególnie atrakcyjna dla osób preferujących otrzymywanie alertów o nowych publikacjach w formie SMS.
Obecnie obok możliwości otrzymywania alertów SMS można także otrzymywać tego rodzaju powiadomienie z tagów, to znaczy wyłącznie publikacje zaakceptowane i wybrane przez użytkownika. Dzięki temu do wybranych odbiorców trafią wyłącznie przefiltrowane i najważniejsze informacje.
Funkcja Alerty na SMS jest dostępna dla klientów posiadających pakiety Gold, po wcześniejszym ustaleniu wszystkich potrzeb z opiekunem klienta.
Eksport danych HTML
Jest to funkcja wyjątkowo wygodna dla osób przyzwyczajonych do otrzymywania danych w formie podobnej do naszych alertów i taki sposób jest dla nich najwygodniejszy do prezentowania czy archiwizowania danych.
Raport wysyłany jest jednorazowo dla okresu i projektu wybranego przez klienta.
Dodatkowo możliwość takiego eksportu z tagów pozwala na wysłanie “alertu” na maila z wybranych przez klienta dokumentów – mogą to być np. najważniejsze artykuły dla danego okresu, publikacje dotyczące jakiegoś wybranego zagadnienia lub takie, z którymi chcemy, aby nasz przełożony bądź współpracownik się koniecznie zapoznał.
Eksport danych w html do maila
Funkcjonalność znajduje się w opcji eksportu danych (zakładka Publikacje -> eksportuj -> jednorazowy mail).
Opcja jest dostępna, gdy w wybranym projekcie w wybranym zakresie dat znajduje się mniej niż 1000 publikacji. Z funkcji mogą korzystać wszyscy klienci korzystający z dowolnego pakietu cennikowego Newspoint.
Alerty z grupowaniem artykułów z portali
Głośne tematy poruszane są na wielu portalach, często tekst, który się na nich ukazuje jest bardzo podobny lub wręcz identyczny (np. przedruki depesz czy notek prasowych). W celu ułatwienia pracy i oszczędności czasu wprowadzamy grupowanie treści z portali w alertach. Podobne treści będą oznaczane i ułożone jedna pod drugą, wyjustowane i oznaczone tym samym kolorem.
Dzięki oznaczaniu materiałów podobnych czytelnik będzie mógł oszczędzić czas, pomijając dokładne czytanie podobnych treści lub łatwiej wyszukać wszystkie artykuły dla interesującego go zagadnienia.
Grupowanie można także stworzyć w ściąganych plikach .xls (kolumna ID grupy), dzięki której treści można ustawiać, filtrować, usuwać w zależności od własnych potrzeb i oczekiwań.
Alerty z grupowaniem artykułów z portali
Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się ze swoim opiekunem lub pod adresem kontakt@newspoint.pl.
Z naszej strony możemy obiecać, że w roku 2023 nie zwolnimy tempa. Wkrótce dostępna będzie możliwość korzystania z naszego api mobilnego przez wszystkich klientów.
W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...
W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...
W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...
W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...
Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.