Poradnik Newspoint: 18 obszarów w których wykorzystasz monitoring marki

30 stycznia 2018, Robert Sadowski

Minęły czasy, kiedy z monitoringu mediów korzystali tylko rzecznicy prasowi i pracownicy działów PR. Monitoring marki coraz częściej wykorzystywany jest w przeróżnych obszarach działalności biznesowej przedsiębiorstw. W dobie tak szybkiego przyrostu blogów, vlogów, filmów, komentarzy, platform społecznościowych i ich użytkowników to już konieczność.

Nasze doświadczenia oraz kontakty handlowe pokazują, że marki stosują taki monitoring do wzmocnienia employer brandingu i usprawnienia pracy w HR, podglądania konkurencji, rozwoju produktu, obsługi klienta, wyszukiwania influencerów, oceny kampanii reklamowych, social CRM, pomiarów content marketingu, analizy trendów branżowych a nawet do pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEO). Liczba możliwości jest niemal nieograniczona. Jednak wiele firm nadal nie ma pojęcia, że można monitoring wykorzystać w taki sposób.

Pobierz poradnik

Przygotowaliśmy poradnik, w którym chcemy w tym uchylić rąbka tajemnicy i pokazać, jak i w jakich obszarach można
skorzystać z zalet monitoringu internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Na 52 stronach opisaliśmy 18 takich zagadnień biznesowych. Będzie nam bardzo miło, jeśli nasz poradnik przyczyni się do wzmocnienia Państwa pozycji rynkowej, wyprzedzenia konkurencji i zapobieżenia jakimkolwiek kryzysom.

Zapraszamy do pobrania i lektury naszego poradnika.



Zostaw komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*



Popularne

Już dziś zacznij monitorować swoją markę i zyskaj przewagę konkurencyjną

Zarządzaj swoją marką zapobiegając kryzysom i wykorzystując szanse biznesowe szybciej niż Twoja konkurencja

Wypróbuj za darmo

Poradnik

Jak mierzyć PR?

W poradniku znajdziesz informacje jak mierzyć aktywności działu PR, jak określić wkład PR w realizację celów biznesowych.

POBIERZ

15 maja 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury

W czwartek 22 maja o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury”. Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, Wiceprezes IMM, Pion Marketingu i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Eksperci będą rozmawiać o mierzeniu efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury. Agenda spotkania:...

20 marca 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów

W czwartek 27.03 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analiza medialności marki w praktyce – 12 przykładów”. Webinar poprowadzą: Miłosz Sieradzki, Ekspert ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Nasi eksperci pokażą 12 praktycznych zastosowań kompleksowego monitoringu mediów z wykorzystaniem Platformy IMM i jej funkcjonalności. Agenda...

14 lutego 2025, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie i RTV

W czwartek 27 lutego o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne szkolenie online zatytułowane „adMonit – bank kreacji reklamowych i podgląd wydatków reklamowych branży w prasie, radiu i telewizji”. Webinar poprowadzą: Sabina Pieczek, Senior IT Product Manager w Instytucie Monitorowania Mediów oraz Robert Sadowski, Zastępca Kierownika Działu Komunikacji Marketingowej w IMM. Agenda spotkania: Rola monitoringu reklam w...

21 sierpnia 2024, Robert Sadowski

Szkolenie online IMM: Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?

W czwartek 22.08 o godz. 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Czym kierować się przy wyborze narzędzia do analityki publikacji w mediach?”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów. Spotkanie poprowadzą Miłosz Sieradzki, Specjalista ds. Rozwoju Rynku i Sprzedaży w IMM, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM. Eksperci opowiedzą o tym, czym się kierować przy wyborze najlepszego...

14 czerwca 2024, Robert Sadowski

Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy

Niniejszym oświadczamy, że posiadamy status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art.4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.