PR Talks Łódź: agencja Bluerenk opowie o swoich działaniach employer brandingowych

14 października 2019, Kamil Kalinowski

W ramach PR Talks Łódź, cyklicznych spotkań o public relations, marketingu i komunikacji, we wtorek 15. października br. odbędzie się spotkanie poświęcone  employer brandingowi. O dobrych praktykach w budowaniu wiarygodnej  marki pracodawcy opowiedzą eksperci firmy Bluerank. Pomysłodawczyniami wydarzeń PR Talks Łódź są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka. Patronem wydarzenia jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Wstęp wolny.

Wprowadzenie w 2001 roku przez firmę McKinsey pojęcia employer branding wyznaczyło firmom nowe spojrzenie w tworzeniu strategii budowania wizerunku pracodawcy. Rynek pracy wciąż się zmienia, walka o nowych, świetnych pracowników i zatrzymanie już obecnych jest stałym wyzwaniem dla działów HR a teraz również dla PRowców. Jakie działania podejmować, aby na tak konkurencyjnym rynku przekonać pracowników, że warto w danej firmie pracować i tu się rozwijać?

O swoich doświadczeniach i dobrych praktykach w  employer brandingu  opowiedzą podczas PR Talks Łódź ekspertki z agencji Bluerank, która w środę otrzymała po raz trzeci tytuł TOP 5 Pracodawców Miasta Łodzi. Na scenie wystąpią:

Izabela Pawlak – HR Specialist w Bluerank, psycholog, trener, doradca HR. W zespole Bluerank pełni rolę HR Specialist wspierając pracowników w codziennych wyzwaniach, począwszy od rekrutacji, szkoleń, skończywszy na dedykowanych projektach rozwojowych. Certyfikowany Trener FRIS oraz Ostendi Management System. 

Marta Markowska –  marketing manager w Bluerank. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, media relations, social media i budowaniu wizerunku pracodawcy. Przed pracą w Bluerank była odpowiedzialna za marketing i PR Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Pracowała też w mediach. Absolwentka socjologii UŁ, ukończyła również studia podyplomowe na kierunku zarządzanie marketingowe Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Termin i miejsce: wtorek, 15. października 2019 r. godz. 16.00 – 18.00
Centrum Kreatywności Fabryka, ul. Tymienieckiego 22G, Łódź, aleja parkowa Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Szczegółowe informacje: https://www.facebook.com/events/2733904279955227/





Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



8 maja 2024, Robert Sadowski

Forum IAB 2024

22 i 23 maja w w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się tegoroczne Forum IAB, które przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”. Forum IAB to flagowa konferencja IAB Polska, wytyczająca standardy najlepszych praktyk e-marketingu. Stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Newspoint...

5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.