Retail Challenge Poland 2024

10 lipca 2023, Robert Sadowski

FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2024 to strategiczne forum networkingowe, które gromadzi cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food jak i non-food, producentów dóbr trwałych oraz FMCG. Spotkanie potrwa 2 dni 27-28.09.2023 roku w Hotelu Arche w Warszawie. Każdego dnia będzie miało strategiczną sesję plenarną oraz 5 operacyjnych sesji równoległych. Wieczorem I dnia forum zaplanowany jest koktajl networkingowy, który jest świetną okazją do rozmów w mniej formalnej atmosferze. Newspoint został patronem eventu.

Focus tegorocznej edycji to wsparcie sektora retail w sytuacji kryzysu: optymalizacja, cięcie kosztów, szukanie rentowności. Według Katarzyny Klimkiewicz, Managing Director brave conferences: „Obecnie sieci detaliczne obserwują uważnie dynamicznie zmieniające się trendy konsumenckie oraz silnie stawiają na rozwój marek własnych i lojalizowanie klientów przy pomocy rozwiązań cyfrowych. Szukają możliwości oszczędności gdzie tylko się da i automatyzują, co mogą.”

Agenda wydarzenia powstała na podstawie wywiadów z 70+ ekspertami rynku i została zbudowana wokół 10 wyzwań jakie z tych wywiadów wyłoniliśmy:

  • KRYZYS A STRATEGIE ROZWOJU RYNKU RETAIL
  • DIGITALIZACJA RETAILU
  • SPRZEDAŻ OMNICHANNEL
  • RENTOWNOŚĆ E-COMMERCE
  • OSZCZĘDNOŚCI W LOGISTYCE
  • ZMIANY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW
  • PROMOCJE VS DYREKTYWA OMNIBUS
  • OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
  • STRATEGIE ESG
  • RETAIL INTELLIGENCE

W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in. : ALLEGRO, AUCHAN, BAHLSEN, BRICOMARCHE, CASTORAMA, CCC, DECATHLON, DOUGLAS, DR. MAX, EMPIK, FOODWELL, FRISCO, HOME & YOU, IKEA, INTERMARCHE, INTERSPORT, KOMFORT, LEWIATAN, LIDL, LPP, MEDIAMARKTSATURN, MEDICINE, NEONET, OBI, PEPCO, STOKROTKA, TEDI, W.KRUK, VRG, X-KOM, YES BIŻUTERIA, ZALANDO, ŻABKA NANO i wielu innych

Lista prelegentów:
https://retailchallengepoland.pl/prelegenci/
Agenda forum:
https://retailchallengepoland.pl/program-1-dzien/
https://retailchallengepoland.pl/program-2-dzien/

Bilety można kupić na:
https://retail2023.registration-form.online/



Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*



5 kwietnia 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jak wygrać w content marketingu

IAB HowTo: Królewski Gambit, jak wygrać w content marketingu to konferencja dla osób, które pragną podbić świat contentu za pomocą mistrzowskich ruchów i taktyk. Weź udział w IAB HowTo o content i video marketingu 23 kwietnia. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

6 marca 2024, Robert Sadowski

IAB HowTo: Jakość nad iluzją

Połączone siły grup roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych tematów oraz wyzwań związanych z badaniami jakości prowadzonych działań w digital marketingu. Konferencja IAB HowTo: Jakość nad iluzją na temat technik zwiększania i pomiaru jakości w reklamie cyfrowej już 20 marca w Warszawie. Newspoint jest patronem tego wydarzenia.

4 marca 2024, Robert Sadowski

Pokolenie Z i Alpha. Jak zmieni się rola mediów w komunikacji z nowymi pokoleniami?

Sukces marketingowy i biznesowy marek w dużej mierze zależy od zrozumienia unikalnych cech każdego pokolenia, ich wartości, zachowań i potrzeb. Dynamiczny rozwój technologii oraz czynniki zewnętrzne takie jak pandemia, wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny kształtują zachowania konsumenckie nowych pokoleń. Zmianie ulega również sposób konsumpcji mediów, ich rodzaj, forma i preferowane treści komunikatów, co niesie za...

29 lutego 2024, Robert Sadowski

Webinar „Pomówmy o marketingu” odc. 27

7 marca odbędzie się ostatni odcinek 5. serii webinarów „Pomówmy o marketingu” organizowanych przez DevaGroup. Podczas spotkania zostaną poruszone głównie tematy z zakresu SEO. Newspoint jest partnerem wydarzenia.

28 lutego 2024, Robert Sadowski

IV Forum LOYALTY PLANET 360°

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec marki obejmujące CX oraz działania CSR, budowanie lojalności jako kompleksowego ekosystemu – to tylko część zagadnień, jakim będzie poświęcone IV FORUM LOYALTY PLANET 360° organizowane 17-18 kwietnia 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim wydarzenia jest zaadaptowanie rozwiązań AI do...